ABS / ESP system faulty

Gremlin

New member
Do kraja vožnje (oko 30-tak km) se nije ugasio, upalio se na ravnoj cesti pri nekih 80 km/h, automobil ide normalno (C4 Picasso 1,6 hdi 2011.), nema nikakvih pratećih zvukova osim što upozorenje svijetli na tabli. Vidjet ću da li će ujutro svijetliti kad se budem vraćao sa posla. :hm:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Najjeftiniji problemi bi bili senzori absa, prekidač na kočnici (provjeri dal normalno radi stop svjetlo)... Al vecći problemi se svedu na abs pumpu obično.
Treba ga za početak spojit na dijagnostiku
 

Gremlin

New member
Evo, provjerio sam konektore, malo je radio i WD-40 :D, nakon toga sam skinuo klemu sa akumulatora da se resetira "odblesira" komp.
I tako, pogasila su se sva upozorenja i za sada je sve o.k. :aplauz:
 
Posljednje uređivanje:

Gremlin

New member
Citru bio si u pravu, zezao je prekidač stop svijetla na pedali. Uglavnom, dijagnostika, izmjena prekidača (i nekog ožičenja vezanog za isti), rad servisera 470 kn. Servis PSC Osijek.
 

pippo8765

New member
Pozdrav,
ja sam imao ovaj problem (ABS + ESP + Handbrake faulty). Ispostavilo se da je senzor ABS-a. Zapravo, mislim da se to "majstorski" zove senzor, a zapravo je metalni prsten ispresecan magnetnim poljima koji se nalazi na zadnjem levom tocku i on salje info senzoru o brzini okretanja tocka, te se to dalje pretvara u blablabla... E u mom slucaju je taj prsten imao neku mikro pukotinu koja je bila dovoljna da on pali ove greske. Nakon gasenja auta i ponovnog startovanja (u medjuvremenu sam rucnu morao rucno da aktiviram) kompjuter proveri sve sisteme, ugasi mi tu gresku i sve radi ok do neke sledece preglabice kad opet upali.
Ima "kvaka": nakon zamene tog prstena nastavio je da pali i bio sam bas razocaran. Ali, spasio me drugi majstor, koji je znao da pri demontazi / montazi prstena moze doci do toga da metalni opiljci dodju u leziste prstena. Onda se taj senzor i dalje ponasa kao da je u kvaru. Skinuo, ocistio lepo sve - sljaka!
Prsten je jako jeftin, negde oko 3e je cena ako se ne varam. Zajedno sa zamenom nije bilo vise od 10e.
 

Milosh

Test
Zapravo, mislim da se to "majstorski" zove senzor, a zapravo je metalni prsten ispresecan magnetnim poljima koji se nalazi na zadnjem levom tocku i on salje info senzoru o brzini okretanja tocka
To je kao što kažeš, samo prsten sa ugrađenim magnetnim poljima, a senzor koji registruje ta mag. polja (i šalje informaciju o obrtanju točka) se nalazi negdje pored prstena, obično u samoj glavcini točka.
 
Na vrh