Automatsko podizanje stakala

saba

New member
možda glupo pitanje postavljam, naime za vozača imam prekidač koji mi diže i spušta staklo do kraja samo kad ga stisnem, kod suvozača se kmora držati.... kao i kod hrpe auta.

sada mene zanima što bi se dogodilo i dali je u tome stvar ako samo zamjenim suvozačev prekidač istim takvim kao što je i kod vozača? pa da i suvozač ima automatiku
 

vborovic

C5 modifikator
Nije samo do prekidača nego i do motora podizača koji ima "anti-pinch" zaštitu, odnosno, ako pri automatskom zatvaranju naiđe na prepreku (ruka, glava, noga) da zaustavi staklo ... to ne regulira prekidač, već motor koji osjeti otpor i prekine radnju
 

vborovic

C5 modifikator
znači ništa od moje teorije
Nije valjda da si umislio kak si otkrio perpetuum mobile samo promjenom prekidača ... e, junače ... :D ... da je to tak lako, onda bi si svi na autima to mijenjali, odnosno ugrađivali ...
 

saba

New member
a čuj bila mi je neka logika :D nisam razmišljao o anti pinch zaštiti jbg.... zato i pitam... mislio sam da ću levat ispast
 

deda

New member
Zar nije ta kvaka u elektronskom sklopu podizanja stakla koji reagira na povečani otpor motora,tj. automatski motor počne vuči jaču struju kada naiđe na otpor pokušavajuči svladati neku prepreku?
 

vborovic

C5 modifikator
Deda, možda kod prastarih automatskih stakala, ali kod novijih, koliko mi je poznato, radi se baš o samome motoru, jer ima sustav brojača, koji broji klikove, tj. namotaje sajle ... dok se staklo kalibrira, onda on zna koliki je hod dolje i gore ... ta automatika se najlakše vidi kada se recimo mijenja sajla, pa fulaš namotaj, i onda on radi "normalno", pa ne zatvara staklo kako treba jer je svoje odbrojao ... čest problem je spuštanje/dizanje stakla i naletiš na nekakvu grabu ... zblesirao se bude sustav (nije anti-pinch) i budeš morao opet kalibrirati motor podizača stakla, od početka do kraja ... prekidač samo daje impuls prema BSI-ju (da li je kontakt ili full spuštanje/podizanje)
 
Na vrh