Auto zatrzava u vožnji

platon

manijak
Molim pomoć! Imam problem unazad par mjeseci.. znači auto mi zatrzava u vožnji pogotovo pri nižim okretajima i dok je još hladan. Izmjenio sam lambda sondu, svjećice, filter goriv, bobinu.. dali mi problem možda pravi neki od senzora na usisu zraka? :confused:

Hvala
 

Dalibor

Dado Tornado
provjeri si throttle position sensor.

odpoji ga.
zamisli da stojiš ispred njega (konketor je na donjoj polovici).
dok nema gasa mora biti 1000-1500 ohma otpor između srednje i desne nožice.
opet dok nema gasa između lijeve i desne nožice mora biti više od 1000 ohma.
sada pomakneš gas sajlu kao da je skroz otvorena i mjeriš opet lijevu i desnu, mora biti manje od 3000 ohma.
daj kontakt s ključem, i mjeri srednju nožicu i masu, mora biti otprilike 5 V napajanje.

throttle sensor bi se trebao nalaziti negdje na simetrali auta, sa stražnje strane sasvim na vrhu usisa. kabel sa 3 žičice.
 

platon

manijak
Evo skinuo senzor..
-između srednje i desne nožice 53ohma
-između lijeve i desne nožice 721ohm
-kada je gas do kraja otpor između lijeve i desne nožice je 721ohm

Znači senzor je rika :(
 

Automatic

New member
Usput si pogledaj da ti koji kabel ne probija.To buš najlakše uočil kad auto radi pod lerom jer onda iskra hoće preskakati na masu.Kad se spusti mrak upali auto i gledaj kablove ako su na vidljivom mjestu,vidjet ćeš ako koji probija,ili će se ćuti pucketanje.
 

platon

manijak
Nema on kablove nego "kazetu", tj bobinu koja direktno ide na svjećice tako da nema gdje probijat iskra. A i promjenio sam to prije par mjeseci.



Jučer sam očistio onaj senzor na usisu, mislim da je senzor protoka zraka. Bolje mi nekako sad radi, ali svakako mislim zamjenit throttle position sensor.

Dalibore jel znaš koji sve senzori utječu za omjer smjese goriva i zraka? Hvala
 

Dalibor

Dado Tornado
često se previdi, a prvo što treba biti kako treba su vakuumske cjevčice, znači sve rupice na usisu moraju imati svoju cjevčicu.

onda senzor temperature motora (negdje na getribinoj strani motora, sa dvije žičice).
dok je autohladan na ljetnoj temperaturi je od oko 2500 do 1500 približno... kada je motor zagrijan onda bi trebao biti nekoliko stotina ohma.

MAP senzor, ali on bi možda zezao u cijelom rasponu okretaja... trebalo bi viditi ima li napajanja.

senzor za provjeru temperature zraka (na ovoj temperaturi bi trebao biti oko 2500 ohma i pada sa porastom temp. nalazi se desno od throttle senzora na usisu. isto sa dvije žičice.
 

platon

manijak
vakumska cjevčica ima jedna, a senzor za provjeru temperature zraka sa 2 žice ne vidim nigdje na usisu :thinking:
Kako da provjerim MAP senzor (4 žice) ?

nekako najviše sumnjam na throttle senzor
 

Automatic

New member
Nema on kablove nego "kazetu", tj bobinu
A ECM ,ako ti se na njemu daju skidat one lulice nekad hoće onaj fedrić da pregori.Ali ako si to mjenjao onda nebi bio kvar u tom slučaju.Nisam slagao francuze osim svog i nekoliko frendova pa baš ne znam koji sistem je na kojem autu.Inače TP senzor će ti bit i onaj na pedali gasa ako nemaš sajlu.
 

Dalibor

Dado Tornado
Kako da provjerim MAP senzor (4 žice) ?
on daje napon.
kad daš kontakt između desne nožice (recimo da stojiš ispred konektora) i mase treba biti 5 volti, a dok auto radi i lagano ga turiraš između lijeve i srednje treba varirati napon između 0 i 5 volti.

kada on zeza auto se teško pali
 

platon

manijak
A ECM ,ako ti se na njemu daju skidat one lulice nekad hoće onaj fedrić da pregori.Ali ako si to mjenjao onda nebi bio kvar u tom slučaju.Nisam slagao francuze osim svog i nekoliko frendova pa baš ne znam koji sistem je na kojem autu.Inače TP senzor će ti bit i onaj na pedali gasa ako nemaš sajlu.
ne vjerujem da to zeza, a i ima staromodnu sajlu za gas... :)


on daje napon.
kad daš kontakt između desne nožice (recimo da stojiš ispred konektora) i mase treba biti 5 volti, a dok auto radi i lagano ga turiraš između lijeve i srednje treba varirati napon između 0 i 5 volti.

kada on zeza auto se teško pali
MAP senzor onda nije i neću ga ni gledat jel auto pali čim približim ključ bravici...
izmjerit ću još senzor temperature, ali nekako mi smrdi taj throttle senzor i mislim da baš on pravi problem :hm:
 

platon

manijak
Evo isprobao sam throttle senzor s jednog drugog saxa i opet ista priča. Najvjerovatnije su dizne tj. injektori. :hm:
Ima li tko kakva iskustva s aditivima za čišćenje? To bi pokušao prije ultrazvuka!
 
Na vrh