BX 4x4/tanburo

tanburo

New member
Evo ga moj BX.








Inače sad spava, preko zime će biti tu (na mjestu gdje je nekad bila garaža hehe)

Malo je isto bolestan, čini mi se da je počeo miješati vodu i ulje(mada može biti i da sam ja pomiješao različite antifrize, provjeriti, ali čini mi se da neće biti to, jer je visok pritisak u hladnjaku isto, curi kroz čep)
Ali čini mi se isto da mu malo odmora ne smeta..

Evo toliko zasada, javljam se malo kasnije.(isprike btw ako sam postavio previše ili prevelike slike-ispravit ću)
 
Posljednje uređivanje:

Lakii

Well-known member
Što više slika - to bolje!

Lijep je!
Ovo bi bio jedan od prvih 4x4, ima karburator?

A sto se tice problema s motorom, izgleda da je brtva glave u igri...
 

tanburo

New member
Što više slika - to bolje!

Lijep je!
Ovo bi bio jedan od prvih 4x4, ima karburator?

A sto se tice problema s motorom, izgleda da je brtva glave u igri...
Hvala. Godište je 1990, ima karburator, da..ne znam točno koliko su se 4x4 proizvodili, ali ovaj je nekako čudno sprčkan, vjerojatno zbog malog tržišta-motor ima oznaku d2e, i to u katalozima uopće ne postoji za limuzine, nego samo karavan izvedbe(barem ja toliko kužim)..
 

Dalibor

Dado Tornado
u 4x4 je išlo puno motora, 90. i 91. najviše, istovremeno ih se ugrađivalo 5 ili 6...
do tada i nakon tih godina 1 ili 2 istovremeno... najčešće su bili bez katalizatora.

d2e je isti motor kao d6a ili d6d koji su se također ugrađivali u bx 4x4 samo što su d6 imali monopoint elektronsko ubrizgavanje (jedan je imao bosch a drugi ne znam)
d2e išao je još i u peugeot 405 tih godina (kao i ti d6 motori).
 

tanburo

New member
u 4x4 je išlo puno motora, 90. i 91. najviše, istovremeno ih se ugrađivalo 5 ili 6...
do tada i nakon tih godina 1 ili 2 istovremeno... najčešće su bili bez katalizatora.

d2e je isti motor kao d6a ili d6d koji su se također ugrađivali u bx 4x4 samo što su d6 imali monopoint elektronsko ubrizgavanje (jedan je imao bosch a drugi ne znam)
d2e išao je još i u peugeot 405 tih godina (kao i ti d6 motori).
Pa da, poznata citroenova zbrka..159 motori, blokovi isti, ali sve drugo može biti sasvim različito..

Da li možda znaš za Haynes BX 4x4 priručnik? Imam ovaj obični, i upotrebljiv je, ali lijepo bi bilo kad bi postojao pravi..
 

tanburo

New member
Hvala puno!! Vrlo koristan knjižuljak hehehe
Pitam čije je izdanje jer na svijetu postoji još izdavača osim Citroena, koji se prvenstveno bavi proizvodnjom vozila :)

Dobra zbirka..ovi ftp fajlovi su uglavnom iz Haynesovog priručnika, koliko mi se čini. Njega imam u futroli u sjedalu, kao dio opreme .Mađarov sajt je isto jako dobar, često svratim do njega..

Hvala još jednom!!
 

Grga

New member
Opa, tek sad skužih da imam "brata" po pogonu...:) super super...:) imamo identične serije. jel ima tvoj ABS jer takvi imaju Torsenov diff? ak trebaš kakv savjet glede pogona, pitaj..:)
 

tanburo

New member
Opa, tek sad skužih da imam "brata" po pogonu...:) super super...:) imamo identične serije. jel ima tvoj ABS jer takvi imaju Torsenov diff? ak trebaš kakv savjet glede pogona, pitaj..:)

Nema ABS, isto ima limited slip. Niti bilo šta drugo od dodatne opreme, skroz je asketski. Vozio ga je neki starčić, i jedino što nije uspio 'izbjeći' je servo volan..

Već sam napisao, čini mi se da mu je otišla brtva glave. Voda je prljava, a i visok je pritisak u sistemu, vidim po curenju na čepu.

Ali nema žurbe, jer bx sad spava zimski san:)
 
Na vrh