Automatski mjenjač

-dominic-

Member
Donator foruma
Koliko ja znam SVI koji znaju slagat su u Vinkovcima. Ako ikad budem imao problem idem tamo.
Eto baš danas izašao video. Nije ista marka, nije automatik, nije isti problem. Ali je jeftino i brzo riješenje. Nebi se čudio da postoji neko razumno riješenje za tvoj problem.

Kontaktiraj par automatkih servisa. Googlo mi baca 3 u Vinkovcima na 1. Stranici pretraživanja. Kontaktiraj svakog i usporedi odgovore i riješenja.
 
Posljednje uređivanje:

Paladin

Member
Kad su mi promijenili hidro blok što sam po ponudi platio 13800kn, poslali su mi još račun za 3000kn za 14 litara ulja koje su potrošili za ispiranje getribe da bi dobili "čisto" ulje....ako sad počne opet lupati onda treba ići cijela getriba širom i da se mijenja sve unutra i da to košta 20+ tisuća kuna.
To su baš veliki iznosi :(

Dok sam ganjao neki polovan C4 iz 2017-2018, a želio sam neki sa EAT6 Aisin automatikom, baš mi je bila dilema da li mijenjati ulje ili ne, jer sam znao za te slučajeve da nakon promjene stanje može da se pogorša, iako kažu da bi to samo ispoljilo probleme koji bi se ionako vremenom pokazali, koji su tu već prisutni (jer promjena ulja ne može pokvariti mjenjač).

Raspitivao sam se i jedan majstor mi je rekao da je sama promjena ulja 200 €, dok u slučaju problema i klizanja mjenjača njegova reparacija, sa radom, košta 1.500 €. Bar su to bili iznosi početkom godine.

Kada je jedan C4 kandidat za kupovinu (sa oglasa) otišao u ovlašteni servis na pregled majstor je, između ostalog, primjetio da mjenjač podrhtava na malim brzinama, rekao je da ja to ne bih osjetio ali da on osjeti. On mi je rekao da bi svakako preporučio automobil sa automatskim mjenjačem, ali samo za nove automobile, ne i za polovne (a takvi su svi prešli minimalno 150.000 km, uz vjerovatno ni jednu promjenu ulja, jer se to navodno ni ne treba raditi). Rekao je da to i na polovnima može biti u redu, ali se to nikad ne zna, jer ne znaš kako je korišten. Inače iznenadilo me što je rekao da oni sada mogu da urade promjenu ulja u ovlaštenom servisu, jer koliko znam ovlašteni servisi to nisu radili, zbog one priče da se to ne mora raditi.

Zbog svega toga, dileme da li mijenjati ulje ili ne, tih potencijalno skupih kvarova, i iz mjeseca u mjesec sve većih cijena polovnih automobila, u nekom trenutku sam odlučio da uradim nešto na šta do tada nisam ni pomišljao, a to je da uzmem novo auto. Naručen je i sad ga čekam. Imamo C4 1.6 HDI iz 2006, a ovo će biti nešto sasvim drugačije, atmosferski benzinac sa dalekog istoka, automatik (takođe pretvarač momenta), manja klasa ali sa samo 2.8 cm manje međuosovinskog rastojanja (po meni a i po brojnim testovima dosta komotan za B klasu, ne osjećam se skučenije nego u C4), i uz čak veći gepek od ovog C4 iz 2006 (!). Ništa DPF, ništa AdBlue i razne druge stvari. A ono što je blesavo je da nije ni previše skuplji od trenutnih divljanja sa cijenama za C4 2018 automatik.
 

-dominic-

Member
Donator foruma
Iz svega navedenog plafon mi je bio 100k km, automatik je bio pod "mora" i što mlađi i nisam požalio ni najmanje. Nije mi auto hir, nego potreba. I ja bi rado pošteni benzinac, ali nema. Uzmi il ostavi 😄
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
pitanje... da li je tko mijenjao automatski mjenjač za ručni. Da li je to neka teška dubioza ili to ide lako sa par plastika i ručicom mjenjača?
Mislim da nije to tako jednostavno, ali je izvedivo. Javi se u Auto Damir i traži Hrvoja, reci da te poslao pacijent sa bijelim biturbom.
Mene je od toga odgovarao, ali znam da rade takve poslove.
 

izubic

Member
Evo mali update.. auto sad već konstantno cuka, osim prvi put kad je hladan auto. Zvao Maslića, objasnio mi da jebiga, bad luck, treba ići generalka getribe i da to košta između 19 i 23 TISUĆE KUNA!.
Nakon početnog šoka i beznađa, kad sam nakon par dana došao k sebi krenuo sam malo dublje istraživat i kako bi se reklo svi putevi su vodili u Vinkovce.
Zvao servis Stočko i lijepo popričao s čovjekom. Bio je fin i rekao bih suzdržan u komentiranju kolega iz Zagreba.. ali.. po njemu se na autu od 250kkm ne mijenja samo hidroblok jer to nema smisla nego se mijenja blok i radi reparacija uvijek. Kod njega ta priča košta 2200€ za keš. Sve skupa. Ja sam platio hidroblok i kur*evo ispiranje 2300 i sad me se traži još 2700 za generalku!
Da stvar bude bolja gospodin u Vinkovcima ne radi samo reparaciju makar ja imam novi blok, rekao mi je da će mi ga izvaditi i dati, da on radi sve ili ništa. :cautious:

i tako.. krajem mjeseca vjerojatno vozim auto u Vinkovce, pa ću vidjeti kako će se stvar razvijati..

ali jebiga, ljubav je to.. ;)

To be continued
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Koja je vrednost auta? Mislim, nije ona ni presudna, ako planiras voziti auto, donekle ima smisla. Meni su te cene opravke sumanute.
 

izubic

Member
ma vrijednost čak i uz ove lude cijene rabljenih je tek nekih 8k€ i to nekome ko baš to hoće, ali je situacija užas, pogotovo nakon inicijalnog troška za kojeg misliš da će riješiti problem.
prodati takav auto i eventualno nekog zajebati mi nije opcija, zamjena mjenjača za ručni nemoguća misija.
koliko god to suludo zvučalo jedina realna opcija mi je popraviti auto i voziti ga još jedno vrijeme.

a i navuko sam se na lađu.. i na automatik i na hydro... ah... :rolleyes:
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Da, trenutna pozicija nudi, ili opravak, ili staro gvožđe, zajebano. Nije mi jasno, sta su radili prvi put, za 2200e? Menjali hidroblok, a nije do njega bilo?
 

Cutac

Prèkaroš
Koja je vrednost auta? Mislim, nije ona ni presudna, ako planiras voziti auto, donekle ima smisla. Meni su te cene opravke sumanute.
Gle, ja ću dati par tisuća kuna za tapeciranje cijelog sjedala radi rupe veličine nokta na kažiprstu. Na autu starom 16 i pol godina koji će se za 3 godine vjerojatno raspasti.
Tako da razumijem kolegu kad kaže da ne može kupiti više ništa takvo i da mu nije žao para. Zato sam napisao jebiga, tak mu je grah pao :D

Isto kao i Konaroast sa C5 sa 100 milijuna kilometara koji je kao nov u kojeg je uložio solidan rabljeni auto star par godina.
 

izubic

Member
Da, trenutna pozicija nudi, ili opravak, ili staro gvožđe, zajebano. Nije mi jasno, sta su radili prvi put, za 2200e? Menjali hidroblok, a nije do njega bilo?
Oni ti kao rade dijagnostiku hidrobloka... kako - ne znam, ali su mi nakonnje rekli da je on definitivno za zamjenu. ograde se oni odmah da se to prvo mijenja i da je uglavnom nakon toga problem riješen.. ALI može biti i u samoj getribi.
sam hidroblok je sa izmjenom kod maslića 13800kn, a gore sam objasnio o dodatnih 3000kn za "ispiranje" getribe.
btw ta priča je isto nategnuta jer mi je stočko rekao da osim što se to ne radi nije ni cifra normalna jer je kod njega 90kn litra tog ulja (a potrošili su kao 14litara za ispiranje).
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Deluje mi kao klasično šamaranje novčanika.
Gle, ja ću dati par tisuća kuna za tapeciranje cijelog sjedala radi rupe veličine nokta na kažiprstu. Na autu starom 16 i pol godina koji će se za 3 godine vjerojatno raspasti.
Tako da razumijem kolegu kad kaže da ne može kupiti više ništa takvo i da mu nije žao para. Zato sam napisao jebiga, tak mu je grah pao :D

Isto kao i Konaroast sa C5 sa 100 milijuna kilometara koji je kao nov u kojeg je uložio solidan rabljeni auto star par godina.
Jasno kao dan sto se automatskog menjača tice. Ako ima kasko, da ga zapali, ili da ga popravi pa da proda, ili vozi. A sto se sedišta na tvom autu tiče, ne znam sta bi rekao :D. Stavio bih onu presvlaku sa drvenim kuglicama na sediste :D.
 
Na vrh