Berlingo II 1.6HDI MULTISPACE 2017 UREA PROBEM

nenad321

New member
Auto kupljen novi.Nakon samo 57.000km upali se urea lampica i poruka 1100km i motor se vise ne moze pokrenuti.U servisu kazu da to nije tvornicka greska i ne zele nista priznat.Treba zamjenit cijeli tank.Cijena cca 7000 kn. Je li itko imao slicne probleme i imam li uopce neka prava? Ispada da svake 3-4 godine treba mjenjat rezervoar. Da li se taj sistem moze softverski iskljucit? Hoce li proc eko test na tehnickom?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nažalost, polako postaje očito da PSA prodaje defektne automobile sa tvorničkim problemom koji ne priznaje i ne popravlja. Dešava se na raznim modelima s tim motorom, bilo je već spomena na više tema.
Nemam konkretne informacije, ali kolege su za do nekih 200€ isključivali to sranje i trajno riješavali problem.
Ako se softferski dio odradi kvalitetno, da naknadno ne baca greške, nema šanse da išta otkriju na tehničkom.

https://www.citroenforum.hr/threads/bluehdi-greška-urea.8607/
 

Mirage

Well-known member
Moj Berlingo je sad 1000 km ispod te kilometraže i čisto me strah toga. bbozak bbozak ima istog Berlinga i imao je taj problem kontaktiraj njega za iskustvo.


Ja ga samo vozim za sada u ovlašteni u nadi ako bude sranja oko toga da ne izvučem deblji kraj.
 

nenad321

New member
Nažalost, polako postaje očito da PSA prodaje defektne automobile sa tvorničkim problemom koji ne priznaje i ne popravlja. Dešava se na raznim modelima s tim motorom, bilo je već spomena na više tema.
Nemam konkretne informacije, ali kolege su za do nekih 200€ isključivali to sranje i trajno riješavali problem.
Ako se softferski dio odradi kvalitetno, da naknadno ne baca greške, nema šanse da išta otkriju na tehničkom.

https://www.citroenforum.hr/threads/bluehdi-greška-urea.8607/
Citao sam dosta o tome.U ovlastenom nece ni da cuju da se radi o tvornickoj gresci,ponasaju se krajnje nekorektno i neprofesionalno.Nude da mi promjene tank i daju garanciju 1 godinu.Na oj upit sta ako ponovo bude kvar slijegaju ramenima.Definitivno cu ici na softversko iskljucivanje tog ekoloskog sranja
Moj Berlingo je sad 1000 km ispod te kilometraže i čisto me strah toga. bbozak bbozak ima istog Berlinga i imao je taj problem kontaktiraj njega za iskustvo.


Ja ga samo vozim za sada u ovlašteni u nadi ako bude sranja oko toga da ne izvučem deblji kraj.
Ja se nadam da necete dozivjet sudbinu vecine.Kontaktirao sam kolegu pa cemo vidit sta ce reci ali 99% idem na softversko iskljucenje .
Zbog ovakvih stvari i totalnog ignora mislim da cu odustat od citroenovih vozila.Frustrirajuce je,novi auto
 

bbozak

Active member
Napisao u privatnu poruku odgovor. Moj je oko 70 000 bacio tu grešku i mijenjali su tank. Taman je bila istekla garancija na vozilo pa su očito nekako uspjeli provući pod to, s obzirom da nisam morao platiti zamjenu. Nakon zamjene mi nitko nije ni rekao da imam ikakvu garanciju na taj tank. Teram dok ide.

Berlingo je odličan jer u njeg stanu tri dječje sjedalice i gepek je jedan kubik.
I nitko ga neće ukrast.

Da sam kupio novi VW i onda unutar garantnog vozo na servise, tuko bi se po čelu. Mislim, da nemam troje djece, kupio bi Toyotu i aj zdravo :D
 

Mirage

Well-known member
Mene izluđuju razne stvari kod mog Berlinga

klima zuji na 1000 okretaja kao da će se raspasti

Već dvije godine nitko ne može izbalansirati točkove svašta sam probao ostaje još samo kupiti nove gume pa probati. Na 130 hoće otpast volan.

Servo me izliđuje jednostavno ja osjetim kada Motam i vraćam volan u nulu kako volan trza meni je to neprirodno nije jako ali ja to osjetim.

I zadnje auto je došao s loše sklopljenom prednjom branikom i dan danas mi hauba udara u prednji far iako sam to reklamirao nešto su drkali sad je još i gore.

istina trebao sam i trebam i dalje takav auto i tu mu nema premca

Ali za te novce novi auto Bi trebao imati toliko mana

I da za kraj akumator je gotov prvi mraz i neće moći upaliti auto nekidan navršio 3 godine.
 

bbozak

Active member
Mislim da imam odgovor na ovo sa kotačima...

Naime, primjetio sam istu stvar, Berlingo je jako osjetljiv na balansiranje.
Koliko razumijem, vulkanizeri kad balansiraju kotač, rade to do neke mjere, tj postoji "tolerancija", koja kakti ne utječe više. E đavo! Zadnji put, stavljam ljetne, odem na autoput drma na 110, odem nazad istom vulkanizeri i "stari, sorry, ali drma mi, daj vidi". Ide balansirat, kaže, to je sve unutar tolerancija, sad sam malo manje odstupanje. Odem na autoput, "skoro" da ne drma, ok vjerujem da je guma malo potrošena, ali puno puno bolje, nakon par sto km, više ne drma ništa.

Zimske, ista stvar. Znači, bit uporan kod izmjene, da to balansiraju sa što manje odstupanja...
Ne znam do čega je, možda to te mjere kotača pa to baš nije neka sreća, možda sa 15 colnim felgama i gumama nema tih problema?

Ja sam primjetio da kad su upaljena svjetla, maglenka i brisači, onda tempomat zna prestat radit sam od sebe u nekom trenu :D Mislim da preveć struje sve skup to vuče, možda bi novi akumulator rješio problem? Hah!

Da, kod mene nema problema s klimom, servom i sklapanjem, možda izleti neki problem pa se pohvalim kasnije, ah da, jedan zadnji bočni fićek prozor je klaparao pa sam to bio reklamirao, neš su roštali sa šarafcigerima vidim, sad sjeda i ne klapara, ajde de. I da, laktom sam očito probio onaj tvrdi karton što je u laktalu, imam koščati lakat, doduše Caravella ima bolje laktalo, to nisam uspio probit s vremenom... :D
 

Mirage

Well-known member
Nekada bi najradije zaustavio Berlinga na cesti da usporedim neke stvari. Sad poslje godišnjeg se klima malo utišala ali i dalje ronda.
 

nenad321

New member
Već dvije godine nitko ne može izbalansirati točkove svašta sam probao ostaje još samo kupiti nove gume pa probati. Na 130 hoće otpast volan.

Tu je problem u gumi.Trebas naci dobrog vulkanizera da otkrije u kojoj gumi je problem.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije li kao riješenje novi (redizajnirani) čep? Pa se problem kao više ne javlja?
 
Na vrh