I meni isto, jedna od najboljih stvari na autu!tempomat s radarom je naj fora
Uvoz iz Berghausena, DE. 2 godine jamstva.Bravo, nov auto. Uvoz?
Meni jedan od ljepših novijih karavana, nebi ga odbio![]()
Možda misli na potrošnju od 8 litara..Koja je to motorcina kad u osmoj ide uz onu uzbrdicu u GK?
23.500 tamo 17.000 ppmv, nešto manje od 200000 kn ukupno, novi je 500000 takav.Pošto, skupa i PPMV?
140kw, 400nm i u prvih 1000km prosjek je 5,8l, težak je oko 1690kg. 118gr je Co2 pa ti vidi.
što je bilo 3.0 prije 10 let, sad je 2.0.
piše na sve strane da je 1800kg težak, ali to je sa 75kg vozača i 90% spremnika, koji je 70 litara, doduše kuka 30kg mislim dodaje.
tako da je i u prometnoj krivo 1730kg.
usporedbe radi, C5 2.0HDi je 1520kg i ima 288mm i 240mm nazad, ovaj 330 naprijed i nazad. 17 minimum.
na tehničkom C5 2600, a ovaj 3600 kočnice prednje. i tako to. novi je x2, a u DE 3,5 godine mala razlika sa C5 i 508, koliko vrijedi 2 godine garancije dođe na isto.
Post je automatski spojen:
23.500 tamo 17.000 ppmv, nešto manje od 200000 kn ukupno, novi je 500000 takav.
Koliko to košta na petici?I tako na 77.000 zamjena EGR ventilla i hladnjaka istog, Tomić tj Silvio tamo, odličan.
jamstvo, 0 kuna, no cijena prednjih pločica sa radom je 2500kn, to nisam.Koliko to košta na petici?
Rano, nikako, velim tako je napravljen da čađi, EGR ventil se mijenja, a i hladnjak s njime, jer tamo je još tanji prostor za prolaz i lakše se začepi.Upadam kao padobranac ali, postojao je nekakav opoziv za to ili spadaš u onih 1% kojima je EGR tako rano vrisnuo?