Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
113.200 km
nakon prvih 9.200 km na zimskim gumama - od 31.10.2016 do 11.04.017, dakle cca 5 i pol mjeseci)
sutra montiram natrag ljetne gume (do sada prešle 4.200 km)

za cca 20 dana ide se na servis - redovni + prednje kočnice komplet + možda original daljinski ključ

stavljene ljetne
u jednoj je bio mali šarafić
nakon što sam ga izvadio, slinom sam utvrdio (ko djeca) da stvara balončiće, jako sitne, ali stvara, pa sam otišao kod vulkića da stavi crv i zakrpa gumu da me negdje ne ostavi na cesti....doslovce da je 1 mm manje ušao bilo bi sve ok:mad:
 

liberty

Well-known member
114.000 km
kupljeni filteri, kočiono ulje, prednji diskovi i pakne
obzirom da u citroenu nije bilo diskova/pločica za 1. ugradnju citroen, uzeo sam kod njih (imaju u ponudi) i neke zamjenske, nemam pojma koje (repair?) jer mi se nije dalo čekati/naručivati obe za 1. ugradnuju....jel ima tko iskustva s ovim zamjenskim? (cijena je za disk 2x manja, a pločice su cca 25-30 posto jeftinije)

original ključ sa svom potrebnom procedurom košta 1.350 kn
moj radi ali su se tipke uniptile...i mehanizam ispod njih se malo ulegnuo (zato nije radilo sa zamjenskim kučištem)....nemam pojma što ću s time, valjda izolir trakom ponovnio sve zalijepiti i ugurati neku gumu kao zamjenu za tipku da sve funkcionira dalje)....
predviđeno je da obavim servis za nekih 15 sana, a da auto ostane kod mene još nekioh 50-60 tkm jer mislim da će sve ostalo biti lutrija...tj. biti će prestar i po nekom mom izraččunu ka dođe do cca 7-9 godina starosti i cca 180.000 km , treba ga mijenjati
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da bi se dali prekidači prelemit, i onda novo kućište. Jedino neznam tko bi to u Istri mogao napraviti.
 

liberty

Well-known member
tako su i meni rekli
ali se bojim da prelemljenjem ne zeznu do kraja ključ tj. njegov mehanizam
ključar u puli mi je rekao da se to da prelemiti u 90% slučajeva i da zna nekog tko to radi i kome to pošalje
ali ja imam loš feeling...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
6 godina i nije tako kratko... tj. i meni su riknule tipke tako nekad na ključu od C3. U ZGu odradio zamjenu prekidača, nekad davno sam i pisao o tome. Dan danas sve šljaka.
 

liberty

Well-known member
zlocesti Cutac:weeabooface:
tipke su otisle nakon 4,5 godina i cca 95.000 km
tipke su srfanje jer su gumene, i koristila je taj kljuc uglavnom moja zena koja ima isto prste u tome sto se desilo. zlocesta i ona

uglavnom
ulje i filtar ulja, filter zraka, filter kabine, ulje za kočnice, diskovi (EUROPAR, nije repair, fulao sam) i kočne pločice (europar) - kladim se da su mi uvalili neko smeća, ali šta je tu je - sve zajedno me izašlo cca 1.620 kn (nisam sve kupovao na istom mjestu)
sjećam se kad sam u ovlaštenom mijenjao iste filtere i ulje i original prednje pločice i ulje u kočnicama - servis je bio oko 2.500 kn:shock:
sad su mi rekli da bi samo za izmjenu diskova i pločica uzeli za rad malo preko 300 kn, a za izmjenu ulja u kočnicama još za rad cca 170 kn + moram se naručiti + moram izgubiti pola dana dok dođem do servisa + ne da mi se + napravioti ću to kod svog mehaničara od povjerenja


sad ste mi nabili osjećaj krivnje s tim ključem....:D
 

Cutac

Prèkaroš
zlocesti Cutac
tipke su otisle nakon 4,5 godina i cca 95.000 km
tipke su srfanje jer su gumene, i koristila je taj kljuc uglavnom moja zena koja ima isto prste u tome sto se desilo. zlocesta i ona
:D

Moj kolega ima ključ sa gumenim tipkama na c4 i izgledaju nov-novcate sa ~4 godine starosti.

Nemoj noktima nego jagodicom :p
 

ZlatkoC4

Well-known member
Pa kad ga jednom izgrebe oko brave jer "nije mogla nanišaniti"
vjeruj mi izgrebu lak oko brave i kad imaju daljinac tako da je ipak bolje bar daljinac spasiti a laku nema pomoči. osim možda prelijepiti duplu foliju pa skidati kako koju izgrecaju :grin: ili im naći vratara tako da niti ne diraju auto jer gdje ga taknu tu štrafte rastu.
 

liberty

Well-known member
ajde mi pomozite oko jednog mogućeg problema:

upšalim auto, nakon poaljenja on redovito ugasi lampicu ulja i lampicu engine check sa zadrškom od 2 sekunde, a ponekad neće odmah da pređe 2.500 okretaja
npr. auto je topal, uoalim ga i ugasim npr 10 puta, možda u 1 od 10 puta neće odmah preći 2500 okretaja, tada ga pustim da radi u leru i nakon cca 5 sekundi normalno diže okretaje
nikakvu lampicu ne pali, nikakvu grešku ne javlja

slučajno sam primjetio, jer me brinulo to što po paljenju 2-3 sekunde drži upawljenu žutu lampicu engine check, ali vidim da to radi na vakom HDI-u (blaženi youtube)
pa kako sam palio-gasio auto (jako pametno, jelda:D) primjetio sam da u jednom trenu nije htio dići okretaje iznad 2500 okretaja
prije cca 1 mj sam tako krenuo s autom i osjetio da je bio mlitav na gasu i zatim odmah sve normalno, pa sumnjam da je to bilo
nekad po ljeti kad je auto vruć, zna pruilikom paljenja zatresti kao da nije proradio na sva 4 cilindra, tada ga ugasim, ponovno upalim i sve 5 (to se događa od početka, povremeno, nisam nikad oko toga dramio)

šlaćam pivu i čevape onome tko mateno odgovori:D
a možete me i tješiti oko toga:angel:

treba mene izbaciti iz foruma

naime.....ako je auto u leru ili 1. brzini, okretaji idu u nebesa (dok ne eksplodira:D)
ali ako je u rikvercu idu do 2.500 okretaja

zaboravite čevape, pivzu i go-go plesačice jer sam sam otkrio "problem" i to da je problem u meni a ne u autu:mad:

moram vas upozoriti da moja žena nema nokte
ali i ono malo što ima stišću te gumene jadne gumbe
ja bi rađe da ona ima dulje nokte nego da ključevi imaju bolje gumbe:weeabooface:
 

La Marche

Iskreni optimist
Ako sam dobro shvatio, sasvim netipično za tebe malo si nejasno opisao, problem je što

motor ponekad neposredno nakon paljenja (neovisno hladan ili topal) kraće vrijeme ne može razviti više od 2.500 o/min?

Ili?

treba mene izbaciti iz foruma

naime.....ako je auto u leru ili 1. brzini, okretaji idu u nebesa (dok ne eksplodira)
ali ako je u rikvercu idu do 2.500 okretaja
Misliš da bi te radi toga što ti okretaji u rikvercu ne idu u nebesa trebalo izbaciti s foruma? :)
Zanimljiv slučaj samokritike. Predlažem da se to razmotri. :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
Uhvati ženu na spavanju i odreži joj nokte
Ma da je upitanju samo žena lako bih to riješio ali kćerke, snaje, nečekinje, susjede i ono dalje ne smijem pisati :D
zaboravite čevape, pivzu i go-go plesačice jer sam sam otkrio "problem" i to da je problem u meni a ne u autu
Nema čevapa nema odgovora. ionako sam jučer ovdje u ZG bio na kavici sa našim Ssocapi. da nisam žurio zbog je..... relne možda bih i čevapi pali :D

Ali budem te već uhvati u Puli ne budeš se više izvlačio sa gripama, virozama itd. Budemo ti kupili teglu meda tako da se ne možeš izvući. ili još bolje sok od slavonske šljive :D
 

liberty

Well-known member
čini mi se 115.000 km
dakle ljetne gume imaju cca 5.200 km
s gumama koliko para toliko muzike - pa tako i sa ovim savama
u vožnji sve 5 (nije to zahtjevan auto)
ali sam primijetio da se prednje na vanjskim rubovima tu i tamo mrve
naime te gume ko da imaju krampone a ne utore pa to pripisujem tome, iako se to nije dešavalo s nijednim gumama na autu dok iste nisu imale bar 40.000 km

čini mi se da auto ide češće u regeneraciju - možda se varam
naime, meni nikada na ekranu nije pokazalo ništa
ali sam skužio da kad krene u regeneracijuu da nešto klikne tamo negdje kod mog lijevog koljena (vid nemam, ali sluh bolji od psa) i onda motor nemirnije radi u leru + mislim da se pali nekakav ventilator u predjelu motora - kad skužim da to napravi, onda ne stajem već idućih 5-7 min koliko to obično traje ošinem po gasu i vozim ga na 3.000 okretaja - mora da je iznimno veselo prolaznicima po gradu dok berlingo prolazi pokraj njih na 3.000 okretaja u 2. brzini

+ u zadnje vrijeme češće iz auspuha nekakav kiselkasti miris...mah ko će ga znati, možda ja previše primjećujem

e da...na servis idemo za 7 dana, napokon, već smo pregazili servisni interval (godinu dana ne, ali 20.000 km da)

ide berlingo, ma da ne znam da li će mi to biti idući auto....vidim da cca takav dođe bar 145.000 kn po konfiguratoru što je ipak puno previše za takav auto što god on pružao

planovi, razmišljanja, dosjetke i :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:aštine: čini mi se da sad više neće prelaziti 20.000 km već 15.000 km - dobro za džep, njegovu trajnost i odgodu razmišljanja o novom autu za idućih 3 godine
 

liberty

Well-known member
jučer sam malo proluftao auto po autoputevima i nakon 400 km svega (od sunčanog 26 stupnjeva do kiše 13 stupnjeva) dolazim do zaključka - nisu loše te sava ljetne gume, auto s njima dosta mekano leži i na kiši su bolje od očekivanja:)

sutra napokon servis
želje:
- novi prednji diskovi i nove prednje kočione pločice + izmjena kočionog ulja
- izmjena ulja i uljnog filtera
- izmjena filtera zraka
- izmjena filtera kabine
- izmjena žarulje stražnjeg žmigavca (jer svijetli više bijelo nego žuto)

jel ima još ko neku ideju što bi se moglo napraviti pregledati
filter goriva sam mijenjao na cca 58.000 km, sada ga ne mijenjam, jer nema smisla
+ odlučio sam mijenjati dijelove/potrošni materijal (izuzev filtera zraka) kad auto pita, a ne kad netko negdje misli da treba - no sugestije su dobrodošle

plan: još 3 godine ili do max. 175.000 km s ovim autom, a onda ne znam što ćemo dalje.
naime: novi auti su sve skuplji, a održavanje polovnih turbodiesela može biti problematično ako ode nekakav turbo ili kvačilo/zamašnjak ( to se čini meni kao laiku) pa mi se nekako ne ide u nabavku nekog polovnjaka koji ima dosta km (vidim da se na tržištu nudi dosta polovnih većih TD auta koji imaju +3 godine i +120.000 km - no mislim da ono najbolje od sebe auto da u prvih 150.000 km a sve ostalo je prilika samo za ljude koji znaju sami servisirati auto/nabavljati dijelove
 

La Marche

Iskreni optimist
Ja sam se nekako navikao kad mijenjam ulje u kočnicama zamoliti i provjeru tekućine za hlađenje i stanje akumulatora.
Ne znam kako je to tebi s filterom goriva, na C4 s istim motorom kao tvoj mi je bila svakih 40.000 zamjena - približno jednom godišnje je to izlazilo, a na C5 mi je isto tako savjetovano.
 
Na vrh