Mislim da imam odgovor na ovo sa kotačima...
Naime, primjetio sam istu stvar, Berlingo je jako osjetljiv na balansiranje.
Koliko razumijem, vulkanizeri kad balansiraju kotač, rade to do neke mjere, tj postoji "tolerancija", koja kakti ne utječe više. E đavo! Zadnji put, stavljam ljetne, odem na autoput drma na 110, odem nazad istom vulkanizeri i "stari, sorry, ali drma mi, daj vidi". Ide balansirat, kaže, to je sve unutar tolerancija, sad sam malo manje odstupanje. Odem na autoput, "skoro" da ne drma, ok vjerujem da je guma malo potrošena, ali puno puno bolje, nakon par sto km, više ne drma ništa.
Zimske, ista stvar. Znači, bit uporan kod izmjene, da to balansiraju sa što manje odstupanja...
Ne znam do čega je, možda to te mjere kotača pa to baš nije neka sreća, možda sa 15 colnim felgama i gumama nema tih problema?
Ja sam primjetio da kad su upaljena svjetla, maglenka i brisači, onda tempomat zna prestat radit sam od sebe u nekom trenu

Mislim da preveć struje sve skup to vuče, možda bi novi akumulator rješio problem? Hah!
Da, kod mene nema problema s klimom, servom i sklapanjem, možda izleti neki problem pa se pohvalim kasnije, ah da, jedan zadnji bočni fićek prozor je klaparao pa sam to bio reklamirao, neš su roštali sa šarafcigerima vidim, sad sjeda i ne klapara, ajde de. I da, laktom sam očito probio onaj tvrdi karton što je u laktalu, imam koščati lakat, doduše Caravella ima bolje laktalo, to nisam uspio probit s vremenom...
