Bratski C3II

La Marche

Iskreni optimist
Moguće. Nisam sad u HR. U ponedjeljak ću provjeriti, pa obznanim.
Pozdrav svima iz Niederösterreicha.

Zgodno. Slučajno sam naletio na defile oldtimera traktora samo iz ovog austrijskog kotara. Deseci odlično uščuvanih.
Nisu Citroeni, ali su zanimljivi.
 

La Marche

Iskreni optimist
Slike traktora na mjestu rezerviranom za zanimljive koji nisu Citroeni. Jesu zgodni, ali...

Moj sljedeći auto bit će Citroen.

Provjerih. Auto je proizveden 2015.
Nakon 280 km.
Sve, ali sve je malo poboljšano u odnosu na stari C3. 3-cil. mi se jako svidio. Štedljiv je kod sporije vožnje, troši više, ali nije preglasan kod brže.
Do 400-500 km vožnje je sasvim ok.
Naročito mi se svidjelo što je dosta okretniji od starog. Manji krug okretanja.
Ostalo slično, samo sve malo poboljšano.
Potrošnja čini mi se nekih 10%manja od ZG do PU nego sa starim.
A prema C4II... Za 15.000 na godinu, grad uz povremene izlete, dvije odrasle osobe i djecu, dodati 20.000 kn za C4 bi mi bilo nepotrebno. A tko ima i želi, razlika vrijedi, prije svega u boljem položaju sjedenja, većem prtljažniku. Tko treba 4 odrasle osobe češće voziti, pogotovo ako su starije i čangrizave, radije C4.
Glavno da moj sljedeći auto bude Citroen.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Najrađe bi te pitao VIN pa da u detalj saznamo... al neću te gnjavit. Znači dvije su opcije... ili ovlašteni Citroen svjesno krši zakon, ili su teške neznalice koje ne poznaju niti proizvod koji prodaju. Po mom iskustvu obje su opcije moguće.

Sretno s sljedećim Citroenom ;)
 

La Marche

Iskreni optimist
S točke gledišta kupca nema nejasnoća. Prije kupnje znaš da nemaš esp i to je jasno. Nema nikakve prevare ni prekršaja u odnosu na kupca. Znao je vrlo točno što kupuje i to je dobio.
Da li su pri tome neki drugi i koji u prekršaju, to zbilja nije kupčeva briga.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam... mene bi brinulo da mi netko uvali ilegalan proizvod, i to za pozamašnu svotu novaca. Makar i naknadno saznao opet bih reagirao.
Al sto ljudi sto ćudi... Ilegalnim proizvodima se ionako svakodnevno trguje u ljepoj našoj :grin: ništa novo
 

La Marche

Iskreni optimist
Nemoj tako teške izraze koristiti. Siguran si baš sto posto da ne postoje neki izuzeci, periodi prilagodbe, isteci dugoročnih ugovora, aneksi, posebne dozvole...?
 

liberty

Well-known member
super autić
imao sam c3 II i zaista je ok auto
vozio sam svašta u toj katergoriji, ali ono što me kod c3 oduševilo da je prilično prostran, da ima konkretan prtljažnik, dosta opreme za malo novaca i da je jako tih na auto putu
odličan auto

sanjam c3 hdi 75 ks....možda jednog dana:grin:
 

La Marche

Iskreni optimist
@liberty:
I meni se čini na autocesti do 130 zbilja tih, puno tiši od starog, a taj stari je bio 110KS i očekivao sam veću galamu. Dosta su mu dugi prenosi, pa mu i to smanjuje buku valjda. Na velikom brdu kod Vrbovskog tempomat u petoj na 100 ne može održati tu brzinu s punim autom, padne na oko 95 do vrha.
E da. Mjenjač ima petu bliže trećoj nego moj C4II, pa bih rekao da je i mjenjač poboljšan.
Veliš HDI 75. Super mi je bio prodavač. U jednoj rečenici objasnio cijelu znanost izbora Citroen auta, pa je prenosim:
Ako C1, onda 68ks, ako C3, onda 82KS. Za više od 40.000 godišnje HDI.

I gotovo. Nema dalje. Kakva oprema... Kakvi motori... Plati. Vozi. Sretno. Sljedeći.


J...ga. Ima i tu nešto. Treba isplatit plaće svaki mjesec.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, ima takvih primjera posvuda... neke stvari jednostavno nemožeš kupit, makar su na cjeniku. Al to bar u pozadini ima nekakvu logiku...

Al ovaj ESP... glava me zabolila već. Svi mediji prenose istu stvar, obvezan na svim novim vozilima. Al mediji su nepouzdani, pa sam se bacio na dokumente, morao sam provjerit :D Skupljao sa prvo citate, nanizao tri stranice teksta, pa sve to pobrisao.. Uglavnom:

Prvi i nama najbitniji dokument je Pravilnik o homologaciji, dostupan na www.dzm.hr, ili NN 09/10. Da ne duljim, na stranici 104. pravilnik ističe da se za homologaciju M1 kategorije vozila (osobni automobili) primjenjuje (između ostalog) i uredba - EC 661/2009 koju sam linkao u nekom prethodnom postu.

Tu imamo - Poglavlje II., Obveze proizvođača,
Èlanak 12:
Sustavi elektronskog nadzora stabilnosti
1. Vozila kategorija M1 i N1 trebaju biti opremljena elektronskim sustavom za kontrolu stabilnosti...

Kroz cijelu uredbu ima stvari koje se tiču ovoga, a nama je bitno i od kada je sve ovo na snazi. Tu je bitno razlikovati novu homologaciju i novo vozilo. Primjena na sve nove homologacije ide od 1.11.12, a na sva nova vozila od 1.11.14
Znači ako je auto, poput C3 II., tvorničku homologaciju prošao prije 11/12, ta mu homologacija vrijedi do 11/14.
A ako je, poput C4P II., tvorničku homologaciju prošao nakon 11/12, mora se od početka pridržavati novih pravila (u ovom slučaju od polovice '13).

Ukoliko je tvoj auto, kako kažeš, proizveden nakon 11/14., onda mora biti opremljen ESPom. U suprotnom se negdje dogodila greška i krše se zakoni. Teško je u ovom slučaju i naći čija je odgovornost. Proizvođač nebi smio to proizvest, CH ga nebi smio unest u Hr, a diler ga nebi smio prodavati.

Bilo bi mi drago da provjerim neke detalje o autu na Citroen.Service platformi preko VIN broja. Tu mogu pregledat mjesto i datum proizvodnje, popis opreme, tehničke podatke... možda razjasni štogod. Pa ako vas interesira, slobodno mi pošalji VIN na pm ili tu. Ipak je to javno dostupan broj, ničiju privatnost nemogu ugrozit :D
 

markan1000

Well-known member
Mora postojati neka caka onda, malo mi je prenevjerojatno da bi jedna velika firma poput citroena proizvodila nešto što ne smije proizvoditi?! a nije ovo sigurno jedini takav primjerak koji su proizveli bez ESP-a u to vrijeme, pa su ga poslali u hrvatsku da ga se riješe.
nije mi baš ni vjerojatno da bi prodavač "lažirao" godinu proizvodnje, pa ga onda išao prodavati debelo ispod cijene. za te novce bi ga bez problema kupio netko i da je vozilo iz 2014. godine..
neka caka sigurno ima, zamjenjuje li možda neki drugi sustav zahtjev za opremljenošću elektronskiom sustavom za kontrolu stabilnosti?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za M1 kategoriju ne, dosta su jasni. Možda ako je homologirano kao kakvo teretno vozilo bez zadnje klupe, pa ju naknadno dodali i prodali kao osobno... Al to je dosta nategnuto. Nategnuto bi bilo i da je možda bilo namjenjeno tržištu van EU (Srbija, Bosna?), pa je nekako ipak tu došao i prodao se.

Nekako mislim da ipak ima esp, a izgubio se u papirima i glavi prodavača....

Al to je od mene to, neću gušit temu. Samo ako netko već mora kupit novi Citroen, budite oprezni.
 

La Marche

Iskreni optimist
Prvo tankiranje od punog do punog je pokazalo 47 l za 775 km. Okruglo 6 l/100km. Bilo je tu grada, autoceste sporije, autoceste brže, obične ceste.
 

La Marche

Iskreni optimist
Upravo sam dobio sms s nekoliko podataka od novom C3II.
Ide to njemu...
od 23.7. do danas 2548 km (prosjek oko 130 km na dan), prosječna potrošnja 5,9 l/100 km.
Maksimalna brzina (nakon dosta zaleta) prema brzinomjeru 175 km/h.

Manjak snage na duljim uzbrdicama na autocesti osjeti se u praksi tek s četiri osobe u autu.
 

liberty

Well-known member
e to je dobro
naime postojale su skepse u odnosu na stari 1.4 benz 8v motor s 75 ks (kojeg sam imao i ja), upravo u pogledu tih uzbrdica i auto ceste....mislim da je tu 1.4 nešto bolji (održavanje brzine) no vrijeme, eko norme i potrošnja su ga definitivno pregazili
uostalom na papiru je 3-cilindraš 7 ks jači + Nm su im isto tu negdje
upravo zato je prosječna potrošna 3 cilindraša fantastična, te dolazi stvarno u pitanje da li da se za 1.6 hdi 75/100 ks doplati (po konfiguratoru vidim da su isti skuplji cca 14 odnosno cca 25 tkn)

uglavnom - drago mi je da auto funkcionira besprijekorno i da se njime prelazi zavidna kilometraža. obavještavaj nas o novostima:)
 

La Marche

Iskreni optimist
Auto će svaki čas na 5.000 km.
Nikakvih mušica, prije neki dan sam primijetio u neosvjetljenom dvorištu da je svjetlo za vožnju unatrag preslabo.
Sa svojim C4 vidim u istom dvorištu bez problema, s C3 ne.
Nekom bitno, nekom nebitno, uočio sam i pišem; ja mislim da jače svjetlo otraga može spasiti zadnji kraj od koje ogrebotine.

I dodatno se pitam... zašto na testovima automobila ne gledaju i ne ocjenjuju i takve svakodnevne banalne stvari.
U mom shvaćanju automobilizma i prometa koji svakodnevno gledam oko sebe, takve stvari su barem jednako važne kao i da li... npr. auto kliže nosom ili guzom nakon što mu s isključenim espom pokušaš ući u zavoj brže nego što zdrav razum, auto, a često bogme i test vozač mogu podnijeti.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nitko ništa ne gleda više na testovima.... sve su to postale marketinške platforme.

Ima jedno ili dva svjetla iza?
 
Na vrh