2,2 HDi potoršnja zimi tj. hladnom vremenu

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Je li i diesel, kao benzinac, podložan većoj potrošnji zimi?
Primjetio sam da mi je skočio sa 6,1 po gradskoj potrošnji na 6,8. Nakon reseta ne pada ispod 7,0.
Ili to ili mi neka guma lagano pušta. :)
 

tomica0308

Well-known member
Meni isto al 1.6hdi sa 4.3 ljetnoj skocila sad na 4.8. Kad mi se auto ugrije na prvu crticu vec padne trenutna potrosnja. Imam do posla 8km taman se ful ugrije kad ga parkiram 😁
 

sir.Oliver

Well-known member
to je normalno , jer zimi se motor teže grije ( antifriz ) pa stoga duže radi na sauhu ... više goriva - manje zraka ... i to je uzrok povećane potrošnje . još ako nemaš ni donji poklopac motora .....
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
više goriva - manje zraka
Nije li štos kod diesela (čisto fizika?) da je zimi zrak gušći, pa ga samim time više ulazi u cilindar, paljenje je jače, ima više snage, ali i veću potrošnju?

Meni isto al 1.6hdi sa 4.3 ljetnoj skocila sad na 4.8.
To je ta relacija, da. Na starom 2,0 HDi uopće nisam obraćao pažnju na to.

još ako nemaš ni donji poklopac motora .....
Ne znam. Je li bih ga trebao imati? :)
 

sir.Oliver

Well-known member
pa , iskreno rečeno , dobro je imati ga , naročito zimi .... jer taj lim štiti agregate ( pumpa , alternator , servo ..... ) od soli i vode - zapravo od korozije
 

Cutac

Prèkaroš
više goriva - manje zraka
Manje zraka? Kako točno misliš?
Motor kada je hladan ubrizgava više goriva, ali, koliko ja znam, jednaku količinu zraka. Motor kada je hladan, smjesa je bogatija, ali radi dodanog goriva, ne smanjene količine zraka.
kod diesela (čisto fizika?) da je zimi zrak gušći, pa ga samim time više ulazi u cilindar, paljenje je jače, ima više snage
Tako je kod motora sa unutarnjim izgaranjem. U hladnijem je zraku više kisika(on gori) i zato imaš više snage. Da, da bi omjer smjese ostao isti, trebalo bi za više zraka biti i više goriva, ali auto u auspuhu vidi kakva je smjesa i ponaša se prikladno i samim time sa hladnijim usisanim zrakom za iste performanse trošiš manje goriva. Vice versa, za istu količinu goriva imaš jaču eksploziju i više snage.
Je li bih ga trebao imati?
Ne može odmoći. Povećava aerodinamiku i smanjuje količinu soli koja ide po motoru.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ne može odmoći. Povećava aerodinamiku i smanjuje količinu soli koja ide po motoru.
On bi cijeli motoro odozdo trebao pokrivati? Meni ide samo naprijed oko 30 centimetara, više kao "spojler".
 

gambler072

C5 enthusiast
7 po gradu? Pa ti si sretan covjek, ja sam sa 2.0 hdi / 80kW imao gradsku 7.5-8 litara :) A generalno mi se prosjecna potrosnja povecavala za cca 0.5l u zimskim uslovima.
 

Cutac

Prèkaroš
Možda nije došao sa autom. Panda to nema standardno, nema Elantra XD, nema A4 iz 2011., nema Elize...
Po meni je do dosta važno, ako ništa da se smanji količina vode i soli na motoru i da ti recimo ne digne grančicu pod remen i sl.
Panda to nema standardno, nema Elantra XD, nema A4 iz 2011., nema Elize...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Je li i diesel, kao benzinac, podložan većoj potrošnji zimi?
Primjetio sam da mi je skočio sa 6,1 po gradskoj potrošnji na 6,8. Nakon reseta ne pada ispod 7,0.
Ili to ili mi neka guma lagano pušta.
Generalno je to OK. Potrošnja najmanje ima veze s motorom. :) Ovisi o stilu vožnje, uvjetima na cesti, dužini puta. Sigurno je da će prosjek biti veći na 6 km gradom, nego 60 km autocestom.
Ovo da poklopac motora doprinosi manjoj potrošnji, ne znam baš. Taj 2.2 je vrlo moćan stoj i njemu pola litre gore dolje, doista ne pravi razliku. Osim toga, nisi ga ni kupio za voziti gradom. :)
 
Na vrh