Automatski mjenjač AISIN WARNER TF-71SC(AT6)!

ExOduS442xb

Racing
Koji slučajnost, baš sam prije 2h gledao naručiti baš to isto ulje kod njih, vrlo je povoljno. Za usporedbu, kod Autostanića 2022g. litru sam platio 60kn, a kod Jasmina je trenutno 64kn. Svuda dalje cijene su 13 eura pa na više, mislim da je to odlična cijena a ja sam i zadovoljan sa uljem tako da mislim da ću i ja uzeti par litara. Kod mene je došlo do nekih promjena, svasta sam radio, a najbitnije je ispod haube, Aisin trpi puno veći pritisak tako da moram držat ulje čisto. Ili sam lud, prije 2g zamjenio kompletno...
Bit će u drugoj temi :D
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Koji slučajnost, baš sam prije 2h gledao naručiti baš to isto ulje kod njih, vrlo je povoljno. Za usporedbu, kod Autostanića 2022g. litru sam platio 60kn, a kod Jasmina je trenutno 64kn. Svuda dalje cijene su 13 eura pa na više, mislim da je to odlična cijena a ja sam i zadovoljan sa uljem tako da mislim da ću i ja uzeti par litara. Kod mene je došlo do nekih promjena, svasta sam radio, a najbitnije je ispod haube, Aisin trpi puno veći pritisak tako da moram držat ulje čisto. Ili sam lud, prije 2g zamjenio kompletno...
Bit će u drugoj temi :D
Imaju i DVI MV u ponudi, ali nije na stranici! Rekli su da če popraviti, poslali mi ponudu danas, ali preskupo! A nevidim potrebu za njim!
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Za Totalov fluidmatic mogu reći da je dobar, prvenstveno jer sam flushingom zamjenio 12l (3x4) i mjenjač radi jednako (bez greške) kao što je to bilo i ranije. Isto ulje smo koristili i kod starog u autu, ovaj put samo 4l i nema nikakvih problema. 2020 smo (mislim da sam pogodio godinu) kod starog zamjenili 12l, također flushingom i tada smo koristili "WOLF OFFICIALTECH MULTI VEHICLE ATF FE" i mislim da je to također bilo dobro. Sva ta ulja su po nekom standardu, vjerujem da je to više manje sve okej, ali za svaki slučaj provjeri.

Edit: mi smo malo "prilagodili" pristup, nismo prolazili kroz sve brzine u mjestu, već smo iza svakog flushinga (4l) napravili đir od nekoliko kilometara. Tako je bio u svakom stupnju određeno vrijeme.
Reci mi dali ste resetirali mjerač na mjenjaču nakon prvog dolijevanja, ili tek na kraju kompletne promjene ulja!
Sve bilo spremno za izmjenu ulja u mjenjaču,....vozilo na dizalici! Motor ugrijan, testirano uspješno otezanje vijka za punjenje novog ulja. I unatoč velikoj pažnji, vijak za nivo ulja nije htio popustiti. I što se neda otegnuti, i što se izjede utor za torx ključ! Sklopili, i čekam ponedjeljak da naručim novi vijak u Citroenu. Možda čak i drugi vijak za ispuštanje sa cijevčicom. Iako neznamo kako uopče ovog odvrnuti. Ovaj veči se da izvana uhvatiti sa nekim tipom klješta, pa ako oba izađu odjednom, staviti nove. Da sam dao u servis, mislio bi da su zbrljali oko vijka, kao mislim u slučaju Cale81 Cale81, ali stvarno je jako teško odvrnuti. Bar na vozilu sa 190 000 KM, tako da MacSlavko MacSlavko, preporučam prvo nabavku novog vijka! Javim cijenu.
 
Posljednje uređivanje:

Cale81

Active member
Reci mi dali ste resetirali mjerač na mjenjaču nakon prvog dolijevanja, ili tek na kraju kompletne promjene ulja!
Sve bilo spremno za izmjenu ulja u mjenjaču,....vozilo na dizalici! Motor ugrijan, testirano uspješno otezanje vijka za punjenje novog ulja. I unatoč velikoj pažnji, vijak za nivo ulja nije htio popustiti. I što se neda otegnuti, i što se izjede utor za torx ključ! Sklopili, i čekam ponedjeljak da naručim novi vijak u Citroenu. Možda čak i drugi vijak za ispuštanje sa cijevčicom. Iako neznamo kako uopče ovog odvrnuti. Ovaj veči se da izvana uhvatiti sa nekim tipom klješta, pa ako oba izađu odjednom, staviti nove. Da sam dao u servis, mislio bi da su zbrljali oko vijka, kao mislim u slučaju Cale81 Cale81, ali stvarno je jako teško odvrnuti. Bar na vozilu sa 190 000 KM, tako da MacSlavko MacSlavko, preporučam prvo nabavku novog vijka! Javim cijenu.
Da da, mog su slomili prilikom odvijanja
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Da da, mog su slomili prilikom odvijanja
Sumnjam da su slomili,iako ni to nije isključeno! Drži se kao lud, nije mrdnuo, a izbrisalo zupce! Super mekan materijal, a očekivali smo to, i pazili!Čekajuči ponedjeljak, malo pregledavam cijene! Našao sam kataloški broj večeg, ko zna koliko če tek naši tražiti!Ali nikako da nabodem kataloški od tog malog vijka za nivo!S obzirom da isti ide u puno vozila/proizvođača, ima i više kataloških brojeva, neki budu po forumu puno jeftiniji, evo primjera.....

PSA221339

LAND ROVER/JAGUAR LR005643

https://eurofrance24.com/catalog/product/view/id/176691/category/352/


Evo novi link, na svašta čovjek naleti pretraživanjem! Samo mi nije jasno zašto naprimjer za TF-71SC se ne nude sitni dijelovi, a za model 80 nude!

https://maktrans.net/zaptchasti-akpp/aisin-warner/TF-7SC-PSA-all-parts
 
Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Sećam se kad sam prvi put menjao sijalicu u faru, izolacija sa zica otpala. Citroen i njihova štednja na materijalima. Stavili najjeftiniji kineski torex šraf.
 

ExOduS442xb

Racing
Reci mi dali ste resetirali mjerač na mjenjaču nakon prvog dolijevanja, ili tek na kraju kompletne promjene ulja!
Sve bilo spremno za izmjenu ulja u mjenjaču,....vozilo na dizalici! Motor ugrijan, testirano uspješno otezanje vijka za punjenje novog ulja. I unatoč velikoj pažnji, vijak za nivo ulja nije htio popustiti. I što se neda otegnuti, i što se izjede utor za torx ključ! Sklopili, i čekam ponedjeljak da naručim novi vijak u Citroenu. Možda čak i drugi vijak za ispuštanje sa cijevčicom. Iako neznamo kako uopče ovog odvrnuti. Ovaj veči se da izvana uhvatiti sa nekim tipom klješta, pa ako oba izađu odjednom, staviti nove. Da sam dao u servis, mislio bi da su zbrljali oko vijka, kao mislim u slučaju Cale81 Cale81, ali stvarno je jako teško odvrnuti. Bar na vozilu sa 190 000 KM, tako da MacSlavko MacSlavko, preporučam prvo nabavku novog vijka! Javim cijenu.
Mislim da smo imali isti problem, morao je novi vijak ici, a brojač smo resetirali nakon cijelog procesa.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Mislim da smo imali isti problem, morao je novi vijak ici, a brojač smo resetirali nakon cijelog procesa.
Najmanji mi problem novi vijak, treba ga uspješno izvaditi. Nema se zq što uhvatiti, osim za čep za ispuštanje bočno. Ili dijelom izbušiti, pa onaj alat za izvlačenje vijaka. A, nešto čemo smisliti. Na večini videa prvo resetiraju brojač, pa tek onda pale motor, i prolaze kroz brzine. Ali mi se čini kao nebitno kojim redom.
 

ExOduS442xb

Racing
Najmanji mi problem novi vijak, treba ga uspješno izvaditi. Nema se zq što uhvatiti, osim za čep za ispuštanje bočno. Ili dijelom izbušiti, pa onaj alat za izvlačenje vijaka. A, nešto čemo smisliti. Na večini videa prvo resetiraju brojač, pa tek onda pale motor, i prolaze kroz brzine. Ali mi se čini kao nebitno kojim redom.
Isti problem smo i mi imali, vijak je bio pretegnut, na kraju smo ga sjekačem uspjeli pokrenuti i odsarafiti a dotegli ga moment ključem po uputama. Budite vrlo pažljivi radi navoja, ako morate sjekačem onda to radite po rubu vijka, sretno!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Interesantno kako ovaj fluidmatic aw1 nema odobrenje samo od Citroena a Total njihov partner.
Da, a DVI MV verzija ima, i pokriva normu za EURO 4,EURO 5,EURO 6 motore, a različita ulja idu po normama,i tipu mjenjača, JWS3309 i JWS3324!
 
Na vrh