C4 2.0 HDi by 'peh'

peh

New member
Več sam kaparirao C4 2,0 hdi 2005 sa 175000 km oprema exclusive.. auto je redovno održavan i na prvu izgleda super, cijena je 5000 eur..
molim vas za komentar,pošto ranije nikad nisam imao citroena svaki savjet je dobrodošao
 

peh

New member
tu stavi slike auta, koja je oprema itd...

jel na Njuskalu auto ili?
Na žalost slika nemam(još).. auto je bio na njuškalu ali je skinut, mislim da se još može vidjeti na oyyyo.
Oprema je dual dvozonska klima,tempomat,limitator,mjenjač sa 6 brzina manualni naravno,parkirni senzori,senzori za kišu i svjetla, maglenke.
I možda najvažnije servisna.. remen zamjenjen na 130000.. ulje prije tjedan.. nove zimske gume, sigurno sam nešto zaboravio jer moj stari je od opreme imao samo mirisni bor(izlapio)
E da.. ESP,ABS
 
... sigurno sam nešto zaboravio jer moj stari je od opreme imao samo mirisni bor(izlapio)
LOL LOL

tak sam i ja bio kad sam kupio svoja kola... tjedan dana (svaki dan) sam u autu vidio-skužio nešto šta nisam ni znao da sam kupio s autom :D
paket exclusive :rolleyes:
 

Zmix

New member
Neka je sa srećom novi auto. :)

C4 je dobar auto bez nekih specifičnih kvarova i mana, jedino bi zadnje sedište moglo biti udobnije.

Da li tvoj 2.0 HDi ima 110 ili 136 KS?
 

B-Link

New member
Več sam kaparirao C4 2,0 hdi 2005 sa 175000 km oprema exclusive.. auto je redovno održavan i na prvu izgleda super, cijena je 5000 eur..
molim vas za komentar,pošto ranije nikad nisam imao citroena svaki savjet je dobrodošao
Samo javi da li ti svijetli žuta check engine lampica...
Cijena je odlična za taj motor i opremu, nadam se da nije mačak u vreći.
 

peh

New member
Neka je sa srećom novi auto. :)

C4 je dobar auto bez nekih specifičnih kvarova i mana, jedino bi zadnje sedište moglo biti udobnije.

Da li tvoj 2.0 HDi ima 110 ili 136 KS?
136

Samo javi da li ti svijetli žuta check engine lampica...
Cijena je odlična za taj motor i opremu, nadam se da nije mačak u vreći.
Sad uvijek se može nešto desiti ali tako je to kad kupuješ polovnjaka, u stvari i sa novim se mogu desiti problemi jer svi smo ljudi a ljudi griješe.Baš radi toga sam napisao da ima servisnu iz koje se vidi da ga je tip održavao i da je kilometraža stvarna.
 

peh

New member
servisna ti nije neko mjerilo, to za XXX kuna ti netko iz servisa postambilja
U ovu ne sumnjam jer je auto preporuka poznanika,auto je također bio od poznanika pa sam tako u neke stvari ziher,ma uglavnom i sreća igra uvijek ulogu.:thinking:

Žuta lampa check engine ne svijetli,i kad sam ga išao pogledati tip mi je dao ključ i rekao vozi ga gdje hoćeš na provjeru kod tvog meh. a ako želiš možemo i kod mog.jedino što mu je kućište ključa u lošem stanju a vidim da nije izuzetak.Naručio silikonsku zaštitu i novo kućište na ebayu za 90 kn.
 

Zmix

New member
136
.
OBAVEZNO PROVERITI!!!
Proveri da li ima ulja na turbini i da li se turbina čuje.
Skini poklopac motora i vidi da li ima masnih naslaga kod dizni.
Naravno, ako kvačilo vibrira i ako pedala kvačila hvata visoko, spremi se za zamenu istog a verovatno i plivajućeg zamajca.

Na sve ovo obrati pažnju jer su te stavke najskuplje na tom motoru... U prevodu, jedna dizna je 400€ i može se reparirati (100€ po dizni) ako je u pitanju Bosch, a ako je Siemens dizna, ona se mora menjati.
Reparacija turbine od 300-500€.
Set kvačila i plivajući zamajac koštaju 726€ original.

Nemam nameru da te plašim ali na ovo treba obratiti pažnju. :)

:whistling: :D

Malo konkretnija "iskustva" o tome nam napiši.
Ja sam "grešni" hidrauličar. :D :cool:
 

skafetin

New member
Da se nadovežem:

Ako je auto prošlo toliku kilometržu a nije mjenjan set kvačilo,korpa pogotovo ako je plivajući koji je znatno skuplji,,,ajme
I još jedanput napomena na dizne....obavezno provjeri....
Zajebi te priče,od kolege,od susjeda,bake,brata itd itd...
Ako ti se šta desi ima da bježe,ko jamci na sve strane....
 

Konrad

New member
OBAVEZNO PROVERITI!!!
Proveri da li ima ulja na turbini i da li se turbina čuje.
Skini poklopac motora i vidi da li ima masnih naslaga kod dizni.
Naravno, ako kvačilo vibrira i ako pedala kvačila hvata visoko, spremi se za zamenu istog a verovatno i plivajućeg zamajca.

Na sve ovo obrati pažnju jer su te stavke najskuplje na tom motoru... U prevodu, jedna dizna je 400€ i može se reparirati (100€ po dizni) ako je u pitanju Bosch, a ako je Siemens dizna, ona se mora menjati.
Reparacija turbine od 300-500€.
Set kvačila i plivajući zamajac koštaju 726€ original.

Nemam nameru da te plašim ali na ovo treba obratiti pažnju. :)



Ja sam "grešni" hidrauličar. :D :cool:
2.0 hdi 136ks su SID 803/803A centrale, dakle Z kao Siemens...

Bosch / Siemens je variralo na 2.0 hdi s jednom bregastom (stari motor)
 

vule sk

New member
Kad sam ga ja prije par mjeseci tražio,nije bilo ni jednog 2 mjeseca na nijednom oglasniku! Na kraju sam zakačio 1.6 hdi-a i dobar je,al nije to to..
 
Na vrh