C5 Aktivan prednji kraj dok je vozilo ugašeno

AX-ja

èudo jedno
Da li je mogući razlog, što prednji skače "gore-dole" nakon što se auto ugasi, pored ne ispravnog senzora (korektora) visine i "propustljivost" (ne ispravnost) prednjih amortizera (teleskopa) ?
kako bih mogao da utrdim da li su tzv. teleskopi popustili?
cilindri kad "propisaju" onda na povrat vraca veliku kolicinu ulju,to ti je ona gumena cijev sa straznje strane cilindra koja je spojena na karoseriju.
obicno tu bude masno ili curi ulje kad ode cilindar.
 

Kt17

New member
cilindri kad "propisaju" onda na povrat vraca veliku kolicinu ulju,to ti je ona gumena cijev sa straznje strane cilindra koja je spojena na karoseriju.
obicno tu bude masno ili curi ulje kad ode cilindar.
Ax-ja hvala na odgovoru. Da li mogu sam "vizuelno" da utvrdim ?
Ono što mogu da vidim, na autu su ispod one rebraste gume što se gore na amort.nalaze (iznad točka, iza točka sa unutrašnje strane),na toj osovini (gledajući iza točka, na unutrašnjoj strani ), masno nekih 7-8 cm. (ne curi ispod te rebraste gume ulje, nego je samo masna ta "osovina"). Izvini Ax-ja, ali ne znam da li sam dobro objasnio.
Ako imaš neku sliku - pomogla bi mi.
 

AX-ja

èudo jedno
shvatio sam ja tebe.
tu ako je malo masno nije strasno,svi su tu pomalo masni.
bitno da ne curi ulje

jel tebi auto skace kad je upaljen?
kad stoji u leru.
 

xantia

New member
U kakvom su ti stanju bombe, moguce da negde gubi pritisak, Ja bi to oterao u servis ovako moze samo da pogadjamo sta je.:thinking:
 

jurapz

New member
Koliko sam procitao imaš više mogucih problema koje bi tebe moglo muciti, nije to više klasicna hidraulika kao na starijim modelima da je sve cista mehanika, ovdje kod tebe je sve elektornika, pošto vidim da si iz Novog Sada odeš fino do Auto Partnetra i obaviš sve, sumnjam da je senzor kriv teško cemo mi nesto preko foruma.
 

Kt17

New member
Nadam se da sam rešio problem:
Zamenuli su prednji senzor visine(kažu da je dijagnista otkrila grešku koju je pravio senzor visine) i zamenuli prednji desni amortizer (teleskop - vraćao je ulje u sistem).
Da, morao sam pod hitno da zamenim i akumultaor (Test Report akumulatora: Bad & Replace, State of health 56%), jer to jutro kada sam krenuo kod majstora, C5 nije hteo da upali, pa onda preko kablova...
Za sada (da kucnem u drvo), auto se ponaša normalno: ne spušta predni kraj kada se ugasi, nije mu aktivan prednji kraj nakon gašenja (ne skače prednji kraj).
Eto mog iskustva sa tim problemom, pa možda nekome i pomogne, bude od koristi.
U svakom slučaju, dooobro ću paziti kako će se u buduće ponašati. Mada, iskreno se nadam da sam rešio problem.
 

Mrèela

New member
Eto mog iskustva sa tim problemom, pa možda nekome i pomogne, bude od koristi.
Sigurno će pomoći nekom. Tako bi trebalo svako kada reši problem da ga podeli sa svima,a samim tim nekome će pomoći.:D
Evo da i postavimo i slike,tako da ljudi znaju o čemu se radi i kako izgleda:
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh