Ja bih to svakako svima preporučio. Oni koji govore da se onda šarafi mogu odvrnuti sami od sebe ne razumiju kako išta od toga funkcionira, tako da to ne drži vodu.
Jedini razlog zašto se maziva, dihtunzi i ljepila ne koriste na svim vijcima jest trošak. Naravno, jeftinije je i lakše propisati npr. 25 Nm za vijke poklopca ventila, nego 14 Nm (karikiram) i low strenght ljepilo jer će i jedno i drugo u konačnici isto funkcionirati. No kada se uđe u analizu, "bolje" je sa ljepilom (iako je prljavije i prije i poslije).
Tako i kotači. Čisti vijci će držati, čelik na čelik (glavčina) neće tako jako oksidirati, malo će se zapeći za felgu, felga za glavčinu/disk, ali budući da se radi o tako grubim dijelovima koje može na silu odvrnuti i nogom odvaliti, nikome se ne da ****ti sa mazanjem.
U neku ruku bi se čak moglo argumentirati da je sigurnije ne mazati jer se sve zavari, zapeče i ne možeš čekićem skinuti, a kamo li da samo otpadne. Ali kad se uzmu u obzir trenje, istezanje vijka i smjer opterećenja, u praksi je jednako sigurno jer se neće doći do krajnjeg opterećenja.
Loši vijci, oštećeni navoji, iskrivljene felge ili glavčine, to je već druga priča. Tu je jedini faktor sreća, a ne fizika.