Žarulje H1 manje od 55W

diegos

Active member
Pozdrav svima! Zanima me zna li netko ako postoje H1 žarulje od otprilike 25 do 40W (halogene)? I gdje bi se mogle nabaviti? Uspio sam naći H3 od 35W na ebay-u, ali trebam H1... One fensi LED sigurno svjetle slabije od onog što mi treba :rolleyes:
 

RI-C3

New member
izgorila mi je žarulja na faru kod vozačeve strane vozila.
kad sam digao haubu odma mi se zavrtilo od muke jer je sve nekako skučeno tamo a čujem da je i komplicirano promjeniti običnu žarulju pogotovo na vozačevoj strani.

Ima li gdje kakav video da vidim kako se to mijenja??
Ili ću morati na servis zbog promjene žarulje..
 

Damaj

Active member
Ima li gdje kakav video da vidim kako se to mijenja??
Ili ću morati na servis zbog promjene žarulje..
Ja sam mijenjao i na C3 i na C4, isto sranje, prste sam polomio uguravajući žarulje. Jako skučeno i nezgodno. U servisu nisam primjetio nikakav alat za promjenu žarulja, nego samo patnju servisera kao što sam se i sam napatio.
 

brezC4

New member
Nimalo, ali neces dobiti passat,skoda efekt jer oni imaju zarulje koje imaju manje w.

Tebi ce svijetliti zuto/smede zarulje kad im smanjis napon.
Na škodi dnevno svjetlo je isto bilo žuće nego kad se upali kratko. A išlo je preko nekog releja koji je imao otpor pa puštao manju struju na žarulju.
 

Ciki vts

New member
U skodi je zarulja u maglenki od 55W i dnevno 35W (2XW), znaci nema nikakvog smanjivanja napona.

Svijetli zuto, da, ali ni blizu koliko bi zuto svijetlilo da je na zarulji od 55W 8V, o cemu sam pisao gore.
 
Posljednje uređivanje:

brezC4

New member
U skodi je zarulja u maglenki od 55W i dnevno 35W (2XW), znaci nema nikakvog smanjivanja napona.
nisam mislio na dnevno u izvedbi da ti maglenke svjetle, nego glavni farovi. znači, imaš H7 žarulju 55W i kad daš kontakt, ona ti odmah svjetli bez da si okrenio prekidač za uključenje svjetla. svjetli manjim intezitetom nego kad upališ kratka svjetla.



o ovome ja govorim. i uglavnom, ugrađivalo se na škode da ne moraš po danu paliti kratka svjetla, nego ti žarulja od kratkog svjetla odmah radi čim daši kontakt, ali smanjenim intezitetom (pretpostavljam da taj relej ima određeni otpor koji mu smanji struju na žarulju, jer napon bi morao ostati isti)
 

Krky

Lakerski profesionalac
izgorila mi je žarulja na faru kod vozačeve strane vozila.
kad sam digao haubu odma mi se zavrtilo od muke jer je sve nekako skučeno tamo a čujem da je i komplicirano promjeniti običnu žarulju pogotovo na vozačevoj strani.

Ima li gdje kakav video da vidim kako se to mijenja??
Ili ću morati na servis zbog promjene žarulje..

Si promjenil žarulju?

nisam mislio na dnevno u izvedbi da ti maglenke svjetle, nego glavni farovi. znači, imaš H7 žarulju 55W i kad daš kontakt, ona ti odmah svjetli bez da si okrenio prekidač za uključenje svjetla. svjetli manjim intezitetom nego kad upališ kratka svjetla.

http://img171.imageshack.us/img171/1843/bea409001ob1.jpg

o ovome ja govorim. i uglavnom, ugrađivalo se na škode da ne moraš po danu paliti kratka svjetla, nego ti žarulja od kratkog svjetla odmah radi čim daši kontakt, ali smanjenim intezitetom (pretpostavljam da taj relej ima određeni otpor koji mu smanji struju na žarulju, jer napon bi morao ostati isti)

Vozim gazdinoga Kangua 2007g, u ovlaštenom su mu složili da mu se sa kontaktom odmah pale kratka svijetla, nisam pital na koji način, nekim releom, ili stvar u kompjutoru:confused: i nisam primjetil da slabije svijetli od normalnih kratkih svijetla..
 

brezC4

New member
Od kud ti takva informacija?

Za koji model to govoris?
imao osobno na fabiji MK1. služi za dnevna svjetla (znači daš kontakt i ono ti odmah se upali svjetlo H7 žarulja za kratko, ali slabije svjetli, tako da ne možeš zaboraviti upaliti svjetla po danu - nekad je ono bilo da i po ljetu su trebala svjetla biti upaljena preko dana).
 

RI-C3

New member
Si promjenil žarulju?
Promjenio sam žarulju,išao sam u servis.Trebalo je čovjeku oko 7,8 minuta da promjeni žarulju.Koristio se zrcalom da vidi šta radi jer bez zrcala nebi apsolutno ništa vidio,sve radi na opip tj na sljepo.
Èovjek je rekao da po mogućnosti je najbolje imati što tanje prste da se onda lakše promjeni:hm:
 

diegos

Active member
@ RI-C3 - S vozačeve strane je stvarno zeznuto promjeniti žarulju, smeta kutija osigurača i neka plastična poluga kraj akumulatora koju sam ja otpilio :D
Mijenjam često žarulje jer stalno pregaraju i onako napamet, navikneš se nažalost :)


Inače ipak ništa od ovih slabijih H1, spojio sam si da mi se pali žarulja od kratkih svjetla... Nije neko najsretnije rješenje ali je bilo najjednostavnije i najbrže... :whistling:
 

Damaj

Active member
Glupo su izveli sjedište žarulje, sve se nešta klimata i žarulja ne sjeda u neki fiksni položaj, a pored toga dosjed žarulje je duboko u faru.
 
Na vrh