Oen
New member
Pozdrav ekipa!
Evo da predstavim svog ljubimca i malo popunim ovu rubriku za auto koji je nepravedno zapostavljen i neprepoznat kod nas "rvata" kojima je samo golf dizlo' il merđo okan pravi auto..:wtf:
Pa da krenemo...
Znam da sam i sam kada sam kupovao auto, ko sumanut tražio svaku moguću informaciju, posebno onu iz prve ruke, a njih je bilo tako malo...
Strani forumi i stranice su bile od neke pomoći, ali..
Dakle..
Auto kupljen u trećem mjesecu, sada još malo, pa prošle godine..
Silom prilika, (dobio klinca) morao pronaći adekvatnije (čitaj veće) prijevozno sredstvo od onog kojeg sam imao..
Radilo se o francuzu, malom buljookom..prezimena Renault, imena, sada već sigurno znate, Twinga..
Zahvalan mali auto, al mu fali gepeka..
I onda kako to biva, kreće potraga za novom pilom..
Pošto smo tražili nešto s pristojnim gepekom, prvi je izbor bio Fluence, koji se mogao dobiti po relativno povoljnoj cijeni..
Drugi izbor je bio C3 Picasso koji je ubrzo postao prv izbor.. Dovoljan je bio jedan posjet salonu...
Ovaj kojeg sam uzeo bio je salonski primjerak sa cijela 3 kilometra pod kotačima..
Pošto je auto stajao cca 3mjeseca u salonu, tip ga je spustio na 93000 kn plus što sam dobio odličnu cijenu za Twileta za staro za novo.. ponuda koja se ne odbija!!
Od tada je Picasso "nacrtao" cca 8000km, dobio zatamljena stražnja stakla, četiri zimske gume, bijele ledice za unutrašnje osvjetljenje, ledice pozicije (ne one kičaste što glume svjetla Audia)..
Pošto vodim evidenciju, auto u prosjeku troši 7-7,5 litara pretežno stani-kreni režima) na otvorenoj cesti potrošnja pada na cca 6,5l... Ja prezadovoljan..
Bio sam skeptičan kada sam razmišljao o mašini od 95 ks u povišenom gradskom autu, lošije aerodinamike (mada kažu da je za tu klasu vozila koeficijent odličan), ali sam se prevario.. Ubrzanja i preticanja su linearna i ponekad iznenade.. ne očekuješ da tako živne...
Najvišu brzinu još nisam "lovio".. ali do cca 170 stiže bez nekog prevelikog problema (do 150 odlično, a nakon toga nabire)..
Osjećaj u vožnji je takav da se čini življi od Twinga kojeg sam imao (75ks u 875 kg).. auto ima više momenta i ne treba često posezati za ručicom mjenjača..
Neću reć da je kao u dizelu, ali...:grin:
Mjesta u unutrašnjosti kao u priči na sve strane.. Još se čudim od kud su izvukli iz gradskog auta toliko mjesta.. Naprijed, iza, prtljaznik sa dvostrukom podnicom.. klizna zadnja klupa.. ravna podnica sa spuštenim stražnjim sjedalima
Jedini detalj u unutrašnjosti koji mi nije jasan je zašto mi se odmorište za lijevu nogu čini prektratkim za centimetar..? Sjedi se povišeno kao u nekom suv-u, pa je odličan pregled ceste kroz ogroman panoramski vjetrobran, pa ovo odmorište brzo zaboravim..
Od opreme klasika..
6 zračnih, abs, pomoć pri kočenju, klima (ručna), tempomat, daljinski za radio kod volana, putni kompjuter, aux ulaz (nije USB box al veseli).. Zapravo, sve što ti treba..ss
Auto je sklopljen začuđujuće čvrsto, ništa ne klepeće, ne škripi, što me zapravo čudi s obzirom na kakvom su glasu Francuski auti..
Cijene servisa ne znam, ali se nadam da će se raditisamo oni redoviti, bez iznenadnih odlazaka na preglede.. (ulijeva povjerenje što je mašina rađena u suradnji s BMW-om za Minija).
Kako bilo, veselim se i nadam još puuno sretnih kilometara pod kotačima..
Evo da predstavim svog ljubimca i malo popunim ovu rubriku za auto koji je nepravedno zapostavljen i neprepoznat kod nas "rvata" kojima je samo golf dizlo' il merđo okan pravi auto..:wtf:
Pa da krenemo...
Znam da sam i sam kada sam kupovao auto, ko sumanut tražio svaku moguću informaciju, posebno onu iz prve ruke, a njih je bilo tako malo...
Strani forumi i stranice su bile od neke pomoći, ali..
Dakle..
Auto kupljen u trećem mjesecu, sada još malo, pa prošle godine..
Silom prilika, (dobio klinca) morao pronaći adekvatnije (čitaj veće) prijevozno sredstvo od onog kojeg sam imao..
Radilo se o francuzu, malom buljookom..prezimena Renault, imena, sada već sigurno znate, Twinga..
Zahvalan mali auto, al mu fali gepeka..
I onda kako to biva, kreće potraga za novom pilom..
Pošto smo tražili nešto s pristojnim gepekom, prvi je izbor bio Fluence, koji se mogao dobiti po relativno povoljnoj cijeni..
Drugi izbor je bio C3 Picasso koji je ubrzo postao prv izbor.. Dovoljan je bio jedan posjet salonu...
Ovaj kojeg sam uzeo bio je salonski primjerak sa cijela 3 kilometra pod kotačima..
Pošto je auto stajao cca 3mjeseca u salonu, tip ga je spustio na 93000 kn plus što sam dobio odličnu cijenu za Twileta za staro za novo.. ponuda koja se ne odbija!!
Od tada je Picasso "nacrtao" cca 8000km, dobio zatamljena stražnja stakla, četiri zimske gume, bijele ledice za unutrašnje osvjetljenje, ledice pozicije (ne one kičaste što glume svjetla Audia)..
Pošto vodim evidenciju, auto u prosjeku troši 7-7,5 litara pretežno stani-kreni režima) na otvorenoj cesti potrošnja pada na cca 6,5l... Ja prezadovoljan..
Bio sam skeptičan kada sam razmišljao o mašini od 95 ks u povišenom gradskom autu, lošije aerodinamike (mada kažu da je za tu klasu vozila koeficijent odličan), ali sam se prevario.. Ubrzanja i preticanja su linearna i ponekad iznenade.. ne očekuješ da tako živne...
Najvišu brzinu još nisam "lovio".. ali do cca 170 stiže bez nekog prevelikog problema (do 150 odlično, a nakon toga nabire)..
Osjećaj u vožnji je takav da se čini življi od Twinga kojeg sam imao (75ks u 875 kg).. auto ima više momenta i ne treba često posezati za ručicom mjenjača..
Neću reć da je kao u dizelu, ali...:grin:
Mjesta u unutrašnjosti kao u priči na sve strane.. Još se čudim od kud su izvukli iz gradskog auta toliko mjesta.. Naprijed, iza, prtljaznik sa dvostrukom podnicom.. klizna zadnja klupa.. ravna podnica sa spuštenim stražnjim sjedalima
Jedini detalj u unutrašnjosti koji mi nije jasan je zašto mi se odmorište za lijevu nogu čini prektratkim za centimetar..? Sjedi se povišeno kao u nekom suv-u, pa je odličan pregled ceste kroz ogroman panoramski vjetrobran, pa ovo odmorište brzo zaboravim..
Od opreme klasika..
6 zračnih, abs, pomoć pri kočenju, klima (ručna), tempomat, daljinski za radio kod volana, putni kompjuter, aux ulaz (nije USB box al veseli).. Zapravo, sve što ti treba..ss
Auto je sklopljen začuđujuće čvrsto, ništa ne klepeće, ne škripi, što me zapravo čudi s obzirom na kakvom su glasu Francuski auti..
Cijene servisa ne znam, ali se nadam da će se raditisamo oni redoviti, bez iznenadnih odlazaka na preglede.. (ulijeva povjerenje što je mašina rađena u suradnji s BMW-om za Minija).
Kako bilo, veselim se i nadam još puuno sretnih kilometara pod kotačima..