tacumi
New member
Poštovani Forumaši,
Red je da predstavim svoj auto. Uvežen u Srbiju iz Italije. Kupljen prošle godine u krajem Marta (Ožujak, 3.mj) sa proverenih 89000km. Danas je na satu 112.096km . Najgora km za kupovinu ovog auta je od 90-120.000 km jer je na njemu dotrajalo sve što je moglo dotrajati a obično prvi vlasnici do te km ništa bitno ne menjaju. Italijani pogotovo. Ovaj je bio i lagano čuknut od nazad, i ispred z/d točka. Imam osećaj da ga je više unakazio idiot što ga je popravljao nego sam udarac. Ali to se da lako srediti - rođak mi je limar/farbar. Auto je bio poprilično zapušten ali premija za sve ono što se tada nudilo na tržištu do 3000E. Zato je odmah po kupovini menjano: set zupčastog, kanalnog i pumpa za vodu, ulje, filteri, antifriz . Odmah zatim je ugrađen plin (ugradio sam ga samostalno i atestirao). Vrlo brzo nakon početka svakodnevne vožnje se ispostavilo da je loše kvačilo i da menjač zuji/bruji u 1-2-3 st.prenosa. Zamenjen set kvačila i remontovan menjač (ležajevi primarnog vratila i brtve/zaptivači). U garaži (sreca!) pukla prednja desna opruga pa je pre neplanirano odrađen kompletan prednji trap osim amortizera (opruge, stabilizatori, kugle, spone, ležajevi opruga i šolje amortizera). Kako god, malo po malo doveden je u red. Koštao je poprilično (tako mi se zalomilo) ali šta da se radi. Ostaje još da rešim povremeni problem sa ventilatorom hladnjaka i valjda je tu kraj popravkama i početak redovnog održavanja. Motor mu je svetla tačka i svaki dan me ovaj mali benzinac oduševljava svojom jednostavnom konstrukcijom, mirnim radom, zujavim zvukom i elastičnošću dizela. Potrošnja plina je od 6-8 na otvorenom, od 7-10 po gradu. Druge fluide ne troši (ulje menjam na 15000 bez dolivanja i dolijem ponekad vrlo malo destilovane vode). Auto odlično leži na putu bilo da je put sa oštrim zavojima (npr Crna Gora) ili se vozi po lošem autoputu velikom brzinom. Jednom sam na mestu gde prolazim svakodnevno sa svojim autom istom brzinom prešao preko "ležećeg policajca" sa novim službenim Cliom4 - mislio sam da će mi ispasti plombe iz zuba . Znači, odličan odnos udobnosti i stabilnosti...
Auto je u Exclusive paketu i meni se jako dopada oprema koju ima, a narocito mi znaci podešavanje volana po dubini, sedišta po visini, tempomat, elektro-retrovizori i komande radija na volanu. Rekao sam sebi (i ostalim ukućanima) da šta god sledeće budem vozio ovo su "must have". Enterijer je perfektno ocuvan i to je presudilo kada sam ga kupovao. Inače ne volim crn enterijer, pogotovo ne u malom automobilu. Svetao enterijer je zahtevniji za održavanje ali ako se malo vodi računa nema nikakvih teškoća. Nakon ugradnje plina, morao sam kupiti "ćopavac" (mali rezervni tocak) jer njegov 15" ne može da se smesti na dno gepeka. "Æopa" i sve ostale drangulije koje su obavezne u autu stoji ispod desnog dela "Moduboard"-a, kao što se vidi na slici prtljažnika, tako da je za naše potrebe to što je ostalo od gepeka sasvim dovoljno. Najjača strana enterijera za moj pojam mu je obilje korisnih pregrada i pretinaca koji su na dohvat ruke i vrlo upotrebljivi. Voleo bih da su prednja sedišta drugačija, udobnija, ova mi baš nešto ne prijaju. Ili su sedišta malo tvrđa ili sam ja lose "tapaciran" :grin:
Ne dopada mi se relativno veliki radijus okretanja i to mi najviše smeta. Tu smetnju opet ublažava izuzetno efikasan servo i mali broj okretaja volana. Sve drugo je u rangu vrlo prihvatljivog i razumnog. Ako se izuzmu kojekavi virusi i bagovi, zadovoljan sam motorom, potrošnjom i cenom osnovnog održavanja u poredenju sa modelima iz te klase i vrednosti na tržištu polovnjaka. A po udobnosti i opremi nijedan mu nije ni blizu (npr P206, Fabia1, Punto188, CorsaC i slični). Održavam ga samostalno (to mi je struka) i koristeći svog dobrog prijatelja koji ima Pežo-Citroen servis. Ima Lexiju i spec.alate koje mogu da pozajmim od njega kad god mi trebaju. I naravno, kad treba još jedan par ruku, još dva oka ili još jedan s malo mozga - on je uvek tu i to je neprocenjivo
.
Toliko od mene za ovu priliku.
Red je da predstavim svoj auto. Uvežen u Srbiju iz Italije. Kupljen prošle godine u krajem Marta (Ožujak, 3.mj) sa proverenih 89000km. Danas je na satu 112.096km . Najgora km za kupovinu ovog auta je od 90-120.000 km jer je na njemu dotrajalo sve što je moglo dotrajati a obično prvi vlasnici do te km ništa bitno ne menjaju. Italijani pogotovo. Ovaj je bio i lagano čuknut od nazad, i ispred z/d točka. Imam osećaj da ga je više unakazio idiot što ga je popravljao nego sam udarac. Ali to se da lako srediti - rođak mi je limar/farbar. Auto je bio poprilično zapušten ali premija za sve ono što se tada nudilo na tržištu do 3000E. Zato je odmah po kupovini menjano: set zupčastog, kanalnog i pumpa za vodu, ulje, filteri, antifriz . Odmah zatim je ugrađen plin (ugradio sam ga samostalno i atestirao). Vrlo brzo nakon početka svakodnevne vožnje se ispostavilo da je loše kvačilo i da menjač zuji/bruji u 1-2-3 st.prenosa. Zamenjen set kvačila i remontovan menjač (ležajevi primarnog vratila i brtve/zaptivači). U garaži (sreca!) pukla prednja desna opruga pa je pre neplanirano odrađen kompletan prednji trap osim amortizera (opruge, stabilizatori, kugle, spone, ležajevi opruga i šolje amortizera). Kako god, malo po malo doveden je u red. Koštao je poprilično (tako mi se zalomilo) ali šta da se radi. Ostaje još da rešim povremeni problem sa ventilatorom hladnjaka i valjda je tu kraj popravkama i početak redovnog održavanja. Motor mu je svetla tačka i svaki dan me ovaj mali benzinac oduševljava svojom jednostavnom konstrukcijom, mirnim radom, zujavim zvukom i elastičnošću dizela. Potrošnja plina je od 6-8 na otvorenom, od 7-10 po gradu. Druge fluide ne troši (ulje menjam na 15000 bez dolivanja i dolijem ponekad vrlo malo destilovane vode). Auto odlično leži na putu bilo da je put sa oštrim zavojima (npr Crna Gora) ili se vozi po lošem autoputu velikom brzinom. Jednom sam na mestu gde prolazim svakodnevno sa svojim autom istom brzinom prešao preko "ležećeg policajca" sa novim službenim Cliom4 - mislio sam da će mi ispasti plombe iz zuba . Znači, odličan odnos udobnosti i stabilnosti...
Auto je u Exclusive paketu i meni se jako dopada oprema koju ima, a narocito mi znaci podešavanje volana po dubini, sedišta po visini, tempomat, elektro-retrovizori i komande radija na volanu. Rekao sam sebi (i ostalim ukućanima) da šta god sledeće budem vozio ovo su "must have". Enterijer je perfektno ocuvan i to je presudilo kada sam ga kupovao. Inače ne volim crn enterijer, pogotovo ne u malom automobilu. Svetao enterijer je zahtevniji za održavanje ali ako se malo vodi računa nema nikakvih teškoća. Nakon ugradnje plina, morao sam kupiti "ćopavac" (mali rezervni tocak) jer njegov 15" ne može da se smesti na dno gepeka. "Æopa" i sve ostale drangulije koje su obavezne u autu stoji ispod desnog dela "Moduboard"-a, kao što se vidi na slici prtljažnika, tako da je za naše potrebe to što je ostalo od gepeka sasvim dovoljno. Najjača strana enterijera za moj pojam mu je obilje korisnih pregrada i pretinaca koji su na dohvat ruke i vrlo upotrebljivi. Voleo bih da su prednja sedišta drugačija, udobnija, ova mi baš nešto ne prijaju. Ili su sedišta malo tvrđa ili sam ja lose "tapaciran" :grin:
Ne dopada mi se relativno veliki radijus okretanja i to mi najviše smeta. Tu smetnju opet ublažava izuzetno efikasan servo i mali broj okretaja volana. Sve drugo je u rangu vrlo prihvatljivog i razumnog. Ako se izuzmu kojekavi virusi i bagovi, zadovoljan sam motorom, potrošnjom i cenom osnovnog održavanja u poredenju sa modelima iz te klase i vrednosti na tržištu polovnjaka. A po udobnosti i opremi nijedan mu nije ni blizu (npr P206, Fabia1, Punto188, CorsaC i slični). Održavam ga samostalno (to mi je struka) i koristeći svog dobrog prijatelja koji ima Pežo-Citroen servis. Ima Lexiju i spec.alate koje mogu da pozajmim od njega kad god mi trebaju. I naravno, kad treba još jedan par ruku, još dva oka ili još jedan s malo mozga - on je uvek tu i to je neprocenjivo
Toliko od mene za ovu priliku.







