akva je situacija sa odzračnikom kod njih? Treba to imati ili ne?
Ja sam kao bio spojio odrzračnik jer je stari aku imao mada su mi kasnije reki da ne treba
U auto je tvornički onaj od 600-650 ampera odnosno 63 Ah a po dimenzijama jedva u onu kutiju stane I neki jači od 750-780 ampere odnostno 75-77 Ah
Pod ovim jedva mislim da ostane mozda po 2-3 milimetra sa strana. Ali ne svaka marka, ja znam da sam probao 2-3 I neki su za cenat duži. Znači najbolje ti je da izvadiš stari aku I izmjeriš dimenzije kutije (problem je u širini (onoj dužij strani)) Pa onda odeš na net I provjeriš dimenzije akumulatora koji želiš kupiti, lako je naći samo ukucaš marku I snagu akumulatora I uporediš.
Ja sam namjerno kupio taj malo jači I sa jačim udarnim momentom I jači udarni moment mi se vaš svidjao jer je kresao kao lud u sekundi dok je sa starim verglanje bilo onako mlitavo
Kasnije sam čuo I onu priču da u auto I ne treba stavljati jači akumulator (sa jačim kapacitetom (više amper sati) jer se onda alternator valjda pati da ga napuni i tako to bezveze se opterećuje, sad lično mislim da neka posebna šteta neće nastati ali nema neke potrebe da uzimaš jači
Ja sam imao dodatni problem, staru akumulatro (originlni vjerovali ili ne star 13 godina) je imao na jednom polu neki prsten koji je omogućavao da se spoji klema koja je šira od normalne. Kako se taj prsten zapekao i nije se mogao skinuti da ga stavim na novi aku onda stara klema nije mogla obuhvatiti pol na novom… na kraju sam morao predjeći kabal i staviti novu klemu i tu sam se malo namučio jer je kabal priličo kratak i to baš na tom polu…. pa provjeri i to
