C2 VTS 1.6 16v by 2mario2

2mario2

Well-known member
Ne, iz Citroena C5. Za težinu neznam. To je želja složiti, ali prvo treba skupiti podosta novaca. Što za auto s tim motorom, što za presađivanje i to neće biti jeftino baš. Trebat će vremena. Samo se nadam da neću izgubiti volju s vremenom za to
 

Phantom

Drajver
To te ja pitam! Družio sam se sa dizelom 10 dana, ali kad je VTS zaurlao na 7000, beži, kakav dizel
prijatelju neznam jesi vozio ili se vozio u nekom malo jačem dizelu od 1.6..
tipa mk 7, gtd 2.0 ili evo recimo peugeot 308 2.0 BlueHDi ...:angel:
pozdrav od dizelaša :cool:
 

2mario2

Well-known member
@Milosh sve se može kad se hoće. Stane uz preinaka dosta vjerovatno. Zato i neznam još 100% kad i dal bude do toga došlo jer je izdatak veliki podosta

Evo jednog C2 V6



Sa ženom sam pričao oko toga (nije baš bila presretna, al ajd) i na kraju sam dobio zeleno svjetlo uz uvjet da njoj prije platim vozačku i kupim daily auto
 

2mario2

Well-known member
Mene bi izašlo jeftinije pošto mi je frend mehaničar i njemu bi dao to ugrađivati

Ustvari najveći problem koji nisu tolko novci je kako to poslije atestirati. To ako i uspijem staviti bude nemoguća misija, a toga se plašim malo. Jer ako neće proć atest, bacio sam pare u vjetar skupa sa autom
 

Doomsday

U prolazu...
Ako se uspiju atestirat kompletne DIY home-made uradci, vjerojatno bi moglo i ovako nešto...

Ali, zašto ne pitati... Pogledaj di ti je najbliža CVH stanica koja radi takve ateste, odi i pitaj koji su uvjeti i koliko bi koštalo...

https://www.cvh.hr/ispitivanje/

I onda samo na sljedećoj registraciji besplatno upišeš...

Naravno, ako prođeš, jeli...

Valjda...

:D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da se sve napraviti, samo ako je motor na crnjak onda ništa :D
Doomsday je rekao:
Za atest pogonskog agregata potrebna je kompletna njegova povijest, a to iziskuje sljedeće: kupoprodajni ugovor o kupnji pogonskog agregata tj. motora, potvrdu o plaćenom porezu na kupoprodajni ugovor koja se najčešće nalazi zaklamana na poleđini, kopija prometne knjižice vozila iz kojega je motor izvađen, te naposljetku “Izjava o radovima promjene motora” koja u sebi mora nositi datum, pečat i potpis, a koju izdaje registrirana automehaničarska radiona (pri tome mislim na firmu registriranu na nadležnom Trgovačkom sudu). Nije pravilo, no uz spomenutu izjavu može se priložiti i račun ukoliko ga posjedujete. Po naputku dobrog kontrolora, što više dokumentacije može samo rezultirati pozitivno.
 

2mario2

Well-known member
Izvana bi dofurao komplet auto jer kolko sam gledao tu ih nema. Za motore nisam ništa pretraživao još jel ima ili ne
 

gambler072

C5 enthusiast
Nekom ce pomoci, to je sigurno. A mislio sam da hoces na taj nacin rijesiti problem sa auspuhom i nastavcima :)

Btw, Wikipedia kaže da postoji C5 X7 sa V6 3.0 benzincem.
Evo vidjeh i ja, ali ja nigdje u oglasima nisam vidio 3.0 benzinca, cak ni u Fr :)
 

2mario2

Well-known member
Starija verzija C5 je u pitanju što se motora tiće. Pa nisam lud kupovat noviju i platit brdo para. Stara linija 3.0 V6 bi išla unutra

Ja sam našao C5 3.0 V6 za 700 ili 800€ ispravan kompletan
 

2mario2

Well-known member
700 ili 800€ je bio komplet auto mislim da sam u Austriji ga vidio na oglasu. Ionako bi sredio motor ćim bi ga uzeo. Veliki servis itd

Neznam, vidjet ću kako bude kad se žena kod mene u firmi zaposli ako ju uspijem zagurati naravno
 
Na vrh