Bratski C3II

liberty

Well-known member
u potpunosti se slažem s vama
prije nego sam kupovao francuze čitao sam testove i lagano bio ljubitelj germanskih auta
a onda sam se u oba citroena iznenadio svakodnevnim sitnicama koje me uveseljavaju, koje su mi praktične, koje imaju šarma i osobnosti, ljepšim bojama unutrašnjosti

npr. za c3 II sam primjetio u odnosu na polo:
- na stražnjoj klupi ima više mjesta
- prtljažnik je u prosječnoj opremi ljepše tkaninom presvučen
- prednja svjetla imaju unutarnju plastiku jako lijepo stiliziranu pa je iz nekih kuteva ista bijelog odsjaja
- unutrašnjost nije monotona i siva, a instrumenti ispred vozača su baš chic
- o udobnosti, odnosno pristaloj mekoći ovjesa da ni ne pričam
 

La Marche

Iskreni optimist
Jučer opet maznuo bratu auto...
ZG-OS-ZG. Prazna autocesta, tempomat na laganih 100, uz društvo najmlađeg potomka, uz cd-e ELP, Johnny Cash i Deadmau5, sa 27,5 litara goriva prošli ugodnih i opuštajućih 580 km, prosjekom 89 km/h, što je auto izračunao kao 5,0 prosječne potrošnje.
Sve pet, samo slabo zna matematiku.
A zapravo i moj brat baš ne briljira u matematici... Još je auto dobro i izračunao!
 

La Marche

Iskreni optimist
Ide vrijeme, očito se braci auto sviđa, BMW mu je uglavnom stalno u garaži, a C3 u akciji, mislim da i to nešto govori...

Učinak u prva tri mjeseca (za sada bez ikakve primjedbe) 7.000 km (od toga ja sam "krivac" za oko 1.000 km), uz prosjek od 6,5 l/100. U više-manje istim uvjetima stari C3 (1,6/110KS) trebao je bitno većih prosječnih oko 8,5 l/100.

Da li ima smisla tri cilindra downsizing? Po dosadašnjih 7.000 km, ja mislim DA.
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo, već je i 10.000 km blizu. Tokom zimskih oko 4.000, isključivo gradskih, kilometara, potrošnja je 7,2 l / 100km/h.

Auto dobro služi, a usporedba sa C4...
Uvijek nakon C4 sam u C3 teže nalazio ugodan položaj na sjedalu, isprobavao i ovo i ono, ali nekako sam došao do toga da mi najviše odgovara strmi naslov i malo veća udaljenost od pedala nego kod C4.

U mirnoj vožnji je i C3 vrlo tih, ali svako jače dodavanje gasa "nagrađuje" priličnom bukom. Valjda u cilju smanjenja potrošnje, kako su svojevremeno pričali za prvi Prius, da buči zato da bi vozač bio destimuliran stiskati gas... :)
Ako može Prius, a zašto ne bi i C3. :)

Sve u svemu - za gradsku svakodnevicu i nekoliko puta godišnje na put dao bih nakon tih pola godine vožnje i jednog i drugog auta prednost C3. Zašto nepotrebno platiti više?

Ako je uz te gradske vožnje još koja osoba više od vozača i suvozača u pitanju, pa još i pokoja torba više, pa i dva-tri puta mjesečno odlazak na neki put, svakako C4.

Osobno, čak mi je C3 i draži od C4, ali jednostavno mi nije dovoljno velik i moj sljedeći auto sigurno neće biti C3, ali ću ga uvijek sa smješkom posuditi od brata kad je C4 zauzet.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nakon malo više od godine dana, pojavio se prvi "kvar".

Odljepile su se dvije točkice iznad slova "E" na natpisu otraga na autu, pa je u servisu skinut stari i nalijepljen novi natpis CITROEN. S točkicama. Pod garancijom.

Sjedi, vozi, sjedi, vozi, sjedi, vozi... i povremeno tankiraj... i jednom godišnje na servis.
 

La Marche

Iskreni optimist
Već dva mejseca se nisam javio. A što da i napišem?
Sjedi, vozi, sjedi, vozi, sjedi, vozi... i povremeno tankiraj... i jednom godišnje na servis.
Užasno dosadno, ali tako od auta i tražimo, ili ne?
 

La Marche

Iskreni optimist
Jučer opet malo dohvatih auto. Dobro to ide i njemu, prošao C3 20.000 bez ijedne zabilježene primjedbe.
Evo, nehotice sad imam iskustva s već tri Citroena proizvedena u zadnjih pet godina, tricom, četvrokom i peticom, svi odlično rade.
Postaje to teško shvaljivo, kako je uopće moguće da nešto toliko komplicirano kao što je auto, istovremeno rađeno na najjeftiniji mogući način, radi bez ikakvih problema desetak godina, a pri tome pređe toliko kilometara.
Kupiš mobitel, ne ide po snijegu, vodi, nije na suncu, mrazu... pa si sretan ako izdrži tri godine. Kupiš tv, kompjuter, odradi pet do deset godina u idealnim uvjetima i pomalo je već za smeće iako još nekako i radi.

E, zato volim automobile. Rade kao magarci, poslušni kao psi.
 

HAL9000

New member
Sad sam tek vidio temu pa da se malo uključim.

Èestitke na C3, jako lijep auto, posebno mu dobro paše bijela boja.

Meni se C5 preporodio u držanju zavoja kada sam sa tvorničkih michelinki prešao na Dunlop.
Tako da mislim da su te Bridgestone sigurno puno bolje.

Zanimljivo je da uz C5 vozim i C2 po gradu i skoro jednako mjesta imam za sjediti što se tiče prostora, francuzi su inace majstori da u malom auto naprijed sjediš kao u 2 broja većem švabi. Meni je bolje sjediti u C2 nego u BMW 3 od prijatelja, ima više prostora i ugodnije se osjećam ( imam oko 118Kg :cool:)

Šta se tiče mjenjača to je totalna glupost i nije mi jasno zašto se taj mjenjač toliko kudi, mjenjači su skroz ok i ništa lošiji od drugih , to je čisti kriminal korumpiranih novinara.

Što se tiče 3 cilindra motora ja sam ljubitelj većih motora i držim se one američke



Po meni je HDI isplativ već preko 20.000 Km godišnje ako ga misliš imati više od 5 godina a i sam osjećaj snage motora i vožnje mi je bolji i bez uštede na gorivu.
 

La Marche

Iskreni optimist
Mom bratu vjera brani diesel.
A i ne bi bio dobar izbor, jer se većinu vremena vozi u gradu.

I dalje auto lijepo ide, lijepo radi, štedljiv je dovoljno, nikakvih nije bilo s njim problema, sad će uskoro dvije godine, još malo i 30.000 km je prošao.

Što se mene tiče, volim čuti kako zvuči taj trocilindrični motor u višim okretajima.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ma samo da javim da auto i dalje radi bez problema, jednostavno nemaš što pisati, dosadan auto.

U međuvremenu dobio je prije dvije godine Michelin cjelogodišnje gume... da se s njima lijepo voziti, ali ipak mi nekako po hladnoj masno-vlažnoj cesti zna kod živahnije vožnje pobjeći bez ikakvog pravila, nekad se zabaci rep, nekad posklizne preko nosa, a zna i cijeli malo otklizati u stranu. Po morkom i po suhom je ok, snijega baš nije puno vidio, ali ta hladno-masno-vlažna kombinacija ga "ubije".

Ipak, s istim takvim Michelin gumama stari Jazz (ali s novim amortizerima) se puno pristojnije ponaša i lakše kontrolira kad pretjera.
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo me nakon pune dvije godine u kojima se nije ništa zanimljivo događalo, ni dobro ni loše, gorivo i servis jedine brige.
Prošli tjedan, trzanje kod ubrzavanja... razlog - puklo tijelo svjećice - štete na sreću nikakve nije bilo. Nova svjećica i... vozi miško...
Zbilja sjajan auto, samo mi se ne sviđa taj visoki položaj i dugi, skakutavi hod amortizera. Ako si imalo temperamentan i koncentriran s mjenjačem, tih 82 KS uopće nisu malo.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ima nugodna novost, na 85.000 km i šest godina neočekivano mu krepao katalitički konverter. Pa je trebao novi. Kako to ide, novi je 4.500 kn... pa je nabavljen neki za 2.500 kn. Kako i gdje, nemam pojma, bratov auto, bolje da ne znam, imam dosta briga i sa svojim.

Ali ima i jedna druga, bolja vijest.
Prošli tjedan ja doletjeh u Zadar, a brat fino u svoj C3II pa 250 km do ZD pa me dočekao pa 400 km do PU pa 260 km do ZG. Još se pokoji km više se na tom putu skupio pa je tako mali C3sa svojih 82 KS i dva magarca na prednjim sjedalima natukao 956 km u samo 11 sati i 20 minuta, uključujući čekanje u ZD od 60 min i ručak s tankiranjem od 40 min, što daje 956 km za 9 sati i 40 minuta čiste vožnje, uz skromnih 6,0 l/100 km. Nit je mene nit je brata išta boljelo nakon takve vožnje, nit smo bili pokočeni.
Bravo za C3!
 
Na vrh