Ideš, ja svoga oprao za svadbu, koleginu

, a prije toga ----hm -- hm--- , pa
prije 2mjeseca
Dobar izbor, evo ja baš neki dan iz Bauhausa 550Kg ploča za vrtnu stazu, trogodišnji klinac i ja, pa po knauf ploču i to onu od 260cm duljine!
Uglavnom, svašta stane unutra!
koliko ti je po autoputu? i koliki je prosjek, utočiš full , zapišeš km i na idućem točenju izračunaš prosječno km!
meni ti je autoput 7.4l, a prosjek 6.8l
zasad još štedim auto ima tek 10 dana i 1600 km
i na klasičan način ga razrađujem sa puno mješovite vožnje
na autoputu nisam prelazio 110 kmh tj. nekih 2700 okretaja, i to sam stalno varirao u rasponu od 80 do 110 kmh
zadnji put sam resetirao potrošnju prije 600 km od čega sam 400 km napravio po magistralnoj cesti i autoputu s klimom, a 200 km po gradu i pokazuje mi prosječnu potrošnju 5,7 litara/100 km
do i za vikend ću proći još 500 km od čega većinom auto put ali u umjerenom gore spomenutom tempu i sa do 2/3 gasa maksimalno kako su me savjetovali, i neću resetirati BC pa ćemo vidjeti potrošnju da li se zadržala u tim granicama
općenito sam jako zadovoljan s autom
i on predstavlja sve ono što od auta očekujem
i predstavlja mi najveći gušt bez obzira što redovito vozim i 2 fieste, megane grandtour te passat cc
berlingo mi je praktičan, nije rastrošan, zadovoljavajućih je performansi i naravno, vrlo, vrlo prostran. sve to meni daje u cjelini jedan pametan izbor koji se sada može nabaviti po vrlo pristupačnoj cijeni
što se tiće njegove motorizacije
do sada sam od dizela vozio malo automobila: škodu fabiu tdi 100 ks, passat 1.9 tdi 130 ks, corsu 1.5 td, golf III 1.9 tdi 90 ks, citroen c4 1.6 hdi, vivaro 2.0 cdti 115 ks i mogu slobodno reći da mi se način razvijanja snage, elastičnosti i ne pretjerana buka osobito dopada kod ovog berlinga
iako ga još štedim zamjećujem da na otvorenoj cesti u rasponu od 70 kmh do nekih 110 kmh može predstavljati relativno brz automobil koji nema velikih problema s pretjecanjem
osobno mi 6. brzina ne fali
no imam osjećaj da bi kasnije, kad se tempo pojača upravo na brzinama iznad 110 kmh mogao trošiti ipak nešto više, obzirom na samu koncepciju automobila
kako sam određenu rutu autoceste/otvorene ceste u duljini od 200 km u oba smjera zadnjih 40-ak dana odradio cca 20 puta sa različitim autima, i točno znam kako se koji od njih ponašao u istovjetnim situacijama, zavojima i brzinama, mogu komotno reći da me berlingo pozitivno iznenadio i da sam mislio da će se u određenim situacijama još više naginjati
ako izuzmemo situacije kraćih brzih zavoja na padinama, mislim da se njegov ovjes uz opterećenje od 2-3 osobe nema čega posramiti pred npr. meganom grandtourom iz 2007. godine
osobno, iako nisam ljubitelj ni optičkog ni drugog tuninga
volio bi vidjeti kako bi se berlingo po zavojima ponašao s otvrdnutim ili podešavajućim ovjesom, nižim profilom guma i mašinom iz npr. c5 2.0 hdi
e .... to bi meni bio berlingo koji bi me još više oduševljavao
