Ljudi se voze na svakavim ćudesima i onaj sa podrapanim gumama se isto vozi i niš mi nije bilo.A to što se prodaju auti sa različitim gumama je samo povlađivanje kupcima,da se što više što skuplje proda.Kada se sjetim kaj smo mi sve raji uvaljivali,a njemu drago jer mu se auto tak više sviđa.A onda kada je trebao kupiti nove gume,padao je na guzicu koliko je razlika u cijeni.Očit primje:.auto sa serijskim gumama 195/65R15 i isti taj na koji mu frknem aluminijske od 16 ili 17 cola i metnem ga u salon.A kada se uzima na kredit ili lising tak sve jedno.A kada te gume treba nove ili zimske,onda kuku,jao.
Nisam ja to smislil,i sam sam nekada takve stvari trpao na auto i svaki puta,ama baš svaki puta sam usrao auto što se tiče voznih svojstava,stabilnosti,dražanja na mokrom i grbavoj cesti,a o troškovima veće ptropnje,rasklimavanju ovjesa da ni ne spominjem,a udonost ?Najviše me ljute kada stim idu preko ležećih i mora skoro stati da ne leti u zrak i gdje je onda tu korist od toga.Pa nisu auti za svadnevnu upotrebu za trke,ai oni podešavaju ovjes i stavljaju gume kojeim trentno odgovaraju.UWRCpo makadamu i snijegu voze sa gumama 155napr.A jd se ti vozi sa širokim gumama po ledu i snjegu i poslije sa užim,pa ćeš vidjeti koja je razlika.
Uh, neda mi se više objašnjavat,neka radi svako po svojem nahođenju i volji.