BX 17 TZD TURBO by Zanny

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Zmix

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

kad vozim sa konstantnim gasom na oko 2000 rpm auto se ponaša kao normalni dizel, kad ga na tim okretajima zagazim prvo malo stenje a onda "odčepi" turbinu i počne suludo ubrzavat.

Jel to normalno ili je turbo pri kraju ?
Nakrivi šešir i teeeraaaj! :cool:
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

kad vozim sa konstantnim gasom na oko 2000 rpm auto se ponaša kao normalni dizel, kad ga na tim okretajima zagazim prvo malo stenje a onda "odčepi" turbinu i počne suludo ubrzavat.

Jel to normalno ili je turbo pri kraju ?

ako ti se onda ugradi VGT Turbinu :D
 

jura

New member
pa u biti na BXu se turbo pali na nekih 2200 okretaja i to naglo dodavanje gasa na nižim okretajima ga u biti malo zaguši dok ne povuče. Ne bih se ja puno zabrinjavao ako turbina ne zuji preglasno i ako auto ne troši enormno ulje.
 

zanny

New member
procurio povrat, iznašao privremeno riješenje, ide na mjenjanje svih povrata sutra


By zanny1976 at 2011-11-11


By zanny1976 at 2011-11-11


By zanny1976 at 2011-11-11

pa u biti na BXu se turbo pali na nekih 2200 okretaja i to naglo dodavanje gasa na nižim okretajima ga u biti malo zaguši dok ne povuče. Ne bih se ja puno zabrinjavao ako turbina ne zuji preglasno i ako auto ne troši enormno ulje.
ne zuji nego zviždi kroz inercooler, ne troši ulje

jel možda pametno na njoj prventivno prominit ležajeve ili da se ne paćam u to ? ne pari mi neki turbo ultra pametni sklop
 

zanny

New member
Zanny,a kaj nećeš reć da si vozil off road ? :D:D:D
pa moram nekako doć do gradilišta kad su iskopali cestu, jedini put je kroz masline

i na kraju nije bilo zbog offroada nego zbog zuba, zuba vremena, ali ne sekiram se ja, sve će se riješit
 

zanny

New member
povrate zamjenio, još ostale mažetne amortizera, dolaze za par dana, auto je već na otoku, vraćamo ga za nove mažetne

inaće na otoku je hit, svi koji su ga vozili čudom se čude kako je dobar, konforan i udoban, a tek kako ide za jednu raminu te vrste (i moji i kooperanti i nadzorni....) a tek kad ga dignem to je to, nema kamionđije koji se ne divi :)

ima li koje jeftinije ulje od ininoga lhm-a ?
 

zanny

New member
eto, zaminjene zadnje mažetne, nabavio nove 122 kn/kom u ovlaštenom servisu

još je ostao razdjelnik (gumice se mogu naručit) i prednji amortizeri

ima li ko iskustva s tim amortizerima ?

još po godine i napravim limuzinu od njega :)
 

Lakii

Well-known member
eto, zaminjene zadnje mažetne, nabavio nove 122 kn/kom u ovlaštenom servisu

još je ostao razdjelnik (gumice se mogu naručit) i prednji amortizeri

ima li ko iskustva s tim amortizerima ?

još po godine i napravim limuzinu od njega :)

Kakvih ti iskustva s amortizerima treba?

najvaznije pitanje je ZASTO ih mjenjas?
 

zanny

New member
Kakvih ti iskustva s amortizerima treba?

najvaznije pitanje je ZASTO ih mjenjas?
evo danas sam prvi put u životu prokleo francuza

prvo su mi popodne ispala ona gumena crijeva koja vode od amortizera do metalne cijevčice na šasiji, istekla mi litra ulja

nalio ulje otišao na selo, zakačio prikolicu, ukrcao kumpire...

od Bitelića do sinja je lega, naravno da je bio mrak, posvitlim, piša na sve strane na prednjem livom amortizeru (crijeva na mistu), nego se sliva niz mažetnu. Ulijem ulje i dovučem se do pumpe u Dicmu. Nema lhm-a pošto je luk oil, nema veze kupim obično hidrauično, taman sam se dovuka do perlice opet je lega (šlepa nije opcija, košta više nego auto), nizbrdo, polako u prvoj, ostajem bez volana, kako ulje baca po disku kolo dimi ko željeznica....

dovuka se do punćeve kuće u Solinu na Bilankuši... ostavio sve kako je, do ću ujutro po prikolicu i na teren...

a BX... ujutro zovem mehaničara ako je trošak veći od 1500kn ode BX na presu
 

zanny

New member
ajde, ajde ne treba odmah dramatizirati i plašiti brižan auto s prešom :)
slušaj, posjedovanje automobila je ekonomska kategorija, a ne ljubavna priča

neki put imam osječaj da radim samo za INU i LHM

danas mi je čak palo napamet nać neki mcpherson, prikeljit i premistit dok ne isteće registracija

sad ozbiljno, dali je moguće zamjeniti ovjese normalnima ?
 

Lakii

Well-known member
OK, to je dobar razlog za zamjenu amortizera.

Problem je u tome sto ti je to pustalo odkad si kupio auto i to je jedna od stvari koje je trebalo provjeriti i promjeniti na pocetku. ovako si vise love dao za ulje nego za amortizer. Polovni naravno, i doci ce te par-sto kuna. novi se nikome ne isplati kupiti.
Pol sata posla za zamjeniti.


Ako ti drugi ne pusta ne trebas ga mjenjati. odspoji one cjevcice, stavi neku posudu ili casu da u nju tece ulje. ostavi auto da radi na normalnoj visini i ako ti se u roku minute napuni preko dec-dva, morao bis i taj zamjeniti. ako malo ulja iscuri ga nemoras dirati.

I da, ovijes ti nije moguce zamjeniti "normalnim". bar ne jeftino i jednostavno.

Jos nesto!
Kad si vec vidio da gubis litru ulja u minuti, zasto nisi spustio auto na najnizu visinu i (jako) polako dosao do doma? Servo i kocnice bi ti ostale raditi a i ustedio bis si par litara ulja.

Drugi trik bi bio da si auto dignuo u srednju visinu, curenje bi bilo sporije!

I jos nesto, ako sam dobro procitao, ulio si hidraulicko ulje i sistem? koje?
Sad (kad rijesis propustanje) bis trebao ispustiti svo ulje iz sistema i zamjeniti svjezim LHM-om ako ne zelis da ti se sustav ne zacepi (pogotovo servo!) i/ili da ti se gumene brtve i cijevi ne raspadnu.

Trebao si ovdje javiti o problemu cim si primjetio...
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh