C4 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Cutac

Prèkaroš
Ja sam na 75000 i već se polako pripremam za promjenu stražnjih.
Veći problem mi je što mi puž zapinje pa se ne vraća do kraja.
 

hahehihoh

New member
Super. 150.000 bez problema ...

A oko kočnica tako je da sve savisi od vožnje. Moj ima preko 175.000 km i do sad su bile (ako je historija ispravna i realna) na 105.000 km mijenjanje samo prednje pločice.
 

La Marche

Iskreni optimist
liberty,
ne znam što je puž koji zapinje, ali znam odgovore na tvoja dva ranija pitanja:

zamijenio sam prednje pločice na okruglo 100.000 (#103)
zamijenio sam prednje diskove na okruglo 140.000 (#165)
zamijenio sam zadnje pločice na 150.000 (#178)

oko polovice km mi je u gradu, a polovica van grada, većinom autocestama.
 

Cutac

Prèkaroš
Puž je mehanizam koji tiska paknu po zapovijedi ručne.
Povučeš ručnu, sajla povuče polugu, poluga je spojena na klip koji ima spiralnu vodilicu(kao vijak) i kako se miče unaprijed, tako dolazi do pakne i gura ju na disk.
Normalno je da se taj puž s vremenom sve jače i jače zapeče, ali na način da se sve manje i manje vraća(ne ide do kraja kada se otpusti ručna) i na taj način kada staviš novu paknu, ona je naslonjena na disk i pregrije se.
Ili čišćenje - razrađivanje ili reparacija(ili naravno, nova čeljust).

Riječ je o ovoj poluzi na koju pokazuje strelica
 

liberty

Well-known member
ispričavam se što spamam ovu temu
meni se čini da se kod mene brže troše zadnje pakne upravo zbog tog struganja/puža/nakupine prljavštine

@La Marche - fantastičnu kilometražu radiš
da li namjeravaš uskoro mijenjati auto ili ideš dalje s istim?
kada misliš napraviti veliki servis (remenje) - na 180.000 km ili kasnije?
hvala na iscrpnim odgovorima:)
 

La Marche

Iskreni optimist
Ne, ne, ne... nikako ne kasnije, za 2.500 mi je servis na 160.000 (iako je meni to zapravo na oko 152.000). Volio bih to već sada napraviti, da mirne duše prodam auto na kojem ne teba hitno pola auta promijeniti u sljedećih pola godine.

Auto ide u prodaju i nabavlja se novi, vele u knjigovodstvu da je tako pametnije, sin će ostati po vlastitoj želji još kraće vrijeme sa starom Hondom, a čini mi se da računa uskoro kupiti nešto sasvim novo, ali pred ženidbom je, pa ga druge stvari trenutno okupiraju.

U svakom slučaju, Citroen C4II se po pouzdanosti na mojoj životnoj listi automobila izjednačio s Hondom Jazz (iako je auto druge klase, koštaju podjednako, pa usporedba i nije tako promašena), što smatram izvanrednim uspjehom, a prednosti ima u neusporedivo većoj udobnosti, velikoj upotrebljivosti za duge puteve i bitno manjim troškovima. Mana bi mu u odnosu na Hondu bila samo osjetljiviji lak.

Moj sljedeći auto bit će Citroen. (samo da žena nešto ne iskomplicira... ma neće)
 

liberty

Well-known member
super
baš me zanima koji ćeš idući citroen uzeti
itznimno mi je drago što te ovaj tako vjerno služio i što si s njime bezbrižno napravio toliku kilometražu u kratkom vremenu;)
 

Damaj

Active member
Kada povlačim ručnu kočnicu uvijek prije povlačenja stisnem kočnicu nožnom papučicom tako da sajla odnosno puž ne trpe neku silu pa se nadam da će mi ručna duže trajati.
 

La Marche

Iskreni optimist
cutac, nemam pojma u kakvom je stanju izolacija motora (uopće ne znam na koju i kakvu izolaciju misliš) a još manje znam kakav je lak na C stupu s unutrašnje strane.

Znam da kad sam išao prije pola godine u Francusku bez brige sam sjeo u auto, u četiri dana složio oko 3.000 km, od toga 1500 km u niti 16 sati i da smo svi sretno i veselo bez bolova u leđima izašli iz auta, znam da svako jutro pokrenem auto i uopće ne razmišljam da li trebam do dućana ili na put od 1000 km, znam da ga na -10 na skijanju ne diram sedam dana i od prve upali i nakon 30 sec klepetanja radi besprijekorno i doveze me doma u tišini, suh i topao, znam da kao idiot bez potrebe nosim u prtljažniku litru ulja ukoliko bih slučajno nekad nešto trebao između servisnih intervala doliti... i boli me đon u kakvom je stanju izolacija motora i lak negdje gdje uopće ne znam da lak postoji.

Vjerujem da je u dobrom stanju, jer bi me čovjek koji mi održava auto upozorio ako nešto ne valja. Ako i kad me upozori, odmah ću to riješiti i voziti se sretno dalje, bio to nekad pradavno moj omiljeni Renault 4 s kojim sam obišao pola Europe ili današnji C 4II ili neki sljedeći auto koji ću kupiti, jer tako radim cijeli život.

Pa što su ljudi postali čangrizave princeze na zrnu graška? Pa što ne znaju uživati u onom što su si teškom mukom priuštili?
Sve ne vjerujem... da u kakvom je stanju zadnja strana C nosača, ili kako ono?... ma ne mogu to više ni ponoviti.

A vezano uz to na zadnjim kočnicama, majstor mi je, dok je mijenjao pločice, nešto čistio i rekao da se to obavezno mora očistiti, jer se inače s novim pločicama dogodi ovo što je cutac opisao, samo nisam ja to baš slušao, bio sam s najmlađim sinom, pa smo prepričavali neke naše zgode i samo sam majstoru mudro kimao glavom, a nisam imao pojma što priča.
 

Cutac

Prèkaroš
Vidim da se osjećaš napadnutim.
Pardon zbog toga što ti se moj post činio ironičnim(ono "savršeni"), ali ozbiljno sam mislio.
Ti si jedan od rijetkih koji nije imao ama baš nikakav problem sa autom pa sam za ozbiljno pitao. Postoje te dvije boljke za koje su mi rekli u ovlaštenom da ih svaki, ali apsolutno svaki primjerak C4 II ima, pa me zanima jel i tvoj ima.

Na C nosaču brtva vrata guli lak, a brtva oko šajbe se izvitoperi pa pušta vodu i izolacija trune.


Meni je žao što je tako jer mi je moj C4 predobar, a na žalost ga moram prodati prije nego strune sva izolacija i c stup.
Makar, i da znam da je samo na mome, ovi novi benzinci osiguravaju da je ovo moj zadnji c4.. :(
 

La Marche

Iskreni optimist
Pogledao sam.

Sa izolacijom je vizualno sve u redu.

Na označenom mjestu kod zadnjih vrata zbilje se vide dvije oguljene plohe, toliko su velike da sam otišao po šubler da bih utvrdio da je jedna 4x1mm, druga 6x1mm velika i nema ni traga hrđe na njima.

Ako se to danas smatra problemima s automobilom, onda ponavljam, izgleda da su ljudi postali čangrizave princeze na zrnu graška.
 

La Marche

Iskreni optimist
Žao mi je da se na tvom autu pojavljuje hrđa.

Malo si pretjerao s harakirijem.
To je jedna jako ozbiljna ritualna, gotovo uzvišena stvar iz jedne nama strane kulture, neusporediva s banalnom hrđom na autu.

Ako ti smeta, popravi, ako ti ne smeta ostavi ju.
Ili možda i najbolje, čekaj dok se auto negdje ne ošteti ozbiljnije, pa onda popravi na limariji sve što ti smeta. Sorry, ali mislim da kukaš bez veze.

Automobil je potrošna roba.

Po mom mišljenju stvar je jako jednostavna:
Idealni životni vijek jednog obiteljskog automobila bio bi otprilike:

Proizveden i kupljen na rate; 5,6 godina i oko 150.000 kod prvog vlasnika, relativno jeftina prodaja za gotovinu nekom tko ne može ili ne želi dati puno novaca za auto i kupovina novog. Kažem "relativno" jer jasno je da prodavač misli da je prodao prejeftino, a kupac da je platio previše.
Taj novi vlasnik napravi još 100 - 150.000 (ovisno o kondiciji automobila) u sljedećih 3-5 godina uz malu nabavnu cijenu i nešto veće troškove održavanja i završi životni vijek u reciklažnom dvorištu nakon otprilike 300.000 km i deset godina, a drugi vlasnik kupi novi auto.
Za mene tu je priča s obiteljskim automobilima završena i mislim da se previše oko toga mudruje.

Jasno da priča ne vrijedi za radne automobile, sportske i slične, pa tako radni automobili teško izdrže deset godina, dok sportski i posebni auti bez problema kod vlasnika prosječne inteligencije i osjećaja odgovornosti dočekaju oldtimersku dob.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Sorry, ali mislim da kukaš bez veze.
Svašta si napisao, odgovoriti ću samo na ovo.
Ne bi mi smetalo da je počeo hrđati sam od sebe, recimo oko blatobrana ili pragova, ali da je zatvaranje vrata(što je najosnovnija radnja na autu koji ima zatvoren putnički prostor) uzrokovalo hrđanje, to mi se gadi. Samim time mi se gadi i citroen koji nije ništa poduzeo po tom pitanju.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh