C3 gubi rashladnu tekućinu

Marko CIII

Kosovska Mitrovica
Zdravo drugari... radio sam pre 6 dana veliki servis..... e sada imao sam jos neke dodatne probleme u manifestovanju nekih zvukova o kojima sam pisao u drugim temama. Medjutim sada primecujem da gubi i rashladnu tecnost.... Prvo kada sam uzeo auto od majstora povukao je skoro celu bocicu.. majstor rece da je povukao motor i tada dok je bio vruc smo dolili do max crte, sutradan je tecnost pala na min, opet sam dolio 500ml antifriza opet do max, e sinoc opet pala izmedju max i min, opet sam dolio do max... pa cu da vidim dalje.Sada zanima me da li on to jos uvek puni neke delove motora posto ne vidim da negde kaplje, ili druga stvar da li kod montiranja nove pumpe moze da curi voda ako nije dobro postavljena ili sasvim neka treca stvar ? Napominjem da je kod mene 3ipo godine i nije izgubio ni kap.
Hvala unapred na odgovorima ?
 

Mrki5

Member
Napisao si da je stala na pola između max i min , ako je ozračen sistem to je onda to.
Ne bi trebalo da više pada ako nege ne curi.
Kako sam već napisao ako je ozračen sistem i dosuto dovoljno tečnosti a ovde pišeš da jeste i tako treba da bude. Nemoj da te zavarav jer ako motor radi stvara se pritisak u sistemu i diže nivo tečnosti u posudi, kad se motor ohladi on pane nekoliko procenata i tako treb da bude.
 

Marko CIII

Kosovska Mitrovica
Videcemo, ali još ovo da pitam. Sutra kad je hladan auto i kada se otvori bočica da li treba da se čuje onako kao kada se otvara npr koka-kola, znači odredjen pritisak ili ništa? To me zanima da proverim ujutru.
 

DS9

New member
Btw, razlika između maksimuma i minimuma u posudi C3ojke je 0.25 L. Nije retkost da se sistem sasvim ne obezvazduši, pa to na kraju efikasno učini dobra vožnja.
 

chuck

Member
Donator foruma
probaj provjeriti plastično crijevo koje ide od vodene pumpe prema termostatu, znači od desne mulde iza motora do dijela kod akumulatora. to crijevo je plastično i rebrasto i zbog proteka vremena jednostavno postane porozno. to je bilo na našem c3
 

opaki

New member
Ajde napravi ti ovako
1. dolij vode ako fali ili natifriz
2. uključi grijanje
3. ostavi otvoren čep na posudi ili pronađi vijak za odzračivanje(preporuka) trebao bi bit negdje na gumenoj cjevi koja ide u kabinu ili kod termostata
4.ako si prošnašo odzračni vijak odvrni ga on je "špurga" šuplji vijak i pusti motor da radi na leru,dok god izlae mjehuri na tom vijku drži ga otvorenog kad krene samo tečnost zavrni ,dolij vode u posudu.
5.provjeri ako je grijanje u funkciji da puše toplo.
I to ti je ugrubo to ako ti taj frend i ma pumpu za odzračivanje najbolja varijanta ako nema onda pješke kako sma ti opisao.U svakom slučaju kad imaš grijanje u kabini odzračeno je manje više OK.
 

Citru

New member
Ako je benzinac nije dobro odzracen, treba ga odzracit dok je ugasen i kad ga upalis dok radi treba na odzracniku kucista termostata ispustat zrak jer kad ga upalis pumpa nabije visak zraka prema termostatu
 

opaki

New member
Voda je netlačiva,zrak jeste.Pumpa ne nabija zrak,zrak usljed temperature expandira i volumen se poveća..Pošto se kod novih auta u pravilu radi o zatvorenim sistemima hlađenja potrebno je te zračne čepove eliminirat iz sistema,kad odzračuješ pumpa tjera zrak vani pritiskom vode,a zbog fizike zrak uvjek bježi gore i zato su odzračnici na povišenim točkama u sistemima.dakle pumpa vode nemože nabit zrak u sistem.80% auta ima te odzračnike na cjevima koje idu u kabinu,glavi,termostatu ili na gornjem djelu hladnjaka,ali uvjek ona koja je najviša špurga ta se zadnja odzračuje kako bi izašao što veći udio zraka iz sistema.Zračni čep uzrokuje pregrijavanje i do dovodi do havarije motora.
 

DS9

New member
Voda je netlačiva,zrak jeste.Pumpa ne nabija zrak,zrak usljed temperature expandira i volumen se poveća

Da neko ne bi izveo pogrešan zaključak iz tih činjenica - i voda (odnosno tečnosti/tekućine, kao i čvrsta tela) menja volumen/zapreminu tj expandira sa porastom temperature.

Èista voda (a gotovo slično/otprilike se može uzeti i za rastvor antifriza) koja na oko 4 C ima zapreminu od 1000 mL - na oko 100 C će imati 1044 mL. Za rashladni sistem od npr. 6 L to je već povećanje za nešto više od 250 mL (tj. 0,25 L) što mu dođe i više od razlike između minimuma i maksimuma kod posude npr. C3ojke.

Btw, kod maziva tj. motornih ulja je taj efekat značajno (oko duplo) izraženiji.

***

Ako je benzinac
U pitanju je 1.4 HDi.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh