Totti
AS Roma fanatik
Pa da krenemo...
Od skoro sam vlasnik jednog C4 II 1.6 Hdi 92. Devet dana mu fali da bude 2012. godište :doh: , uzet sa 151.000 km. Neću vas mnogo gušiti, jer svi uglavnom znate većinu stvari o ovom autu.
Radim na jednom većem auto placu i u prilici sam da često menjam automobile. Posle prodaje poslednjeg auta, bio sam u blagoj dilemi koji kupiti. Sasvim slučajno, na jednom forumu pročitam da je kolega Sergio upravo kupio C4, a koji sam ja potpuno zanemario u potrazi. Odem kod komšija (konkurentski plac) koji su ga imali, sednem u njega i posle 3 sekunde shvatim da je to to
Ja sam malo stariji i čovek u godinama, pa me je u momentu oduševila pozicija za volanom, položaj i visina sedenja i prilično udobna sedišta za svoju klasu. Više nije bilo dileme i ekspresno se nabavio jedan primerak.
Od opreme vidite i sami šta ima, pošto verovatno prepoznajete i bez mog pisanja.
Ove radkapne su mi ukradene posle nepunih nedelju dana, pa su privremeno (dok ne kupim neke alu felne) zamenjene nekim divljim, a opet koliko toliko prihvatljivim:
Felne ću, zbog novih guma koje su na autu, tražiti 16", iako bih bez problema pljusnuo i neke veće :whistling:
Naknadno sam mu ugradio parking senzore i stavio sam one koji su izgledom verni originalu:
Posle gomile raznih 2.0 i 1.8 dizela, ovaj put sam hteo baš ovaj 1.6 Hdi agregat, iz razloga čuvene male potrošnje. Zbog godina, više mi uopšte nisu toliko bitna ubrzanja :grin:, već kao i svaki čika gledam samo ekonomsku stranu eksploatacije, a to su veoma niska potrošnja (u mojim svakodnevnim uslovima prosek je 5.8) i jeftinija registracija.
Pošto mi je posao takav da mi kroz ruke prođe sve i svašta (od Toyote IQ do Porsche Carrere), mogu napraviti neku realnu komparaciju sa njegovom konkurencijom.
Kao prvo, ne postoji ništa što je ovako tiho i uglađeno u radu kao ovaj Hdi motor. Auto je i u kabini i vani 20-ak % tiši od prvog sledećeg. Položaj za volanom je po meni savršen, u rangu Golfa 6 i 7, a i Pežoa 307 i 308 koji mi takođe savršeno leže. Ja lično mrzim kad moram da se smeštam u BMW 3 ili Alfu 159 :doh:
Sedišta su mekša od konkurencije, vešanje pa skoro standardno kao kod njih. Potrošnju neću da pominjem, može se reći da je van konkurencije :grin:
Od nekih zamerki za sada izdvaja se, po meni, katastrofalni landaravi menjač sa svojim glupim i donekle nepreciznim hodovima. 100 godina će proći, a ljudima iz PSA neće pasti na pamet da ga unaprede. Šestobrzinci su nešto bolji, onaj u 407-ici 2.0 je pristojan... Ali tu ih Švabe debelo šiju
Inače, kupljen je sa operativnog lizinga u Francuskoj, sa kompletnom servisnom istorijom (zavedeno čak i kad su menjane metlice brisača). Naravno, kako to obično biva, kad sam uzeo ovaj primerak pojavila su se tri Exclisive-a u ponudi, al' kasno... Ono što mogu reći je da mu se još uvek nisu pojavili nikakvi znaci umora, bez obzira na kilometražu - i dalje je ekstremno tih, nema nikakvih vibracija, cviljenja, lupkanja, tupkanja... Doduše, najveći deo svog života je proveo na otvorenom putu, ali ipak...
alac-gore:
Eto, toliko za sada. Ako se još nečeg bitnog setim - dopisaću :hmmm:
Od skoro sam vlasnik jednog C4 II 1.6 Hdi 92. Devet dana mu fali da bude 2012. godište :doh: , uzet sa 151.000 km. Neću vas mnogo gušiti, jer svi uglavnom znate većinu stvari o ovom autu.
Radim na jednom većem auto placu i u prilici sam da često menjam automobile. Posle prodaje poslednjeg auta, bio sam u blagoj dilemi koji kupiti. Sasvim slučajno, na jednom forumu pročitam da je kolega Sergio upravo kupio C4, a koji sam ja potpuno zanemario u potrazi. Odem kod komšija (konkurentski plac) koji su ga imali, sednem u njega i posle 3 sekunde shvatim da je to to
Ja sam malo stariji i čovek u godinama, pa me je u momentu oduševila pozicija za volanom, položaj i visina sedenja i prilično udobna sedišta za svoju klasu. Više nije bilo dileme i ekspresno se nabavio jedan primerak.








Od opreme vidite i sami šta ima, pošto verovatno prepoznajete i bez mog pisanja.
Ove radkapne su mi ukradene posle nepunih nedelju dana, pa su privremeno (dok ne kupim neke alu felne) zamenjene nekim divljim, a opet koliko toliko prihvatljivim:


Felne ću, zbog novih guma koje su na autu, tražiti 16", iako bih bez problema pljusnuo i neke veće :whistling:
Naknadno sam mu ugradio parking senzore i stavio sam one koji su izgledom verni originalu:

Posle gomile raznih 2.0 i 1.8 dizela, ovaj put sam hteo baš ovaj 1.6 Hdi agregat, iz razloga čuvene male potrošnje. Zbog godina, više mi uopšte nisu toliko bitna ubrzanja :grin:, već kao i svaki čika gledam samo ekonomsku stranu eksploatacije, a to su veoma niska potrošnja (u mojim svakodnevnim uslovima prosek je 5.8) i jeftinija registracija.

Pošto mi je posao takav da mi kroz ruke prođe sve i svašta (od Toyote IQ do Porsche Carrere), mogu napraviti neku realnu komparaciju sa njegovom konkurencijom.
Kao prvo, ne postoji ništa što je ovako tiho i uglađeno u radu kao ovaj Hdi motor. Auto je i u kabini i vani 20-ak % tiši od prvog sledećeg. Položaj za volanom je po meni savršen, u rangu Golfa 6 i 7, a i Pežoa 307 i 308 koji mi takođe savršeno leže. Ja lično mrzim kad moram da se smeštam u BMW 3 ili Alfu 159 :doh:
Sedišta su mekša od konkurencije, vešanje pa skoro standardno kao kod njih. Potrošnju neću da pominjem, može se reći da je van konkurencije :grin:
Od nekih zamerki za sada izdvaja se, po meni, katastrofalni landaravi menjač sa svojim glupim i donekle nepreciznim hodovima. 100 godina će proći, a ljudima iz PSA neće pasti na pamet da ga unaprede. Šestobrzinci su nešto bolji, onaj u 407-ici 2.0 je pristojan... Ali tu ih Švabe debelo šiju
Inače, kupljen je sa operativnog lizinga u Francuskoj, sa kompletnom servisnom istorijom (zavedeno čak i kad su menjane metlice brisača). Naravno, kako to obično biva, kad sam uzeo ovaj primerak pojavila su se tri Exclisive-a u ponudi, al' kasno... Ono što mogu reći je da mu se još uvek nisu pojavili nikakvi znaci umora, bez obzira na kilometražu - i dalje je ekstremno tih, nema nikakvih vibracija, cviljenja, lupkanja, tupkanja... Doduše, najveći deo svog života je proveo na otvorenom putu, ali ipak...
Eto, toliko za sada. Ako se još nečeg bitnog setim - dopisaću :hmmm: