BSI Konzola pregorila Citroen C5 2006.

KristijanG

New member
Pozdrav ekipa,

Danas mi je izgorila BSI konzola na autu, citroen je 2006. godine 2.0 HDi Automatik 100kw, dal ima tko kakva iskustva s time i koji su mogući uzroci da pregori BSI konzola??
dal tko zna di mogu nabavit rabljenu i nekog tko to programira i kolika je odprilike cijena takvog popravka?

Detaljnije kako je došlo do ovog:
otišao sam kod servisera da mi poništi grešku na kopjuteru koji mi je izbacivao radi niske razine aditiva tekućine za FAP filter, pošto sam dolijao 1l i probao to poništit s odpajanjem kleme ali nije islo pa sam ga odveo serviseru,
on je to skopčao na svoje racunalo preko tableta na daljinski, no kak nije mogao ponistiti, rekao je da cu to morati to preko drugog racunala i da preparkiram auto u garazu,
Nakon toga kad sam upalio auto počelo mi se dimiti ispod volana di stoji ta BSI konzola i svi oni osigurači, ja sam okrenuo ključ i izvadio ga van, a auto je i dalje bio upaljen, odmah smo išli odpojiti kleme i tad se sam isključil...
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
Zao mi je što ti se to desilo.

O tom BSI-u postoje razne priče, kako je osjetljiv na nepravilnosti u struji, kako hoće izbrisati kodove kljuceva i sl.

Ja bih rekao, sudeći po svom iskustvu sa auto elektronikom i sa BSI-em, da to što ti se desilo ne može imati veze sa činjenicom da je majstor pokušavao spojiti neku dijagnostiku. Za kratki spoj koji može izazvati takav dim kakav opisuješ je potrebno da struja bude malo veća i da sprži nešto od elemenata unutar BSI-a. Rekao bih da to nije moguće zbog dijagnostike.

Jel u tom trenutku bila prikopčana dijagnostika ili ne?

Ako nije (a čak možda i ako jeste), rekao bih da se to desilo zbog greške u samom BSI-u i da je samo bilo pitanje vremena kad će se desiti.

Što se tiče polovnih, ne znam cijene ali ne bi trebalo biti preskupo s obzirom da to nije poslednji model C5-ice.

Programiranje može uraditi bilo koji servis sa isključivo dijagnostikom koja je za to namijenjena (Lexia ili Diagbox i XS Evolution interfejs) a najbrže i najsigurnije će to uraditi ovlašteni servis jer oni imaju korak-po-korak proceduru kako se to radi i mogu skinuti tačnu konfiguraciju za tvoj automobil.
 

KristijanG

New member
Da tako si ja mislim da to nebi bilo moguce da je do njega jer je radio dijagnostiku i zelio ponistit gresku, nego eto bas se tako poklopilo da je izgorila netom poslje toga...
Samo mi je sad problem zbog cega je doslo do tog, jer sto ce se dogodit kad spojim drugu konzolu da se ne dogodi ista stvar pa odmah izgori i ta druga, jer nisam primjetio nikakvih stvari koje bi ukazivale na cudne promjene

Jedino kad sam upalio auto odmah su poceli brisaci ici gore dole ko da su u drugoj brzini a bili su iskljuceni na rucici
Jel moguce da je kod njih doslo do nekog kratkog spoja??
 

Cutac

Prèkaroš
Koliko znam, ne može se polovno uzeti, mora biti nov. Jednom kad se ubaci VIN auta koji će ga koristiti, to je to.
Cijena je 4400 kuna za jedan.
 

KristijanG

New member
Vidio sam ekipe po njuskalu koja kaze cijenu oko nekih 500-600kn jedino je onda moram dat izbirsat i ponovno programirat sna novo s onim kodom od auta i brojem sasije
 

Cutac

Prèkaroš
Meni je tako rekao električar. I nije da on prodaje pa da se okoristi, nego kaže da se samo u ovlaštenom novi može napraviti da valja.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pomalo, korak po korak. Mozak bi trebao bit pod haubom kod akumulatora, dali je uopće gorilo tamo?
Ploču sa osiguračima i ožičenje ispod volana treba rastavit i pregledat... najbitnije je naći lokaciju di je počelo goriti.
 

poginaldo

Member
meni se davno desilo nesto slicno, poceo sam paliti svjetla, brisace, 4 migavca...

odem u servis, zamjene mi elektroniku koja se nalazi ispod kutije sa osiguracima
u motornom prostoru, oko 80€ cini mi se da je kostalo i sve ok
 

KristijanG

New member
kod akumulatora i haube nije opce gorilo,
jedino je gorilo ispod volana di su osiguraci i BSI, oni su odmah to izvadili i rastavili na licu mjesta i rekli da je krenulo sve od BSI konzole, kad su jos nju otvorili ima tocno tamo di je bilo žarište samo kod nekog mikroprocesora koji se cijeli popalio i otpao sa same ploče,
otići ću sutra opet do njega pa pofotkati i tu ploču

meni se davno desilo nesto slicno, poceo sam paliti svjetla, brisace, 4 migavca...

odem u servis, zamjene mi elektroniku koja se nalazi ispod kutije sa osiguracima
u motornom prostoru, oko 80€ cini mi se da je kostalo i sve ok


da meni je slicno samo su meni brisaci poludjeli i odmah počelo dimiti, i nakon toga plamen, no meni je to bilo ispod volana oni tamo osiguraci, ne ovi koji su kod tebe bili

ako je to tolko koštalo to ne izgleda ni tolko puno samo da su dobro otklonili kvar, ja sad razmisljam isto što mi se da bolje napraviti dati njemu da to sve popravi ili voziti auto drugom elktričaru ili u ovlašteni servis,
jedio auto sad nije opce u voznom stanju jer ga ne mogu ni upaliti, moral bi ga vučnom odfurati
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Svakako neka ga radi netko tko zna šta radi, sa namjenskim alatom. Sama ploča po sebi nije skupa, ima ih za parsto kn po oglasima, otpadima... samo treba naći odgovarajuću.
I sve temeljito pregledati i pažljivo složiti...
 

KristijanG

New member
evo šaljem fotku kako izgleda sama konzola i točno se vidi di je počelo goriti najviše, pa mozda zna netko koji bi bio od uzroka, samo na temelju fotke



i na koju foru/način sad najbolje da pokusam saznati i vidjeti razlog di je u autu došlo do greske da je zbog toga počela konzola goriti??
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
i na koju foru/način sad najbolje da pokusam saznati i vidjeti razlog di je u autu došlo do greske da je zbog toga počela konzola goriti??
Sam nikako.
A konzola nije valjda počela gorit jer je nešto drugo na autu bilo pokvareno :D Počela je goriti jer je neki čip/kondenzator/štogod na njoj riknuo.
Ostali problemi su vjerovatno simtomi te greške na konzoli.

Uglavnom sam nemoj ništa. Ovo sve dalje je slučaj za stručnjaka koji zna šta radi, bez pretpostavki.
Neka zamjeni oštećeno i dobro istestira sve prije nego dobiješ auto nazad.
 
Posljednje uređivanje:

KristijanG

New member
eto ga da se javim s neki mrješenjima problema što sam do sada uradio po pitanju navedenog kvara,
nabavio sam novu/rabljenu bsi ploču iz peugeota 407, rekli su svi da odgovara po tim nekim brojevima koje su provjeravali,
sljedeča stvar je bila dao sam je progamirati da obriše sve podatke s nje i prenese sa mojeg BSI-a što mi je čovjek uredno naplatio 300kn
nakon toga sve to doveo autoelektričaru koji je se tek jucer primio posla i prmijenio sve konektore i konzolu itd...ujedno je i istestirao sve pinove kontakte koji su pregorili i koji nisi i nije pronašao nikakav karatki spoj da bi bio uzrok tog plamena...
sve smo prištekali i prispjili na akumulator i sa malih strahom ipak isli uključiti auto, da vidimo što će se dogoditi,
na svu sreću i hvala svemu, nije izgorila tako da ispada da je greska bila do same konzole ili tih kontakta koji su bili n BSI-u :):)

no sad se pojavio drugi problem, kompjuter na displeju izbacuje gresku koja glasi ovako nekako: Kod ključa protiv krađe nije kompatibilan!

i auto se ne želi/ ne može upaliti...i stim da kad se okrene kljuc brisači rade cijelo vrijeme

dal netto una caco otkloniti taj kvar s tim "kod ključa..." ?? :shock:
 

Brruno

New member
Donator foruma
Reprogramiras kljuceve preko dijagnostike s time sto moras nanovo to odraditi kao da nemas nijednog. To se preko dijagnostike odradi na vecini kljuceva. Ako je bsi isti kao prethodni odradit ce posao.
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
Tako je, očigledno niste učitali tvoje ključeve u taj BSI pa mu imobilajzer (sistem protiv krađe - ''kod ključ'' narodski rečeno) ne dozvoljava paljenje.
 
Na vrh