Aditivi za FAP

Mrèela

New member
Imam Citroen C5 2.2 HDi 2001. godiste, natocio sam 2 litre FAP aditiva i ne mogu ponistiti gresku Lexiom. Dobio sam informaciju da spremnik FAP tecnosti mora biti pun, da bi Lexia vidjela da je tecnost dopunjena.

Da li je to tacno?
Citroen C5 2,2 ima kompijuter koji stoji negde ispod zadnjeg sedišta i kako sam ja upoznat mora da se menja sa aditivom. Ako su slagali mene i ja lažem Vas.
Da dodam,sve je to mnogo skupo!
Ja vozim isti takav auto.
Moje iskustvo sa FAP~om je loše ,jer samo u gradu se vozim.
Mnogo sam se dvoumio da ga skinem,najteži je deo posla elektronika,kompijuter, jer to ne zna svako da uradi kvalitetno i eto piz.....a! Moje mišljenje da to đubre treba na vreme da se skine.E,sada kako ko hoće.Pozdrav za Vas!:whistling:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Vjerojatno nema, provjeri u Citroen serviceu pomoću broj sasije
Evo ja proveril :D

da li C5 2.0 hdi, sx, 2001.god:weeabooface: ima taj FAP?
c5 2.0.hdi 110ks 2001, šasija 76029983

Piše da je motor DW10ATED i da nema FAP filter :whistling:


MOTOR
DW10ATED TURBO DIZEL

DETEKTOR VODE U FILTRU DIZEL GORIVA
S DIZELSKIM FILTROM VODENOG DETEKTORA

GORIVO
DIZELSKO GORIVO

SPRJEÈAVANJE ONEÈIŠÆENJA (MOTOR)
EEC 2000 DEPOL (MOTOR)

MOTOR (TIP)
EW/DW

HLAÐENJE ULJA
MNTG IZMJENJIVAÈ VODE/ULJA NA MOTORU

HLAÐENJE MOTORA
HLADNJAK EP:27 - 21 DM2 MBA

GRIJANJE KRUGA PLINOVA KUÆIŠTE
BEZ PLINSKOG KRUGA KUÆIŠTA GRIJAÈA

UREÐAJ (SPRJEÈAVANJE ONEÈIŠÆENJA)
RECIRKULACIJA ISPUŠNIH PLINOVA "EGR"

TEHNIÈKO SPRJEÈAVANJE ONEÈIŠÆENJA
L4 TEHNIÈKA DEPOLUCIJA VOZILA

FILTAR ZA ISPUŠNE ÈESTICE
BEZ FILTRA ZA ÈESTICE


VENTILATOR
1 VENTILATOR 500 W

PRIDRUŽENA VARIJANTA UBRIZGAVANJA
SUSTAV UBRIZGAVANJA BOSCH

KUTIJA LEPTIRA (USISAVANJE ZRAKA U MOTOR)

 

scarabeus

New member
nitko LOL

on ima u spremniku aditiva plovak i pumpu, plovak mjeri razinu aditiva a pumpa tjera aditiv prema mlaznici koja aditiv dodaje u gorivo (sta sam pametan ispao sa ovim LOL )

ima senzor tj magnet na cepu od spremnika goriva koji ocitava ocitu stvar, da li je cep na spremniku ili ne, bez tog cepa nece raditi regeneraciju

ja sam uvijek tocio aditiv do kraja, ali kod C5 I je specificno to da se na vecini auta posto su vec stariji mijenja i racunalo aditiva jer se staro racunalo neda uvijek telekodirat i resetirat da ponisti brojac koji broji ubrizgavanje aditiva u FAP ajmo to tako reci

lokacija racunala aditiva je tajna :sneaky::p

s druge strane posto su to vec starija vozila a aditiv je prilicno opasan i agresivan, s vremenom se dogodi da dode do pucanja/prekida zice unutar spremnika aditiv, pukne ili zica od plovka ili zica od pumpe goriva, spremnik je kao takav nemoguce otvorit buduci da je ljepljen, mozes ga otvoriti ali pitanje je da li ces ga moci zaljepiti dobro da aditiv ne curi...

jedna od najjednostavnijih stvari je ocitati gresku pomocu Lexie, ako ti izbacuje gresku Razine aditiva, kad stisnes * ulazis u detalje greske i pisu ti opisi greske tipa; kratki spoj, otvoreni krug...pa vec po tome vidis sto je tocno problem

imas uz to i citanje parametara, udes u parametre i imas nesto tipa: Minimalna razina aditiva i pise da li je dosegnuta ili nije...

to je malo tesko ovako objasniti, daj mi auto i Lexiu rade nego da objasnjavam :D
Nasao sam na netu informaciju da se kod ovih modela koji imaju klasican plovak u sebi, aditiv mora napuniti do kraja, znaci, plovak mora biti u gornjem polozaju i tek tad se moze resetovati nivo Lexiom. Zna li neko da li je to tacno?

Moze li biti problem da istocim sav aditiv iz posude, napunim je dizel gorivom, vidim da li ce kompjuter prepoznati da u spremniku ima tecnosti, ako je u redu, ponistim gresku Lexiom izlijem dizel, natocim aditiv i gotovo?

Mudra ideja?
 
Posljednje uređivanje:

Mrèela

New member
Mudra ideja?
Ne mojte to ni u ludilu da radite!!!!!
Ajd da ste u pravu što ste mislili prevariti kompijuter,plovak i ko zna šta još,.A kako ste mislili da Vam to čisti FAP?!
Ako će te mene poslušati,onda odradite sledeće: Nađite dobrog elektroničara koji ima program za uklanjanje FAP~a,iz računara ,sledeće korak je izbijanje saća iz njega i vraćate to nazad,sve je ovo mnogo jeftinije i rešava trajno problem.E,sada ako ste pri parama to će Vas koštati mnogo,jer treba i kompjuter da se menja sa aditivom.Ja sam to uradio na istom autu pre tri meseca,auto radi ko dokxa.Nema dima nema buke sve OK!
Pozdrav!:whistling:Ja se izvinjavam ,vidim da ste mislili vratiti aditiv.I ako sve ove teorije uspeju u praksi ,šta ste dobili? Aditiv mora da bude ili ovaj moj predlog,koji rešava trajno problem ,a da glava ne boli.Ja sam sve to platio 150e,100e je uklnjanje FAP~a iz računara,a ostalo možete i sami.
 

scarabeus

New member
Ne, dizel ne moze ocistiti FAP. FAP je cist. Dizel se posle ovoga istoci iz posude i natoci aditiv za fap. Ovo je samo provjera da li je tacno da kompjuter prepoznaje da ima tekucine u posudi, ako je posuda puna. Sad sa 2 litre tekucine, kompjuter ne vidi da ista ima u posudi.
 

Mrèela

New member
Ne, dizel ne moze ocistiti FAP. FAP je cist. Dizel se posle ovoga istoci iz posude i natoci aditiv za fap. Ovo je samo provjera da li je tacno da kompjuter prepoznaje da ima tekucine u posudi, ako je posuda puna. Sad sa 2 litre tekucine, kompjuter ne vidi da ista ima u posudi.
Ako sam dobro razumeo,Vi bi da pokušate da ''prevarite ''kompijter sa nasipanjem nafte do čepa,pa onda'' prevariti''kompijuter,i ako uspete u toj nameri,vratili bi te dve litre aditiva nazad.Ako je to tako ,onda ja ne znam kako to funkcioniše.
Ja sam podelio moje iskustvo ,po pitanju FAP~a,i dalje mislim da je najbezbolnije rešenje isključivanje istog.Ja sam dve godine razmišljo o tome i na kraju sam tako uradio,a imao sam skoro pun rezervoar aditiva,filter 10% bio začepljen ,što nije ništa.
Ne znam ,probajte to što ste naumili ,pa javite kako je prošao eksperiment.Pozdrav!:whistling:

E,da što se tiče nafte ,znam da se sa njom ne može čistit filter,nego isključivo odgovarajućim aditivom,što i Vi znate.Ja sam pomislio da naftu naspete i vozite tako,bilo je i takvih koji su mislili da je bitno napuniti sa naftom i teraj.Filter ne može biti nikada do kraja čist,sem ako nije nov.
 
Na vrh