C5 Aktivan prednji kraj dok je vozilo ugašeno

Kt17

New member
Problem sam rešio tako što sam iskopčao plus klemu na dva minuta,to mi je rekao majstor Dejan(novi vlasnik servisa SVILENI).Posle toga smo podigli auto na dizalicu i samo prebrisali senzor i od tada nisam imao problem.

Nadam se da sam ti bio od pomoći.
Hvala ti na odgovoru, nadam se da je to slučaj i kod mene. Teram auto pravokod majstora, čim bude imao vremena i preneću mu tvoje iskustvo. Javiću kako sam prošao.
 

Automatic

Well-known member
to ti je senzor,imas sliku vec sam ja negdje stavio
E kužim to je isti kao i na zadnjem kraju.Sliku sam vidio i znam na kaj misliš.Èovek je rekel da ga pobrisal krpom i sve ok.Kužim da ima funkciju preko one štangice koja pomiče šalter.Ali me interesira da li taj komad ima još na sebi kakav senzor koji mjeri odnos vozila u odnosu na pod ,da ija to pobrišem ili radi samo na prikupljanju podataka između šasije i balansštange na koju je pričvrščen.Ne shvačam ono senzor ,,,,,,,za mene je senzor ono kod alarma ili parkinga ovo mi je više korektor visine ako nema senzora ,osim ako ga ljudi nisu prekrstili u senzor.To me interesira jer ako nema senzora kaj znači prebrisavat ga krpom ja sam ga još podmazal na štangici.
 

AX-ja

èudo jedno
da kao na zadnjem kraju
pomicanjem one poluge on daje podatak "di je"
nema on na sebi nikakav "senzor" ili lecu kakvu koja se zaprlja il tako nesto.
samo radi na odnosu karoserije nasuprot stange.
(vrlo je bitno kad se mijenja da se gleda kako poluga stoji jer se lako dogodi da se okrene na suprotnu stranu,a onda opet nece radit.)

ni ja nisam skuzio sto je on to brisao na njemu da radi,a nije radio.
to bi trebao bolje objasnit.
mozda se bio pogubio nekako,skinuli klemu pa su obrisali gresku,pa se vise nije ponavljalo,al to samo nagadjam stvarno ne znam :hmmm:
 

fullcool

New member
Korektor je izvršni element, znači on je taj koji koji vrši korekciju. Na C5 je senzor, zato što ne izvršava ništa nego samo prenosi informaciju, po toj informaciji hidroblok vrši korekciju.
 

Automatic

Well-known member
Tu je sve osim korektora .on se kači na onu savijenu štangu(torzionku).Fullcool-- ok super si objasnil to mene je zbunjivalo ono brisanje krpom pa sam mislil da ima na sebi još senzor naspram terena nad kojim je ,ali mi AX -ja i to pojasnil.
 

Mrèela

New member
Tu je sve osim korektora .on se kači na onu savijenu štangu(torzionku).Fullcool-- ok super si objasnil to mene je zbunjivalo ono brisanje krpom pa sam mislil da ima na sebi još senzor naspram terena nad kojim je ,ali mi AX -ja i to pojasnil.Jesi prodal Xantiu ?
Evo dela koji fali:
 

Kt17

New member
Problem sam rešio tako što sam iskopčao plus klemu na dva minuta,to mi je rekao majstor Dejan(novi vlasnik servisa SVILENI).Posle toga smo podigli auto na dizalicu i samo prebrisali senzor i od tada nisam imao problem.

Nadam se da sam ti bio od pomoći.
Dok auto ne oteram kod majstora, da li bi se nešto desilo tj. da li bih napravio štetu ako samo iskopčam plus klemu na neko vreme i potom je vratim nazad ?
 

Automatic

Well-known member
Treba skinuti najprije minus (Kt 17) ,nikad se ne skida prva plus klema.
Mrčela ona druga slika je onaj korektor(slika koja je falila)
 
Posljednje uređivanje:

Kt17

New member
e to ti ne znam,ali imao sam posla s jednim koji je jedino prestao kad sam klemu skinuo
AX-ja, da li je dovoljno da samo skinem pa vratim klemu, ili mora i na Lexiu ....
Da li, ako je komp. zabeležio neku "brlju" mora da se preko lexie očiste greške ?
hoću da kažem, da li ako je npr. senzor visine poslao ne ispravnu informaciju, mora da se menja senzor visine i da se na kraju preko lexie očiste greške ?
 

AX-ja

èudo jedno
AX-ja, da li je dovoljno da samo skinem pa vratim klemu, ili mora i na Lexiu ....
Da li, ako je komp. zabeležio neku "brlju" mora da se preko lexie očiste greške ?
hoću da kažem, da li ako je npr. senzor visine poslao ne ispravnu informaciju, mora da se menja senzor visine i da se na kraju preko lexie očiste greške ?
ni jednom nisam to rijesio skidanjem kleme.

ne vjerujem moras na dijagnostiku.
pa sta tebi auto sve ove dane "skace"
ako je senzor u kvaru,moras ga zamjenit i obrisat gresku.
 

Kt17

New member
ni jednom nisam to rijesio skidanjem kleme.

ne vjerujem moras na dijagnostiku.
pa sta tebi auto sve ove dane "skace"
ako je senzor u kvaru,moras ga zamjenit i obrisat gresku.
AX-ja hvala tio na odgovoru.
Od kada je počeo da "skače" prednji kraj, nisam ga vozio (stoji parkiran) i čekam red da ga oteram kod majstora da ga priključi na Lexiu (gužva kod majstora, nadam se da ću od nedelje stići na red).
Kada ga upalim, pa potom ugasim, on počne da skače i posle nekog vremena prestane (sam se isključi, valjda pređe u eco mode, pa pogasi sve potrošače, pa samim tim i hidr.pumpu) i spusti se skroz prednji kraj, dok zadnji kraj stoji normalno. Znači, skače samo nakon paljenja-gašenja i to neko vreme, pa prestane "sam od sebe".
 

Automatic

Well-known member
Po meni mislim da je problem u prvom korektoru ,najvjerojatnije je dobi lufta ili šalje krivi podatak pa auto nezna šta bi radio i blesira se.
 

Kt17

New member
Po meni mislim da je problem u prvom korektoru ,najvjerojatnije je dobi lufta ili šalje krivi podatak pa auto nezna šta bi radio i blesira se.
Mada se ne razumem baš nešto veliko oko toga, ali i meni liči da je to u pitanju - nekako se samo logički nameće.
Hvala Automatic.

Ax-ja, ali i ostali forumaši, da li i vi smatrate na osnovu opisanog ponašanja C5-ice koji sam opisao u ovoj temi, da je problem u prednjem senzoru (korektoru) visine ?
 

Kt17

New member
Da li je mogući razlog, što prednji skače "gore-dole" nakon što se auto ugasi, pored ne ispravnog senzora (korektora) visine i "propustljivost" (ne ispravnost) prednjih amortizera (teleskopa) ?
kako bih mogao da utrdim da li su tzv. teleskopi popustili?
 
Na vrh