C3 Aircross - zamjena kompleta spojke

mdra801108

New member
Da se malo pohvalim, auto star 2 godine (40000km), osnovno jamstvo isteklo 28.01.2023, produženo jamstvo do 27.01.2026.
05.02.2023 (5 dana nakon isteka osnovnog jamstva) auto stalo, ne želi mijenjati brzine.
I sad počinje standardna priča.
Ja u ovlašteni servis jedva (prvom, drugom) i onda prvi problemi: mi vam ne popravljamo aute kad vam se pokvare, već se morate unaprijed naručiti na slobodan termin.
Slijedeći slobodan termin je za 10 dana, kad vam možemo pogledati što je autu, ali kad će se popraviti to vam ne možemo obećati.
Zamjensko vozilo nema šanse, produženo jamstvo, mi vam ne znamo što je to.
Što ću ja bez auta toliko dana, djeca škola, morate se snaći.
Odokativnom metodom, u kvaru je kvačilo, cijena sitnica oko 1000€.
I onda počinje skupljanje telefonskih brojeva, zvanje, mailovi, znate novi auto, mala kilometraža i nakon dan-dva natezanja pristanu otvoriti auto i stiže dijagnoza.
Zamjena kompleta spojke (1700€), utvrđeno je oštećenje na korpi kvačila te oštećenje opruga zamašnjaka te je potrebno zamjeniti komplet spojku sa zamašnjakom.
Uzrok kvara: nismo u mogućnosti utvrditi točan uzrok kvara,što se dogodilo u određenom trenutku, da je došlo do oštećenja navedenih dijelova.

I onda ide prigovor na ponudu za popravak servisu i ovlaštenom uvozniku, sad čekam odgovor.
Da li je netko imao slična iskustva da podijeli kako je riješio problem, jer mi je neshvatljivo da se na novom autu i s malom kilometražom dogodi ovakav kvar?

lp
 

liberty

Well-known member
katastrofa
samo kvačilo ne bi trebalo biti skupo, zamašnjak mora da je skup
ja bi savjet potražio kod nekog neovlaštenog

upravo zbog akvih stvari ja sam odlučio novi auto mijenjati svakih 5 godina i maksimalno 80-90.000 km, prije isteka garancije (iako kvačilo ne mora biti obuhvaćeno garancijom)
jer je ovo postalo standard kod svih proizvođača i modela - više ništa nije kao prije
 

Hrvoje Marin

Active member
katastrofa
samo kvačilo ne bi trebalo biti skupo, zamašnjak mora da je skup
ja bi savjet potražio kod nekog neovlaštenog

upravo zbog akvih stvari ja sam odlučio novi auto mijenjati svakih 5 godina i maksimalno 80-90.000 km, prije isteka garancije (iako kvačilo ne mora biti obuhvaćeno garancijom)
jer je ovo postalo standard kod svih proizvođača i modela - više ništa nije kao prije
c5 2006 2.0HDI kvačilo set sa zamašnjakom, 240€
 

mdra801108

New member
Evo mene opet ...

Prošlo točno godinu dana nakon zamjene kompletne spojke opet problemi.

Problem 1. Opet problemi sa spojkom, nakon duže vožnje osjete se vibracije i kao da nešto struže. Kažu u servisu problemi s potisnim ležajem.

Problem 2. Check engine lampica kod paljenja auta, traje vrlo kratko 1-2 sekunde pa se ugasi. Dijagnostika kaže otišao zupčasti.

Nakon tri godine što imam ovaj auto i 68000 kilometara, imam više kvarova nego old timeri.

Baksuz....
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Evo mene opet ...

Prošlo točno godinu dana nakon zamjene kompletne spojke opet problemi.

Problem 1. Opet problemi sa spojkom, nakon duže vožnje osjete se vibracije i kao da nešto struže. Kažu u servisu problemi s potisnim ležajem.

Problem 2. Check engine lampica kod paljenja auta, traje vrlo kratko 1-2 sekunde pa se ugasi. Dijagnostika kaže otišao zupčasti.

Nakon tri godine što imam ovaj auto i 68000 kilometara, imam više kvarova nego old timeri.

Baksuz....
Da li je to 1.2 puretech ? Ukoliko je tada je za zupčasti bio opoziv - odnosno zamjena na trošak PSA. Donji link prvi odgovor

 

mdra801108

New member
Update:

Auto je kod njih od 05.03 i dalje bez popravka i naznake kad će biti gotovo.

Nevjerojatno koja bahatost i bezobrazluk, počevši od ovlaštenog servisa i generalnog zastupnika.
 
Na vrh