Bolji i skuplji

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Švapske gume :D a dobro

Najlijepši od braće. Pugić je još ok, al ona Toyota koma, u ulici se jedna vozika.
Ali da je skup, je :grin: Kad sam ja kupovao, C3 je imao manji raspon cijena... mada je davno to bilo.
Malo se malo kosi sa filozofijom firme, rađe su trebali DS skupu verziju stvorit, a ovom poštene cijene stavit.

Valjda znaju što rade :D
 

ghorvat

Active member
Vozi li ga netko već s foruma? Kakvi su dojmovi? Razmišljamo o drugom autiću koji bi trebao biti ovako mali.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
I tako je ovaj mali drekec promašaj za Hrvatsko tržište. Stvarno preskup.

Al vani očito nije. Prvi kvartal '15 je nekih 5% jači nego prošle godine (mislim da se tad još i prošli model prodavao).
Sukladno tome, malo su ga odlučili obogatit... dobio je novu boju:



Uz boju, dodano je i malo opreme:
-Automatska gradska kočnica
-Upozorenje prelaska preko trake
-7'' tablet sa Mirror Screen tehnologijom (prikaz podataka sa telefona)
-Rikverc kamera
-Hill holder
-Keyless sistem

 

La Marche

Iskreni optimist
Meni se nije činio tako preskup. Kad je brat kupovao auto i C1 je bio opcija.
S ručnim klima uređajem i 68 KS motorom i u crnoj ili bijeloj boji nude za 75.000 kn.
Presudila je premala razlika u cijeni za C3 i nemogućnost nabave automatske klime za C1.
Mislim da razlika nije bila tako mala radi visoke cijene C1, koliko su taj C3 nudili zbilja povoljno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Stvarno su egzotika na cesti... dok evo jučer nekim slučajem tri vidio. Valjda jedina tri u HR :D

Šteta... simpa izgleda autić, osvježio bi malo ceste. Ali za naše tržište ipak potpuni promašaj. Ni blizu pozicioniranju kojega su najavili iz Citroena.
U Eu ide koliko toliko... -2% za 2016 naspram 2015.

 

markan1000

Well-known member
da, i ja sam ih u zadnje vrijeme malo češće viđao, svaki put se iznenadim kako je zapravo riječ o jako lijepom autiću i da me zapravo čudi da ih, unatoč visokoj cijeni, nema barem malo više.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
A neznam kakva očekivanja i ideje imaju... al pozicioniranje iznad Smarta je teški idiotizam u ovoj klasi. Ili još bolje, njegovog brata Twinga, koji je najbolji šoping u klasi.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Evo nakon par godina se ipak pokazao kao ogroman promašaj
Uopće je to i čudnan segment automobila. U Hrvatskoj pogotovo ne mogu zamisliti koji profil ljudi bi to kupio. Npr. ako imaš veliki auto, "obiteljske klase", poput C5, DS5, kao drugi auto ćeš vjerojatno htjeti nešto manje, pa ćeš uzeti nešto iz rarzeda gdje spadaju C4, C3 ili pandan iz DS linije.
Ne znam gdje je prednost C1 na relaciji C1-C3. Manja potrošnja? Lakše parkiranje? Jeftinije održavanje?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Ta klasa auta je uvijek bila pomalo spartanska, i imala prednosti koje ti spominješ. I trebalo je tako ostati... a slijediti 500 i smarta, i glumit neki fensi šmensi stil nije bilo pametno.
Piše u članku da ih je u toj cjenovnoj kategoriji dotukla Dačija. Jeftina, spartanska i pouzdana.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Istina. Koncept aktualnog C1 bi mogao, i to s nagaskom na možda, proći u eventualnom DS1 koncpetu.
Šteta, jer to je mogao biti jeftin autić kojeg bi si mogao priuštiti i onaj tko je tek počeo raditi ili onaj tko želi još jedan, u svakom smislu jeftin, autić samo za grad. :)
 

Dalibor

Dado Tornado
U Hrvatskoj pogotovo ne mogu zamisliti koji profil ljudi bi to kupio.
po zagrebu su česti UP!-ovi na parkiralištima raznih firmi, kao i oni sa reklamnim naljepnicama,
zato sam gore i napisao da UP! izgleda ozbiljnije i prihvaljiviji je široj publici.
izgled je C1-ici prokletstvo koliko i blagoslov.
 

Dalibor

Dado Tornado
ne znam kako ide prodaja C1 izvan HR, ali na njuškalu ima 123 VW UP! i 34 C1, a C1 je u prodaji dvostruko duže. citroen bi tu trebao nešto hitno promjeniti.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Nikako, dobar autić, ali nažalost totalno promašeno tržišno pozicioniranje i marketing.

Prošle godine su ih uspili prodati manje od Lancie Y, koja je u biti nepostojeća marka sa prodajom u samo jednoj zemlji.
Prvih 6. mjeseci ove godine bilježi pad od -15% naspram 2016. godine.

Imaju sreće da dijele troškove razvoja sa Pugom i Toyotom, pa su gubitci minimizirani...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Teška je to računica što se cost-benefita tiče, ali ovako napamet i "birtijski", rekao bih da bi on prošao super kao Hybrid (to je sad u trendu, barem u HR) :D ili kao full-EV.

Jer, pored Berlinga, C5 i Focusa na dvorištu, najmanje što bih iduće uzeo je C3 ili Fiesta. Ne znam kako bih opravdao kupnju C1. Morao bi biti ultrajeftin u smislu održavanja i vožnje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Ima tu nekoliko problema što se elektrifikacije tiče...

Prvo, cijeli C1/Aygo projekt počiva na premisi što jeftinijeg razvoja modela, konstruiran je kao konvencionalan automobil, te elektrifikacija nije nikada bila u planovima...
Tako da u njima jednostavno fizički nema mjesta za to. Toyota, s kojom surađuju, ima puno iskustva, a opet je jedva ugurala struju u Yarisa. Zadnja klupa im je u biti pretapecirana elektronika...
Citroen je usput spržio brdo love na propale gubitaške projekte tipa C-Zero i Mehari, a oboje su isto subcompacti... o onim zaboravljenim projektima sa komprimiranim zrakom da ne govorim.

No ova priča o neuspjehu se može i malo puno drugačije gledati...

Zaboravimo na Citroen, Pug i Toyotu i njihova tri auta. Nema ih, ne postoje.

Ono što postoji je tvrtka pod imenom TPCA, smještena u Èeškoj sa proizvodnim pogonom u Kolinu. Njihova tvornica je najkompaktnija tvornica automobila na svijetu, te rade skoro sve... uđe im rola pleha, izađe automobil.

TPCA proizvodi jedan jedini automobil, sa višestrukim izborom opreme, motora, izgleda karoserije i značke na haubi. Ali u suštini i dalje jedno te isti auto.
I kad zbrojimo prodaju tog jednog automobila u svim verzijama - on se prodaje kao i najljući konkurent - Fiat 500.

Kad se perspektiva tome prilagodi, priča uopće nije loša... jedna firma prodaje svoj jedini proizvod u jednakoj količini kao i konkurencija. Što je u biti priča o uspjehu, zar ne?
 
Na vrh