Ajmo mudre glave

Cutac

Prèkaroš
To bi moralo biti puno više tipa "instant buy", ljubav na prvi pogled i da je sve skoro savršeno. To nije nemoguće naći, ali jeste teže.
Misliš da meni nije bilo tako? Da mi ženska strana nije govorila da ipak "prespavam", bio bih ga uzeo i za 7000.
I sad kad sam prespavao, čekam petak da odem po auto, a možda i sutra prijavim bolovanje :D
Iskreno se nadam da ga netko neće uzeti, jer će biti mrtvih :whistling:

Što se tiče šajbe možeš njemu računati 5000 kn, ali realno možeš ju promijeniti ispod 1000 kn. Kristal Slavonski Brod prije par mjeseci šajba i ugradnja 992 kn.
Strunulo je dosta izolacije ispod nje i jednog komada filca nema. Ja to riješim sam, ali cijena iz ovlaštenog je 5000 kn.
Izmjeris jos kompresiju mozda pa ces lakse odlucit.
Sljedeći put kad idem po njega, budem i u ovlašteni otišao na pregled.
znači 180ks za 4500tisuće kaj u biti i nije loše i usto dobivaš relativno noviji auto sa malo kilometara
To da si jučer napisao, sad bi bila nova garaža na forumu otvorena.
 

Dalibor

Dado Tornado
kada to pitaš vjerojatno je pretvrdo :)

ako ne mora biti baš c4 tri vrata, a ipak želiš zabavan citroen/auto, moj ti je savjet c2 vts ili još bolje 206 2,0 gti
 

Logitech

Active member
Imao sam jednom renault lagunu za sina, kvacilo bilo tvrdo za poludit, ali to je bilo izgleda normalno, prosla 50000 km tako dok sam je prodao
 

Cutac

Prèkaroš
Hvala :grin:

Tko mi nabavi komad izolacije(filc) koji ide preko filtera zraka kabine, dobije 20 kuna i naravno trošak izolacije :D

Da ga vozim u ovlasteni u kojem je odrzavan ili na tehnicki za pregled?
 

Milosh

Test
Po meni je uvijek pametnije voziti na pregled u neki nezavisni servis u kojem auto nije do sad odrzavano. Kontam, ako je nešto propušteno od strane samog servisa, to ti sigurno neće reći, ili se možda mehaničar koji ti pregleda auto poznaje sa vlasnikom...

[size=8pt] Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk[/size]
 

Cutac

Prèkaroš
E to je istina, ali opet nekako..
Ne znam, kolega koji preprodaje aute je rekao ne ovlašteni nego tehnički, mislim da ću tamo ići.
A opet je dosta rijedak auto da ne mogu baš u svaki servis, mora biti neki bolji, upućeniji.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da ja još malo smetam, prije nego je kupljen... ispred suvozačkog fara je malo lufta. Mislim i kod mene na C3 je tako, al moj se i prevrtao između ostalog :D

A razlohan sic me sjetio onog jednog teksta di čovjek računa koliko se motor puta okrene u pretežito gradskoj vs vangradskog vožnji. Ispalo je negdje omjer 3:1...
Tj. za 50tkm u gradu se motor mora izvrtit kao za 150tkm na autocesti. Ovaj po tome ima 250tkm? Fleke, curenja i greške na motoru odgovaraju tome :D

Isto tako taj sic... očito je odradio ulazaka/izlazaka kao i neki C4 sa autoceste i 250tkm.
 

Cutac

Prèkaroš
I kod mene ima lufta izmedju blatobrana i a nosaca, izmedju fara i branika i far i hauba su jako blizu. To je jer je vozacica naslonila auto na prikolicu sa 2 na sat, a opet je stradao cijeli desni kraj.

Sjedalo je navodno normalno da se pohaba. Gledao sam po mobileu, cak sam natjerao tetka da u Holandiji ide pogledati jedan VTS sa 60 tisuća za usporedbu. Sjedalo i naslon za ruku na vratima jednako pohabani.

Fleke curenja ok, ali koje greske?
Sad cu zvati STP u SB da se narucim za petak.
 

Cutac

Prèkaroš
To može biti sređeno:
-update
-reset BSI
-čišćenje kotačića
-promjena konektora kočnica

Hvala :)
 

Cutac

Prèkaroš
Èekam petak. Danas i sutra do grla u poslu, četvrtak kod doktora, petak mi je doslovno naj naj ranije.
 

Cutac

Prèkaroš
Sumnjam, s njim sam samo provozao i rekao da ćemo se čuti.
Osim ako prati temu, ali tu su samo prazni postovi :D

Sad sam prolistao temu i vidio da sam rekao da ću ponuditi 3500€.
Gospon vlasnik, to sam samo bubetao, zamisli da nisam napisao :D
 
Na vrh