c4 2.0HDI VTR

pantheon

New member
hvala, uvoz je, ja ga naso na netu, bio mu treso zamajac (prolupo ali je bio u voznom stanju), i tako ga dotjerao... To sam sredio, uradio servis, pumpu visokog pritiska i za sada je ko mina...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Yebeno, yebeno... ide, drži, dobro izgleda... i to sve uz kakvih 6l. Dobar ulov :cool:
 

pantheon

New member
taj sam i trazio, 2.0 hdi je motor na dobrom glasu, lijepo ide, a i imam i pgo 406 vec 11 godina sa starim dobrim 2.0 hdi 109ps-a, sa kojim sam presao preko 360 000
a sto se tice potrosnje, dosta zavisi od noge na gasu, tako da na otvorenom ne prelazi 5l sa klimom, jer je motor rasterecen snagom i mjenjacem sa 6 brzina, a sto se tice gradske voznje hoce uzeti i 8,5l u voznji stani-kreni

bord mu ima dva prosjeka, tako da jedan nisam ponistio zadnju godinu i racuna 6,4l
a ovaj drugi ponistavam po volji...

za sada sam jako zadovoljan autom, nadam se da ce tako i ostati :p
 

pantheon

New member
Ma jok, nekad mu se desi da trzne, evo recimo poslije pisanja ovog posta od prije nije vise trznuo. Mozda i ja pretjerujem, jer sam mhhanat al et. A ro sto fucka rekose mi da se malo cuje remenica na alternatoru pa cu uzeti termin da zaminenim i tak. A sto se tice trzanja, kaze mi majstor da sam ga malo zapusio gradskom voznjom i da je moguce da agr zezne
 

mariola

Active member
Meni je isto trzao (imamo isti motor) i vrisnio je neki senzor na turbini. Promjenio to, majstor nasuo neki cudni napitak u rezervar (nesto za ciscenje injektora cini mi se) i reko teraj to na autoput. Sine sto je to dimilo, jbes parne lokomotive. Al bogami eno ga sad...ko bubica radi.
 
Na vrh