C4, 1.4 VTi, by Cutac

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Misliš na donji spoj ili? Moram pogledat, ostatak je u jednom komadu sa bočnom stranicom. Pa nema priče o zamjeni... ili čupat van ili rezat. S obzirom na starost i sve što nosi sa sobom, čupanje/kitanje nije dolazilo u obzir.

A gle, auto ipak ima +1,5 tonu, a pragovi su tanki (stari) nenoseći šupi limovi. Sjeli su do unutarnje grede kad ju specijalac digao u zrak, jedno cca centimetar dva prema gore.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da... dizalica na četri točke. Ma ovako na prvu nije izgledalo tako strašno, štos je što GTjki pragovi idu dosta u širinu, pa se nije toliko vidjelo odozgora...

Bacio sam oko na one tvoje slike... to je to otprilike. Samo što GTjka nema ovu udubinu po dužini dna praga, nego ima ''trbuh''.
Pa se samo savijanje desilo više ispod nego bočno kao kod tebe.


Nemogu momentalno nać drugu sliku...


Tu di je fleka od spreja dole.. tu ga je stislo, razdvojio se lagano spoj blatobrana i praga, a trbuh ispod se udubio.

Ti to ispituješ radi svojih pragova? Ma nije ti to ništa problem pravom limaru srediti... dječja igra kad vidim kako rezuckaju i vare.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A to šta je zatvoren... neznam koliko ti znači. Ako je unutra ispucala zaštita, svašta se može desiti.
Ionako nećeš ništa primjetiti dok ne probije van, a kad probije van je gotovo, treba rezat.

Možda da ga bar dodatno navoskaš... samo da taj pregib ne stvori bazenčić koji će skupljat vodu i sve pogoršati.

Isti taj limar mi je radio i C3... veli da su auti (Citroeni) odlični po pitanju hrđe, nigdje ništa osim pragova. Jedino da njih hvata redovno.

A ovaj moj specijalac kojih ih je spigao... ništa od njega. Al duža je to priča :)

Jesi li bio kod itijednog limara na kakvoj procijeni?
 

Cutac

Prèkaroš
Jesi li bio kod itijednog limara na kakvoj procijeni?
Kod Javora, kaže 1500, 5 dana, neću znati da je išta bilo.
Ušao sam ja kamerom unutra i iznutra je sve u redu, malo je vani puknuo lak, ali je plastika ispod netaknuta, a ispod nje ima još dva sloja zaštite.

Da, Citroeni su oduvijek imali super limariju, rijetko koji na cesti je trul, pogotovo ako se pazilo na to.
 

Cutac

Prèkaroš
Update!

Radi se o toj brtvi, na nju curi. No da bi se došlo do zadnjeg šarafa, treba skinuti ispušnu granu, katalizator i onda heatshield ispod njega. Kad se to sve radi, može se komotno prebrtviti karter jer slini, a kad se već skida karter, grehota je staviti staro ulje(8000 km ima), a trebalo bi onda i filter...

I tako smo sa brtve od 80 kuna i 200 kuna ruku došli na:
Brtva od 80 kuna
Brtva grane
Silikon za karter
Šelna za katalizator
Ulje
Filter ulja

Ali nakon ovoga bi morao biti miran narednih 8 godina.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma jok, mehaničar. Niti imam vremena, niti mogu bez dizalice.

Prvo, da vi vidite šta je lemuzina, ide, a ne troši! :D Otvorena cesta, 80-100 brzina.



A drugo, ako se može častiti auto, pa mogu i ja :D




Jedan fun fact, Mobil1 FS 0W-40 se u Tokiću nudi kao Full Synthetic u pakiranju od 1L i kao Synthese technology u pakiranju od 4 ili 5 litara. Èisto ako netko bude uzimao, da zna da uzima nekoliko malih, umjesto jedne velike.
 

Cutac

Prèkaroš
Koliko znam, u Europi se na to jako strogo gleda i ulje iz grupe III se ne smije nazvati/predstaviti kao ulje iz više grupe, jeste sigurni vas dvojica?
 

Memphis

Active member
Nema to veze sa time. Nego u uređenim zemljama (kao npr. obećana zemlja Njemačka) ne možeš prodavat nešto ako to nije to. Tako da tamo ne možeš na kanti napisat da je full sintetika ako je polusintetika.

Dok kod nas i drugim državama (neuređenim tržištima) u raspadu možeš napisat kaj oćeš nitko te neće za to pitat ... i to proizvođači koriste.
 

Cutac

Prèkaroš
Želiš reći da ulja nisu SHC nego samo tako piše? Ili obrnuto?
Mada sumnjam da bi proizvodili drugačije ulje za siromašna tržišta.
 

Memphis

Active member
Želiš reći da ulja nisu SHC nego samo tako piše? Ili obrnuto?
Mada sumnjam da bi proizvodili drugačije ulje za siromašna tržišta.
Nisi pazio ... ne proizvode 2 vrste ulja već na isto ulje lijepe različite naljepnice.

Proizvođačima ulja je dozvoljeno ako ulje u bazi sadrži (ne znam sad točno postotak) misilm 60 ili 70% sintetike da to ulje nazivaju sintetskim. E zato piše full sintetika ali pojedina tržišta to ne dozvoljavaju kao gore spomenta Njemačka.

Upravo zato kod ulja koja su prava sintetika se naglašava da se radi o 100% sintetskom ulju kao recimo Motul i sl.
 

Cutac

Prèkaroš
RIJEŠENO

Na tom kucistu su dve brtve, jedna izgleda dobro, ali je kruta, a drugu cu vam slikati, sva je sugava i popucala je.
Sretan ja, sretan on. Sad idemo ubirati kilometre!
 

Cutac

Prèkaroš
Evo i fotki.
Stara brtva je u katastrofa stanju. Ova gornja je još i dobra, kroz nju je antifriz prolazio, no i dalje je prekruta, a donja se lomi čim se krene savijati.


Curilo ulje na hladnjaku/kućištu filtra, problem je bio u njegovoj brtvi. Da bi kućište išlo dolje, trebao je ići dolje pleh iza ispušne grane, u njega je ukomponirana brtva grane, dolje je išao i kat uz granu, pa smo došli do kartera koji je slinio, pa smo i njega prebrtvili...
Uglavnom, radi brtve za 63 kune se došlo do:
Ulje(Shell Helix Ultra)
Filter ulja(Purflux)
Brtva grane(Elring)
Brtva hladnjaka ulja(Elring)
Liqui Moly MoS2 aditiv
Brtvilo za karter(Renault)
Šelna za kat
Novi antifriz(ATR CarTechnic G12+)
Deminerilizirana voda

I tako se trošak sa 63 popeo na 1000 kuna. Ali sada bi trebali biti mirni do proljeća i ljetnih guma, osim ako se ono fantomsko lupkanje na volanu(ni ne osjetim ga kao takvoga, ali osjetim nešto što se nije osjetilo prošlih 132080 kilometara) identificira kao kape amortizera.

 
Na vrh