1.6 16V se gasi u vožnji

Mrèela

New member
Re: xsara 1.6 2001. ...se gasi ...

usput svjetli lampica motora a kod provjere na računalu nema ničega...
Da svetli lampica motora,a da nema greške to je nemoguće ili taj majstor ne zna da očita ili ne može da očita grešku/ke. Kako tebi radi motor,u mestu ,kako ubrzava?
Nisi napisao o kom motoru se radi! Ako je dizel,moguće da je do pumpe vp.,senzora brzine.Opiši ti kako auto rdi. Evo ti link od nekih senzora,pa možda pomogne.:D http://www.francuskiautomobili.com/t9-senzori-u-motornim-vozilima#27224
Kolega,da dopunim: Meni liči na HO2S1 ,to je prednji grejni senzor za kiseonik-Lambda sonda,probaj nju da otkačiš pa probaj.Ako ovo uspijem iskopirati pa postaviti moglo bi ti biti od velike pomoći Vrijednost(i) Da Ne
1
Izvršite provjeru sustava dijagnostike na vozilu.
Je li provjera završena?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Provjera sustava dijagnostike na vozilu (EOBD)"
2

Pregledajte kompletno uzemljenje upravljačkog modula motora (ECM).
Pregledajte sve vakuumske cijevi i potražite zakrivljenosti ili curenja, te provjerite jesu li spojevi ispravni.
Provjerite dolazi li na brtvenim površinama spoja usisnog kolektora do ispuštanja zraka.
Provjerite jesu li kabeli paljenja pravilno postavljeni te ima li pucanja, ukrućivanja ili tragova ugljika.
Provjerite je li ožičenje pravilno spojeno i ima li priklještenja ili prekida.

Jesu li izvršene sve provjere?

-

Pogledajte odgovarajuću tabelu simptoma

-

Povremene pojave

Definicija : Problem može, ali i ne mora prouzročiti paljenje žaruljice za dojavu neispravnosti (MIL) ili pohranu dijagnostičkog koda kvara (DTC).

Važno : Ne koristite DTC tabele za povremene probleme. Potrebno je pronaći kvar kako bi se odredio problem. Ako je neispravnost povremena, uporaba DTC tabela mogla bi dovesti do zamjene ispravnih dijelova.

Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2

Pažljivo pregledajte sve sumnjive sklopove.
Potražite slabe spojeve ili priključke koji nisu potpuno umetnuti u priključnice.
Potražite nepravilno oblikovane ili oštećene priključke.
Potražite slabe spojeve priključaka i žica. Ovaj pregled zahtijeva vađenje priključaka iz priključnice.

Postoji li kakav problem?

-

Idite na korak 3

Idite na korak 4
3
Popravite električne spojeve gdje je to potrebno.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
4
Provjerite vozilo na cesti s voltmetrom spojenim sa sumnjivim sklopom, ili s mjernim instrumentom spojenim s priključnicom za podatkovnu vezu (DCL).
Pokazuju li voltmetar ili mjerni instrument abnormalan napon ili očitanje?

-

Idite na korak 5

Idite na korak 6
5
Zamijenite senzor u dotičnom sklopu ako je pohranjen dijagnostički kod kvara (DTC) za taj sklop (osim DTC-ova P0171 i P0172).
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
6
Pali li se povremeno žaruljica za dojavu neispravnosti (MIL) ili se pojavljuje DTC?

-

Idite na korak 7

Idite na korak 8
7

Provjerite postoji li neispravan relej, magnetski ventil pod kontrolom upravljačkog modula motora (ECM) ili sklopka.
Provjerite ima li nepravilno ugrađenih električnih uređaja poput svjetala, primopredajnika, električnih motora i sličnih.
Provjerite jesu li kabeli za kontrolu paljenja pravilno postavljeni (podalje od kabela za paljenje, dijelova sustava paljenja i alternatora).
Provjerite uzemljenje MIL sklopa ili DCL "test" priključku.
Pregledajte uzemljenje ECM-a.
Po potrebi izvršite ispravke ili popravke dotičnih sklopova.

Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
8

Provjerite gubitak DTC memorije.
2. Odvojite senzor položaja leptira za gas.
Ostavite motor da radi u praznom hodu do uključenja MIL-a.
Isključite kontakt paljenja.

Je li DTC P0122 pohranjen u memoriji?

-

Idite na korak 10

Idite na korak 9
9
Zamijenite upravljački modul motora (ECM).
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
10
Gubi li vozilo brzinu tijekom vožnje?

-

Idite na korak 11

Idite na korak 12
11
Mjernim instrumentom provjerite prednji grijani senzor za kisik (HO2S1) i širinu pulsa mlaznice.
Pokazuje li mjerni instrument postojano nizak napon (oko 0 mV) senzora HO2S1 dok upravljački modul održava specificiranu širinu pulsa mlaznice?

8 ms

Idite na korak 9

Idite na korak 12
12

Potražite otvorenu diodu na A/C spojki i druge otvorene diode.
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.

Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-

Teško pokretanje

Definicija : Paljenje motora je OK, ali se motor dugo vremena ne pokreće. Motor napokon radi ili se gasi odmah nakon pokretanja.

Važno : Pobrinite se da se vozač pridržava postupka pravilnog paljenja. Prije postavljanja dijagnoze provjerite ima li novih informacija u biltenu za servisiranje.

Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2

Spojite mjerni instrument s priključnicom za podatkovnu vezu (DCL).
Mjernim instrumentom provjerite senzor temperature rashladnog sredstva motora (ECT) i senzor temperature usisnog zraka (IAT).
Usporedite temperaturu rashladnog sredstva i IAT s vanjskom temperaturom dok je motor hladan.

Je li razlika između ECT-a, odnosno IAT-a, i vanjske temperature veća od specificirane vrijednosti?

3°C (5°F)

Idite na korak 3

Idite na korak 4
3

Izmjerite otpor ECT i IAT senzora.
Usporedite izmjerene otpore s vrijednostima specificiranima u tabelama temperatura/otpor za dijagnostičke kodove kvara (DTC-e) P0118 i P0113.
Ako otpor nije istovjetan, zamijenite neispravan senzor.

Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
4

Provjerite zapinje li osovinica leptira gasa i postoji li veza koja može prouzročiti visoki napon senzora položaja leptira gasa (TP). Po potrebi izvršite popravak ili zamjenu.
Provjerite napon TP senzora dok je leptir za gas zatvoren.

Je li izmjereni napon unutar specificiranih vrijednosti?

0,4-0,8 V

Idite na korak 5

Idite na korak 26
5

Provjerite reakcije i točnost senzora apsolutnog tlaka u razvodniku (MAP).
Zamijenite MAP senzor ako je potrebno.

Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

Idite na korak 6
6
Provjerite rad pumpe za gorivo.
Radi li pumpa za gorivo specificirano vrijeme kad je prekidač paljenja UKLJUÈEN?

2 sek

Idite na korak 7

Prijeđite na "Provjera kruga releja pumpe za gorivo"
7
Provjerite tlak u sustavu za gorivo.
Je li tlak goriva unutar specificiranih granica?

41-47 psi
(284-325 kPa)

Idite na korak 8

Idite na korak 29
8
Provjerite onečišćenje goriva vodom.
Je li gorivo onečišćeno?

-

Idite na korak 9

Idite na korak 10
9
Zamijenite onečišćeno gorivo.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
10

Provjerite pogonski sklop mlaznice za gorivo.
Odvojite sve priključnice ožičenja na svim mlaznicama za gorivo.
Spojite svjetlo za provjeru mlaznice između priključaka ožičenja svake priključnice mlaznice za gorivo.
Obratite pozornost na svjetlo za provjeru prilikom paljenja motora.

Treperi li svjetlo za provjeru na svim priključnicama?

-

Idite na korak 13

Idite na korak 11
11
Provjerite jesu li ožičenje pogonskog sklopa mlaznice za gorivo, priključnice i priključci pravilno spojeni.
Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 12

Idite na korak 30
12
Popravite ožičenje, priključnicu ili priključak ako je to potrebno.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK
-
13
Izmjerite otpor svakog ventila za ubrizgavanje goriva pri 68°F (20°C). Otpor će lagano rasti s povećanjem temperature.
Je li izmjereni otpor mlaznice za gorivo unutar specificiranih vrijednosti?

11.6-12.4 Ω

Idite na korak 15

Idite na korak 14
14
Zamijenite sve mlaznice za gorivo čiji otpor ne odgovara specificiranome.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
15
Provjerite ujednačenost mlaznica.
Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 16

Idite na korak 17
16
Zamijenite sve mlaznice za gorivo koje ispuštaju ili su djelomično začepljene.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
17

Ispitivačem za svjećice provjerite je li izlazni napon paljenja na svim cilindrima ispravan.
Provjerite ima li na svjećicama pukotina, znakova istrošenosti, nepravilnih razmaka ili većih taloga.
Provjerite kratke spojeve u ožičenju paljenja.
Pregledajte sva uzemljenja paljenja i pronađite labave spojeve.
Provjerite rad upravljačkog modula pogonskog sklopa (PCM), odnosno upravljačkog modula motora (ECM).

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 18

Idite na korak 19
18
Popravite ili zamijenite neispravne dijelove paljenja.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
19
Dolazi li do neuspjelog paljenja, ili se motor gasi pod opterećenjem ili u praznom hodu?
-
Prijeđite na "Provjera sustava paljenja"

Idite na korak 20
20
Dolazi li odmah nakon paljenja do prekida?

-

Idite na korak 21

Idite na korak 23
21

Uklonite senzor položaja radilice (CKP).
Potražite neispravne spojeve i popravite ih.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 22

Idite na korak 25
22
Popravite neispravne spojeve.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
23

Provjerite ispravnost vremenske regulacije ventila.
Provjerite kompresiju cilindara.
Provjerite istrošenost šipki podizača ventila, klackalica, opruga ventila i brjegova vratila.
Provjerite ima li u kanalima usisnog i ispušnog razvodnika otpadnih čestica od lijevanja.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 24

Idite na korak 25
24
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
25
Provjerite rad ventila za upravljanje zrakom u praznom hodu (IAC). Po potrebi izvršite popravak ili zamjenu dijelova.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
26
Provjerite osnovni položaj kućišta leptira za gas u praznom hodu.
Je li popravak dovršen?

-

Idite na korak 27

Idite na korak 28
27
Provjerite ispravnost sklopa senzora položaja leptira za gas (TP). Po potrebi izvršite popravak ili zamjenu dijelova.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
28
Uskladite osnovni položaj u praznom hodu sa specificiranim.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
29
Popravite sustav za gorivo ako je potrebno.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
30
Zamijenite upravljački modul motora (ECM).
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-

Zastajkivanja ili soptanja

Definicija : Snaga motora varira uz postojani položaj leptira za gas, pa se čini kao da vozilo ubrzava ili usporava, a da pritom nije promijenjen položaj papučice za gas.

Važno : Provjerite razumije li vozač način rada hidrauličke spojke (TCC) i A/C kompresora opisan u korisničkom priručniku.

Očitanja brzine na brzinomjeru i na mjernom instrumentu moraju biti istovjetna.
Prije postavljanja dijagnoze provjerite ima li novih informacija u biltenu za servisiranje.
Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2
Spojite mjerni instrument s priključnicom za podatkovnu vezu (DCL).
Reagira li prednji grijani senzor za kisik (HO2S1) brzo na promjenu položaja leptira za gas?

-

Idite na korak 4

Idite na korak 3
3

Provjerite ima li na senzoru HO2S1 silikona ili drugih nečistoća iz goriva, te koristi li se neprikladna brtva za vulkanizaciju pri sobnim temperaturama (RTV).
Zamijenite onečišćeni senzor HO2S1.

Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
4

Vozite vozilo brzinom na koju se pritužba odnosi.
Mjernim instrumentom kontrolirajte dugotrajno doziranje goriva.

Je li dugotrajno doziranje goriva unutar specificiranih vrijednosti?

-20-25%

Idite na korak 7

Idite na korak 5
5
Je li dugotrajno doziranje goriva ispod specificiranih vrijednosti?

-20%

Prijeđite na "Dijagnostičke pomoći za DTC P0172"

Idite na korak 6
6
Je li dugotrajno doziranje goriva iznad specificiranih vrijednosti?

25%

Prijeđite na "Dijagnostičke pomoći za DTC P0171"

-
7
Provjerite tlak u sustavu za gorivo dok traje takvo stanje.
Je li tlak u sustavu za gorivo unutar specificiranih vrijednosti?

41-47 psi
(284-325 kPa)

Idite na korak 8

Idite na korak 17
8
Provjerite linijski filter za gorivo.
Je li filter prljav ili začepljen?

-

Idite na korak 18

Idite na korak 9
9
Postavite dijagnozu mlaznica.
Je li provjerom ujednačenosti mlaznica utvrđen problem?

-

Idite na korak 19

Idite na korak 10
10

Ispitivačem za svjećice provjerite ispravnost izlaznog napona paljenja.
Provjerite ima li na svjećicama pukotina, znakova istrošenosti, nepravilnih razmaka ili većih taloga.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 11

Idite na korak 12
11
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove sustava paljenja.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
12

Provjerite jesu li uzemljenja upravljačkog modula motora (ECM) čista, čvrsto pričvršćena i pravilno postavljena.
Pregledajte vakuumske cijevi i potražite izobličenja ili curenja.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 13

Idite na korak 14
13
Popravite električne spojeve ili vakuumske cijevi gdje je to potrebno.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
14
Provjerite izlazni napon alternatora.
Je li napon alternatora unutar specificiranih vrijednosti?

12-16 V

Idite na korak 16

Idite na korak 15
15
Popravite alternator.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
16

Provjerite rade li ventili za povrat ispušnih plinova (EGR) isprekidano.
Provjerite rad hidrauličke spojke (TCC).
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.

Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
17
Popravite sustav za gorivo ako je potrebno.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
18
Zamijenite filter za gorivo.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
19
Zamijenite mlaznice za gorivo koje ispuštaju ili su djelomično začepljene.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-

Gubitak snage, tromost, ili neprihvaćanje gasa

Definicija : Motor ima snagu manju od očekivane. Prirast brzine je mali ili ne postoji pri djelomičnoj primjeni papučice za gas.
Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2

Ovjerite korisnikovu pritužbu.
Usporedite rad vozila dotičnog korisnika sa sličnim vozilima.

Postoji li problem?

-

Idite na korak 3

Sustav OK
3

Provjerite je li zračni filter pretjerano prljav.
Zamijenite zračni filter ako je potrebno.
Provjerite mjenjač s diferencijalom i ubacivanje u nižu brzinu.

Je li mjenjač s diferencijalom ispravan?

-

Idite na korak 4

Idite na korak 5
4
Provjerite tlak u sustavu za gorivo.
Je li tlak u sustavu za gorivo unutar specificiranih vrijednosti?

41-47 psi
(284-325 kPa)

Idite na korak 7

Idite na korak 6
5
Popravite mjenjač s diferencijalom ako je potrebno.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
6
Popravite sustav za gorivo ako je potrebno.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
7
Provjerite propusnost filtera za gorivo i čistoću goriva.
Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 8

Idite na korak 9
8
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
9

Ispitivačem za svjećice provjerite izlazni napon paljenja na svim cilindrima.
Provjerite ispravnost upravljanja paljenjem.

Radi li sustav ispravno?

-

Idite na korak 10

Idite na korak 11
10

Pri normalnoj radnoj temperaturi motora priključite vakuummetar na vakuumski priključak usisnog razvodnika.
Neka motor radi brzinom od 1.000 okr/min.
Očitajte vrijednost vakuuma.
Povećajte brzinu motora na 2.500 okr/min.
Očitajte vrijednost vakuuma pri postojanoj brzini od 2500 okr/min.

Povećava li se vrijednost vakuuma više od specificirane vrijednosti?

10 kPa
(3 in. Hg)

Idite na korak 12

Idite na korak 15
11
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove sustava paljenja.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
12
Provjerite ima li u ispušnom sustavu začepljenja i oštećenih ili slomljenih dijelova.
Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 13

Idite na korak 15
13
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
14

Provjerite kompresiju cilindara i vremensku regulaciju ventila.
Provjerite istrošenost bregaste osovine.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 15

Idite na korak 16
15
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove motora.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
16

Provjerite jesu li uzemljenja upravljačkog modula motora (ECM) čista, čvrsto pričvršćena i na pravim mjestima.
Provjerite je li ventil za povrat ispušnih plinova (EGR) cijelo vrijeme otvoren ili djelomično otvoren.
Provjerite rad hidrauličke spojke (TCC).
Provjerite rad A/C sustava.
Provjerite izlaz alternatora.
Popravite alternator ako izlaz nije unutar specificiranih vrijednosti.

Jesu li izvršene sve provjere i popravci?

12-16 V

Sustav OK

-

Kolebanje, gušenje, trzanje

Definicija : Nema momentalne reakcije prilikom pritiska na papučicu gasa. To se može dogoditi pri bilo kojoj brzini vozila. Najviše je primjetno pri pokretanju vozila iz mirovanja. Ako je dovoljno jako, kolebanje, gušenje ili trzanje može zaustaviti motor.

Važno : Prije postavljanja ove dijagnoze provjerite ima li novih informacija u biltenu za servisiranje za programirljivu ispisnu memoriju (PROM).

Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2

Provjerite tlak u sustavu za gorivo. Ako tlak nije unutar specificiranih vrijednosti, servisirajte sustav za gorivo.
Provjerite zapinje li senzor položaja leptira za gas (TP). Napon TP senzora treba jednoliko rasti dok se leptir za gas pomiče u potpuno otvoreni položaj (WOT).

Da li je problem pronađen?

41-47 psi
(284-325 kPa)

Idite na korak 3

Idite na korak 4
3
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
4

Provjerite reakcije i točnost senzora apsolutnog tlaka u razvodniku (MAP).
Provjerite onečišćenje goriva vodom.
Provjerite ispravnost sustava za čišćenje spremnika u sustavu isparavanja goriva (EVAP).

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 5

Idite na korak 6
5
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
6

Odvojite sve priključnice ožičenja svih mlaznica za gorivo.
Spojite svjetlo za provjeru mlaznice između priključaka ožičenja svake mlaznice za gorivo.
Obratite pozornost na svjetlo za provjeru prilikom paljenja motora.

Treperi li svjetlo za provjeru na svim priključnicama?

-

Idite na korak 8

Idite na korak 7
7

Popravite ili zamijenite neispravno ožičenje pogona mlaznica za gorivo, priključnicu ili priključak.
Ako su priključnice i ožičenje ispravni, zamijenite upravljački modul motora (ECM) unutarnjim otvorenim, u pogonskom sklopu mlaznice za gorivo.

Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
8
Izmjerite otpor svake mlaznice za gorivo. Otpor će lagano rasti s povećanjem temperature.
Je li izmjereni otpor mlaznice za gorivo unutar specificiranih vrijednosti?

11.6-12.4 Ω

Idite na korak 10

Idite na korak 9
9
Zamijenite sve mlaznice za gorivo čiji otpor ne odgovara specificiranome.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
10
Provjerite ujednačenost mlaznica.
Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 11

Idite na korak 12
11
Zamijenite sve mlaznice za gorivo koje ispuštaju ili su djelomično začepljene.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
12
Provjerite tlak u sustavu za gorivo nakon hladnog starta ili tijekom umjerenog ili punog ubrzanja.
Je li tlak goriva unutar specificiranih granica?

41-47 psi
(284-325 kPa)

Idite na korak 14

Idite na korak 13
13
Uklonite zapreku iz sustava za gorivo ili zamijenite pumpu.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
14

Provjerite ispravnost ožičenja paljenja.
Potražite neispravne svjećice.
Ispitivačem za svjećice provjerite izlaz svih cilindara sustava paljenja.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 15

Idite na korak 16
15
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove sustava paljenja.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
16

Provjerite izlazni napon alternatora.
Popravite ili zamijenite alternator ako je izlaz alternatora manji od specificirane vrijednosti.
Provjerite ispravnost ventila za povrat ispušnih plinova (EGR).

Jesu li izvršene sve potrebne provjere i popravci?

12-16 V

Sustav OK

-

Prekidi, Propusti

Definicija : Tu spada jednoliko kucanje ili trzanje koje prati brzinu motora, odnosno uglavnom se pojačava s prirastom opterećenja motora. Ispuh proizvodi jednoliko pucketanje u praznom hodu ili niskoj brzini.
Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2
Ispitivačem za svjećice provjerite izlazni napon sustava paljenja na svim cilindrima.
Ima li iskre na svim cilindrima?

-

Idite na korak 3

Prijeđite na "Provjera sustava paljenja"
3

Provjerite ima li na svjećicama znakova istrošenosti, napukle izolacije, nepravilnih razmaka ili većih taloga.
Provjerite otpor ožičenja paljenja. Zamijenite sve kablove čiji otpor prelazi specificiranu vrijednost.

Da li je problem pronađen?

3,000 Ω

Idite na korak 4

Idite na korak 5
4
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
5
Uključite motor i raspršite vodenu prašinu po ožičenju paljenja te provjerite iskrenje i uzemljenje.
Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 6

Idite na korak 7
6
Zamijenite ožičenje paljenja.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
7

Izvršite provjeru kompresije cilindra.
Ako je kompresija slaba, izvršite potrebne popravke motora.
Provjerite vremensku regulaciju ventila, izobličenja šipki podizača ventila, istrošenost klackalice i brijegova osovina te potražite oštećene ili slabe opruge ventila.
Provjerite ima li u kanalima usisnog i ispušnog razvodnika otpadnih čestica od lijevanja.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 8

Idite na korak 9
8
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
9

Provjerite je li u sustavu za gorivo začepljen linijski filter.
Provjerite je li tlak u sustavu za gorivo prenizak. Ako je tlak goriva ispod specificirane vrijednosti, servisirajte sustav za gorivo.
Provjerite je li gorivo onečišćeno.

Da li je problem pronađen?

41-47 psi
(284-325 kPa)

Idite na korak 10

Idite na korak 11
10
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
11

Odvojite sve priključnice ožičenja na svim mlaznicama za gorivo.
Spojite svjetlo za provjeru mlaznice na priključke ožičenja svih priključnica mlaznice za gorivo.
Obratite pozornost na svjetlo za provjeru svih mlaznica za gorivo prilikom paljenja motora.

Treperi li svjetlo za provjeru na svim mlaznicama?

-

Idite na korak 13

Idite na korak 12
12

Popravite ili zamijenite neispravno ožičenje pogonskih sklopova mlaznica, priključnicu ili priključak.
Ako su ožičenje, priključnice i priključci OK, zamijenite upravljački modul motora (ECM).

Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
13
Izmjerite otpor svake mlaznice za gorivo. Otpor će lagano rasti s povećanjem temperature.
Je li izmjereni otpor mlaznice unutar specificiranih vrijednosti?

11.6-12.4 Ω

Idite na korak 15

Idite na korak 14
14
Zamijenite sve mlaznice za gorivo čiji otpor ne odgovara specificiranome.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
15
Provjerite ujednačenost mlaznica.
Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 16

Idite na korak 17
16
Zamijenite sve mlaznice za gorivo koje ispuštaju ili su djelomično začepljene.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
17

Provjera elektromagnetskih smetnji.
Mjernim instrumentom provjerite broj okretaja motora.

Mijenja li se broj okretaja na instrumentu brže od stvarne promjene broja okretaja motora?

-

Idite na korak 18

-
18

Provjerite položaj ožičenja paljenja.
Pregledajte sva uzemljenja sustava paljenja.
Popravite položaj ili uzemljenje gdje je to potrebno.

Jesu li izvršene sve potrebne provjere i popravci?

-

Sustav OK

-

Povećana potrošnja goriva

Definicija : Stvarnom provjerom na cesti dokazano je da je potrošnja goriva znatno veća od očekivane. Vozilo također troši više goriva nego nekad, što dokazuje prijašnja provjera na cesti u stvarnim uvjetima.

Važno : Način vožnje utječe na potrošnju goriva. Postavite vlasniku sljedeća pitanja vezana uz način vožnje:

Je li A/C sustav (npr. odmrzavanje) uključen cijelo vrijeme?
Je li tlak guma ispravan?
Prevozi li vozilo preveliki teret?
Ubrzava li vozač previše i čini to prečesto? Savjetujte vozaču da u korisničkom priručniku pročita odlomak o štednji goriva.

Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2

Provjerite je li zračni filter pretjerano prljav.
Provjerite ima li curenja u sustavu za gorivo.

Jesu li izvršene sve potrebne provjere?

-

Idite na korak 3

-
3

Provjerite ima li na svjećicama znakova istrošenosti, napukle izolacije, nepravilnih razmaka ili većih taloga.
Zamijenite neispravne svjećice.
Provjerite ima li u ožičenju paljenja pukotina i ukrućenosti, te jesu li spojevi ispravni.

Jesu li završene sve potrebne provjere i popravci?

-

Idite na korak 4

-
4

Provjerite razinu rashladnog sredstva.
Provjerite je li termostat stalno otvoren ili je raspon grijanja neispravan.
Zamijenite termostat ako je potrebno.

Jesu li završene sve potrebne provjere i popravci?

-

Idite na korak 5

-
5

Provjerite ubacivanje u brzinu mjenjača s diferencijalom. Provjerite može li se ubaciti u sve brzine.
Mjernim instrumentom provjerite ispravnost hidrauličke spojke (TCC). Mjerni instrument trebao bi pokazati pad broja okretaja kad je uključen TCC.
Provjerite je li brzinomjer pravilno baždaren.
Provjerite zapinjanje papučice kočnice.
Provjerite kompresiju cilindara.
Popravite, zamijenite ili prilagodite potrebne dijelove.

Jesu li izvršene sve potrebne provjere i popravci?

-

Sustav OK

-

Nemiran, nestabilan ili neispravan prazni hod, gašenje

Definicija : Motor nejednoliko radi u praznom hodu. Ako je problem izražen, vozilo će se početi tresti. Također, varira broj okretaja u praznom hodu (naziva se "lov" (zaletavanje)). Oba stanja mogu biti dovoljno ozbiljna da uzrokuju gašenje. Broj okretaja u praznom hodu je neispravan.

Važno : Prije postavljanja dijagnoze provjerite ima li novih informacija u biltenu za servisiranje.

Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2

Spojite mjerni instrument s priključnicom za podatkovnu vezu (DCL).
Provjerite očitanje prednjeg grijanog senzora za kisik (HO2S1) za različite položaje leptira za gas.

Prebacuje li se HO2S1 senzor brzo s bogate na siromašnu mješavinu u različitim položajima leptira za gas?

-

Idite na korak 5

Idite na korak 3
3
Provjerite ima li na senzoru HO2S1 nečistoća iz goriva te koristi li se neprikladna brtva za vulkanizaciju pri sobnim temperaturama (RTV).
Je li senzor HO2S1 onečišćen?

-

Idite na korak 4

Idite na korak 5
4
Zamijenite onečišćeni senzor HO2S1.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
5

Provjerite zapinje li osovinica leptira gasa i postoji li veza koja može prouzročiti visoki napon senzora položaja leptira gasa (TP).
Provjerite napon TP senzora dok je leptir za gas zatvoren.

Je li napon TP senzora unutar specificiranih vrijednosti?

0,4-0,8 V

Idite na korak 6

Prijeđite na "Dijagnostičke pomoći za DTC P0123"
6

Mjernim instrumentom provjerite napon senzora temperature rashladnog sredstva motora (ECT).
Usporedite ECT očitanje s vanjskom temperaturom dok je motor hladan.

Je li razlika očitanja ECT temperature i vanjske temperature veća od specificirane vrijednosti?

3°C (5°F)

Idite na korak 7

Idite na korak 9
7
Provjerite postoji li u sklopu ECT senzora, ili u samom senzoru, veliki otpor.
Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 8

Idite na korak 9
8
Zamijenite ECT senzor ili popravite sklop.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
9
Provjerite reakcije i točnost senzora apsolutnog tlaka u razvodniku (MAP).
Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 10

Idite na korak 11
10
Zamijenite MAP senzor ili popravite sklop MAP senzora.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
11

Provjerite vozilo na cesti brzinom na koju se pritužba odnosi.
Mjernim instrumentom kontrolirajte doziranje goriva.

Je li doziranje goriva unutar specificiranih vrijednosti?

-20-25%

Idite na korak 14

Idite na korak 12
12
Je li doziranje goriva ispod specificiranih vrijednosti?

-20%

Prijeđite na "Dijagnostičke pomoći za DTC P0172"

Idite na korak 13
13
Je li doziranje goriva iznad specificiranih vrijednosti?

25%

Prijeđite na "Dijagnostičke pomoći za DTC P0171"

-
14

Odvojite sve priključnice ožičenja na svim mlaznicama za gorivo.
Spojite svjetlo za provjeru mlaznice između priključaka ožičenja svake priključnice mlaznice za gorivo.
Obratite pozornost na svjetlo za provjeru prilikom paljenja motora.

Treperi li svjetlo za provjeru na svim mlaznicama?

-

Idite na korak 16

Idite na korak 15
15

Popravite ili zamijenite neispravno ožičenje pogona mlaznica za gorivo, priključnicu ili priključak.
Ako su ožičenje, priključnice i priključci OK, zamijenite upravljački modul motora (ECM).

Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
16
Izmjerite otpor svih mlaznica za gorivo. Otpor će lagano rasti s povećanjem temperature.
Je li izmjereni otpor unutar specificiranih vrijednosti?

11.6-12.4 Ω

Idite na korak 18

Idite na korak 17
17
Zamijenite sve mlaznice za gorivo čiji otpor ne odgovara specificiranome.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
18
Provjerite ujednačenost mlaznica.
Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 19

Idite na korak 20
19
Zamijenite sve mlaznice za gorivo koje ispuštaju ili su djelomično začepljene.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
20

Isključite motor i odvojite vakuumsku gibljivu cijev za regulaciju tlaka goriva.
Pažljivo pregledajte vakuumski priključak i vakuumsku cijev za regulaciju tlaka goriva i provjerite prisutnost goriva.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 21

Idite na korak 22
21
Zamijenite regulator tlaka goriva ako je potrebno.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
22

Ispitivačem za svjećice provjerite izlazni napon sustava paljenja na svim cilindrima.
Provjerite ima li na svjećicama znakova istrošenosti, napukle izolacije, nepravilnih razmaka ili većih taloga.
Provjerite ima li u ožičenju paljenja pukotina i ukrućenosti, te jesu li spojevi ispravni.
Zamijenite sve kablove čiji otpor prelazi specificiranu vrijednost.

Da li je problem pronađen?

3,000 Ω

Idite na korak 23

Idite na korak 24
23
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove sustava paljenja.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
24

Provjerite ima li curenja u sustavu vakuuma.
Provjerite ispravnost pozitivnog provjetravanja kućišta (PCV).
Provjerite rad ventila za upravljanje zrakom u praznom hodu (IAC).
Pregledajte uzemljenje ECM-a.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 25

Idite na korak 26
25
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
26

Provjerite ispravnost ventila za povrat ispušnih plinova (EGR).
Provjerite povezivanje kabela akumulatora i uzemljenje.
Provjerite izlazni napon alternatora. Popravite ili zamijenite alternator ako izlazni napon nije unutar specificiranih vrijednosti.

Da li je problem pronađen?

12-16 V

Idite na korak 27

Idite na korak 28
27
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
28

Provjerite ima li slomljenih nosača motora.
Provjerite ispravnost vremenske regulacija ventila.
Izvršite provjeru kompresije cilindra.
Provjerite izobličenja šipki podizača ventila, istrošenost klackalice i brijegova osovina te potražite oštećene ili slabe opruge ventila.
Izvršite sve potrebne popravke.

Jesu li izvršene sve potrebne provjere i popravci?

-

Sustav OK

-

Pretjerana količina ispušnih plinova ili neugodnih mirisa

Definicija : Vozilo nije prošlo test ispuha štetnih plinova. Iz vozila se širi snažan miris pokvarenih jaja.

Važno : Prekomjeran neugodan miris ne mora značiti i prekomjeran ispuh štetnih plinova.

Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2

Neka motor radi sve dok ne dosegne radnu temperaturu.
Provedite test ispuha štetnih plinova.

Je li vozilo prošlo test ispuha štetnih plinova?

-

Sustav OK

Idite na korak 3
3

Spojite mjerni instrument s priključnicom za podatkovnu vezu (DCL).
Provjerite vozilo na cesti.
Provjerite memoriju dugotrajnog doziranja goriva.

Je li memorija dugotrajnog doziranja goriva unutar specificiranih vrijednosti?

-20-25%

Idite na korak 6

Idite na korak 4
4
Je li memorija dugotrajnog doziranja goriva ispod specificiranih vrijednosti?

-20%

Prijeđite na "Dijagnostičke pomoći za DTC P0172"

Idite na korak 5
5
Je li memorija dugotrajnog doziranja goriva iznad specificiranih vrijednosti?

25%

Prijeđite na "Dijagnostičke pomoći za DTC P0171"

-
6

Provjerite je li poklopac za gorivo pravilno postavljen.
Provjerite tlak u sustavu za gorivo.
Provjerite ujednačenost mlaznica.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 7

Idite na korak 8
7

Popravite ili zamijenite sve potrebne dijelove sustava za gorivo.
Provedite test ispuha štetnih plinova.

Je li vozilo prošlo test ispuha štetnih plinova?

-

Sustav OK

-
8

Provjerite ispravnost sustava paljenja.
Provjerite ima li na svjećicama znakova istrošenosti, napukle izolacije, nepravilnih razmaka ili većih taloga.
Provjerite ima li u ožičenju paljenja pukotina i ukrućenosti, te jesu li spojevi ispravni.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 9

Idite na korak 10
9

Popravite ili zamijenite potrebne dijelove sustava paljenja.
Provedite test ispuha štetnih plinova.

Je li vozilo prošlo test ispuha štetnih plinova?

-

Sustav OK

-
10

Provjerite ima li curenja u sustavu vakuuma.
Provjerite onečišćenje katalitičkog pretvarača.
Provjerite ima li naslaga ugljika na kućištu leptira za gas, na leptiru i unutar motora. Uklonite pomoću sredstva za čišćenje motora.
Provjerite otvara li se ventil za povrat ispušnih plinova (EGR).
Provjerite ispravnost pozitivnog provjetravanja kućišta (PCV).

Jesu li izvršene sve potrebne provjere i popravci?

-

Sustav OK

-

Samozapaljenje, Negašenje

Definicija : Motor i dalje radi nakon isključivanja prekidača paljenja.
Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2
Nastavlja li motor normalno raditi nakon isključivanja paljenja?

-

Idite na korak 3

Idite na korak 4
3

Provjerite prekidač za paljenje i njegovu podešenost.
Zamijenite prekidač za paljenje ako je potrebno.

Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
4

Provjerite sustav isparavanja goriva.
Provjerite curi li iz mlaznica gorivo.
Provjerite rad ventila za upravljanje zrakom u praznom hodu (IAC).
Provjerite ima li curenja u sustavu vakuuma.
Provjerite ispravnost postava praznog hoda.

Jesu li izvršene sve provjere i popravci?

-

Sustav OK

-

Prerano paljenje

Definicija : Gorivo se pali u usisnom razvodniku, ili u ispušnom sustavu, i proizvodi glasno pucketanje.

Važno : Prije postavljanja dijagnoze provjerite ima li novih informacija u biltenu za servisiranje.

Korak Djelovanje Vrijednost(i) Da Ne
1
Jesu li izvršene važne prethodne provjere?

-

Idite na korak 2

Prijeđite na "Važne prethodne provjere"
2

Provjerite ima li pogrešno spojenih kabela.
Ispitivačem za svjećice provjerite izlazni napon sustava paljenja na svim cilindrima.
Provjerite ima li na svjećicama znakova istrošenosti, pregorjelih elektroda, nepravilnih razmaka ili većih taloga.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 3

Idite na korak 4
3
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove sustava paljenja.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
4

Provjerite ispravnost sustava za gorivo.
Provjerite mlaznice za gorivo i postavite dijagnozu.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 5

Idite na korak 6
5
Popravite ili zamijenite sve potrebne dijelove sustava za gorivo.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
6

Provjerite propusnost ili labavost brtve sustava za povrat ispušnih plinova (EGR).
Provjerite ispravnost EGR ventila.
Provjerite ima li u usisnom i ispušnom razvodniku otpadnih čestica od lijevanja.

Da li je problem pronađen?

-

Idite na korak 7

Idite na korak 8
7
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.
Je li popravak dovršen?

-

Sustav OK

-
8

Provjerite je li razvodni remen pravilno ugrađen i zategnut.
Provjerite kompresiju motora.
Provjerite propusnost brtvi usisnog i ispušnog razvodnika.
Provjerite da li se ventili zaglavljuju ili propuštaju.
Popravite ili zamijenite potrebne dijelove.

Jesu li izvršene sve provjere i ispravke?

-

Sustav OK

-


Na prethodnu stranu Na slijedeću stranu
© Copyright Chevrolet Europe. Sva prava pridržana

Рейтинг@Mail.ru
 
Posljednje uređivanje:

Automatic

Well-known member
Pozdrav.Kad sam imao takve probleme bio je problem u senzoru radilice.Znači ugasi se u vožnji te neče upalit,za deset minuta upali i sve ok.Za par dana opet isto.Tak mi bilo na par auta,na nekim je dijagnostoka pokazala ,na nekim ništa.
 

Mrèela

New member
Kad sam imao takve probleme bio je problem u senzoru radilice
Automatic, to stoji ,i ja sam na to pomislio,ali čovek kaže da su taj senzor promjenuli.Kod nekih i lambda sonda pravi ovakve problem,jer kod njega variraju i obrtaji. A, da, dijagnostika ne može ništa očitati ,a da svetli lampica od motora to je neverovatno.
 

Automatic

Well-known member
Teško je reči napamet,ja kad sam zamjenil sondu na taurusu samo nije htel iči i smrdel po benzinu,kad sam vratil staru išel ko metak ali na njoj mi svijetlila lampica.Radi sonde lampica zasvijetli kad pregori grijač sonde,kad se auto zagrije sonda ima opet normalnu funkciju ali svijetli lampica.To je uvijek na sondama sa više žica jer sonda sa jednom žicom nema grijača.More biti sto ku...v a znaj ga?Svaki drugi auto isti problem a druga greška.
 

zujo

New member
Kad ga pokušavaš upalit jel se čuje pumpa goriva? Mene je na 1.4 motoru mučio jedan relej koji se nalazi iza akumulatora i u kojem su kontakti bili slabi pa je zbog njega pumpa goriva nekad radila a nekad nije.
 

dakar84

New member
Nakon 20tak dana i prvi problemi... samo prvo paljenje poslije više od 12h stajanja neće da sastavi, nego iz druge, onda ima nemiran ler gas (oko 1000) i poslije bez problema cijeli dan i paljenje i rad motora ili malo duže zavergla pa nemiran ler...nekako mi se ovo počelo dešavati s prvim minusima prije 4-5 dana. Èini mi se da je akumulator ok, može li mi usput ko i reći koji ide u xsaru 1,6 16v 2003... Ima li ko kakvu pametnu, da me majstori ne peglaju :)
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh