C4 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Mali primjer iz prakse.
U razmaku od sedam dana išao sam na isti put, ZG - Kranj, pa malo lokalnih cesta, oba puta isti brzinski prosjek od 74 km/h (autocesta tempomat 100 km/h, lokalne ceste kako već ide), jednaki vremenski uvjeti, bez gužve na cesti u oba slučaja i vrijeme na granici praktički jednako.
Prvi put s pet osoba i pun prtljažnik, potrošnja 4,2 l/100.
Drugi put samo dvije osobe i prazan prtljažnik, potrošnja 3,7 l/100.

Da... kako stalno kontroliram realno potrošeno gorivo (zanemarim pri tom da i benzinske stanice imaju svoja odstupanja), točnost koju izračuna moj C4 se kreće u granicama od min. +2% do max. +6%. Rekao bih da je to zanemariva greška. Stalno čitam kako ti kompjuteri u autima griješe litre k'o od šale. Nije mi ništa veće odstupanje bilo na sva tri auta koja sam do sada imao s tim kompjuterićima (Peugeot, Honda i sad Citroen).
Pitam se da li imam sreću pa moji auti dobro znaju matematiku, ili poneki vlasnici lošije računaju od svojih automobila?
 

Nono

Èlan
Pitam se da li imam sreću pa moji auti dobro znaju matematiku, ili poneki vlasnici lošije računaju od svojih automobila?
Auti dobro znaju matematiku, a mislim da nivo gluposti na internetu pomalo dostiže nivo gluposti u stvarnom životu.
 

liberty

Well-known member
respekt po niskoj potrošnji
meni je berlingo s istim motorom najmanje trošio magistralnom cestom pri brzinama od 70 do 100 kmh, 2 ljudi u autu, prazan prtljažnik, po BC nekih 4,2 litre, s time da je dužina rute nekih 120 km

e sad.......primjetio sam da kod hdi-ja postoji razlika kao i kod svakog motora da li jesi ili nisi nježan na gasu
u svakom slučaju primjetio sam da i hdi-ju više paše vožnja kroz sve režime okretaja i da ne treba biti nježan na gasu čim se isti zagrije na radnu temperaturu +potencijalno se bojim iskustava s DPF filterima, tako da ja svog hdi-a ne štedim........obzirom da štedio ili ne štedio sve bude unutar cca 20% veće potrošnje, ja ga rađe opletem po gasu:D
 

La Marche

Iskreni optimist
Uvijek nastojim voziti ekonomično, a to uključuje povremeno odlučno stiskanje pedale gasa, na kratko u niskim okretajima.
Nisam nikad imao problema s filterima, niti poruke da treba nešto "raspuhati", kako čitam da se ponekad dogodi, valjda zato što prosječno dva puta mjesečno idem po otvorenim cestama nekoliko stotina kilometara.
Ne volim baš opletati po gasu, da mi policija (naša ili strana) ne odnese polugodišnju uštedu na gorivu u jednoj minuti. Malo si jedino u Njemačkoj dozvolim bržu vožnju.
Po ravnoj cesti tempomat mi se pokazao podjednak kao i kad sam vozim, ali po cestama uzbrdo i nizbrdo ili po gušćem prometu ostvarim manju potrošnju od tempomata. Samo je s tempomatom puno udobnije, pa ga stalno koristim.
Onako odoka, 20% veća potrošnja uz 3.000 km mjesečno meni je okruglo skoro 300 kn mjesečno više, pa mi baš i nije za baciti tu razliku.
 
Posljednje uređivanje:

Nono

Èlan
I inače slabo čitam između redova... nivo gluposti na internetu... to ide mene?
Ma neeee, otkud ti to? Napisao si otprilike da kompjutor u autu izračuna potrošnju, a da neki kažu da je to skroz pogrešno. Svakakve se gluposti pišu po forumima. Nisam od jučer ali ipak su me neki tekstovi ovdje prije godinu dana skoro pokolebali u namjeri da kupim novi C4. Danas, nakon godinu dana, mogu reći da sam vrlo zadovoljan i da nemam ni jednu primjedbu na ovaj auto iako sam u životu vozio bolje i skuplje. Ne kažem da su sve kritike na račun C4 bile glupost, normalno da ne, ali da je bilo gluposti da bi ih trebalo lopatom izbacivati, to sigurno je. Evo o tome se radi. Da ne bi ostalo nešto između redova, htio sam u stvari reći da ne treba svemu što se piše obraćati ozbiljniju pažnju.
Pišu ovdje i profesionalci s iskustvom i oni koji su jučer prvi put sjeli za volan u tatinom autu. Sve je to OK dok su namjere dobre, samo treba skužiti tko piše. :)
Inače, volim čitati tvoje pohvale na račun C4.
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo, okrenulo se i 50.000 km.
Do sada osima dva redovit servisa,
jedino na
22314 km izmjena nekog el. sklopa pod garancijom

ništa drugo nije trebalo ni mijenjati ni raditi, niti doliti ulje, čak niti promijeniti žarulju. Otprilike isto kao i na superpouzdanoj Hondi Jazz. (ta Honda evo već ima 200.000 km i izgleda i radi kao prvog dana, nadam se tako i od ovog C4)
 

La Marche

Iskreni optimist
Opet ja. 57.400 km i javlja mi ključ pored pređenih kilometara da treba na 60.000 servis. Svi filteri, ulje, "okruglo" 2.200 kn.
Dobra vijest - pločice na diskovima će i prednje izdržati još bar jedan ciklus. Zadnje kao nove.
A kad sam na Hondi mijenjao prednje pločice tek svakih 80.000, mislio sam da je to samo na Hondama (da ne velim "na japancima") moguće. Kako sam bio u krivu! Ima i stara Francuska konja za utrku kvalitete dijelova.
I dalje niti jedna pregorena žaruljica. Do sada Honda drži moj osobni rekord s prvom žaruljicom pregorenom na 64.000.
'ajmo Citroen, još malo i pada osobni rekord.

Jučer završio put po Nizozemskoj. Oko 3.000 km tamo i natrag uz 5,7 l/100km.

Sjetih se kako je prošle godine oko Svih svetih bila velika gužva na zamjenama guma na zimske (baš pred vikend najavili tada snijeg, pa svi hitno pred put mijenjali gume, ako se tko ne sjeća), pa su stavljene i zimske gume.
 

La Marche

Iskreni optimist
Prelijepa zemlja opuštenih ljudi, ako ima raja na zemlji, tu je negdje, samo da je bolja klima i manje pijeska.
Bio sam već turistički tri puta i išao bih ponovo odmah sutra kad bih mogao.
Jooj, ne znam za slike, nisam nosio Nikona, išao sam uživati bez fotića, a tu i tamo sam nešto škljocnuo mobitelom.
Stavit ću nešto slika ovaj vikend.
Zapravo, mogao bih neke impresije staviti u Caffe. Ne baš putopis, ali nešto slično, samo jednostavnije.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ispunio sam prijetnju; na Caffeu je tema Nizozemska i voda.
Imam još o čemu pisati, bude li interesa, nastavit ću.
A bude li još interesa, mogu s velikim veseljem u tom tonu i dalje o Engleskoj, Pelješcu i kud me već put odnese.

Smije valjda Citroen forum biti drukčiji od ostalih foruma - ne služe auti i pripadajući forumi valjda samo da bi se ugrađivali u njih dijelovi, da bi išli na servise, odlučili koji je servis najbolji, a koja verzija najmanje troši, te jednom godišnje otišlo na more, a ostatak godine razvozilo sebe, žene i djecu uokolo?
 

La Marche

Iskreni optimist
Napokon - 59590 km - žarulja kratkog svjetla prestala svjetliti.
Zamijenjene obje, prema preporuci u uputstvu.
Osobni Hondin rekord od 64.000 km ipak ostao neoboren.
Ah, da, koje... Osram, neke na kojima na kutiji piše optimistički da do 3x dulje traju.
Mislim da 178.770 km ipak neće trajati.
 

La Marche

Iskreni optimist
Opet jedan "divovski" kvar, ovaj put na 60.800 km.
Otpustio se vijak koji drži "škare" za otvaranje vozačkih vrata pričvršćene u dovratnik automobila. Najteže je bilo naći takav zvjezdasti nastavak.

Iako me prijatelj koji ima taj nastavak uvjeravao da je razlog otpuštanja to što je u pitanju Citroen i da se to na "Njemcima" ne bi dogodilo (a sam ima Punta sa 650.000 km s kojim je i dalje vrlo zadovoljan - ne znam otkud mu ta mudrolija s "Njemcima", a nisam ga pitao, ipak mi je posudio zvjezdasti ključ, ne bi bilo zgodno protusloviti), nisam nasjeo na takvu mudrost, nego sam malo podmazao te "škare", pa da vidim kako će to ići dalje.
 

deda

New member
Otpusti jer se nitko ne sjeti to podmazat,pa vibrirao kod otvaranja i zatvaranja i vici se otpuste.A da to se na drugim autima uopće nemre desit,tam je ugrađeno samopodmazivanje.
 

liberty

Well-known member
na fiesti se to svako malo otpusti....ništa zabrinjavajuće
a priče o kvaliteti njemačkih auta koje narod prepričava su meni naprosto smiješne
samo znam da njemački auti najčešće nisu toliko udobni kao francuski, da nisu toliko opremljeni i da nemaju toliko stila

La marche - kad ideš na servis na 60.000 km, 2.200 kn mi se ne čini pretjerano - što se sve na tom servisu mijenja?
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh