Štelanje ventila

greensky

New member
ja cijev nisam trazio jer cu kupit air kit od k&n-a a u njemu dobijem tu cijev,tako da neznam gdje mozes nac nju posebno ali ima sigurno.
e i provijeri si ti ostale cijevi jer su i one sigurno vec za mijenjanje(ja cu sve promijeniti ipak imaju 20 godina):cool:
odlazimo u OT... provjerio sam sve cijevi i promjenio puknute i dotrajala, samo taj iberlauf nikako pronaći pravi fi, a i htio bih da bude armirano.

baš me zanima za taj k&n kit, hoće li osim zvuka donijeti i malo živosti motoru.. samo pazi da ispravno riješiš dovod hladnog zraka da ne bi napravio više gluposti nego koristi ;)

imaš nekaj na PM da tu ne radimo kaos...

POzzz
 

deda

New member
Za iberlauf ulja ti ne treba armirana cijev jer tamo nema nikakvog pristika,samo se odvode uljne pare u usis filtera da izgore sa smjesom goriva,a ne da odlaze u atmosferu i zagađuju.Bitno da je cijev ako je od gume koja je odporna na ulje,a takve imaš za kupit na metre do fi 16 unutarnjeg promjera.Ako ti treba veći promjer sa komadom od stare naštukaš krajeve i natakneš ovu novu u njih.Ili kupi plastićnu cjev,ima ih promjera kakvih god hoćeš, izdržaće sto godina.
 

greensky

New member
Za iberlauf ulja ti ne treba armirana cijev jer tamo nema nikakvog pristika,samo se odvode uljne pare u usis filtera da izgore sa smjesom goriva,a ne da odlaze u atmosferu i zagađuju.Bitno da je cijev ako je od gume koja je odporna na ulje,a takve imaš za kupit na metre do fi 16 unutarnjeg promjera.Ako ti treba veći promjer sa komadom od stare naštukaš krajeve i natakneš ovu novu u njih.Ili kupi plastićnu cjev,ima ih promjera kakvih god hoćeš, izdržaće sto godina.
fi je veći od 16, zato mi je i bilo problem nači..stavit ću onda radije neku plastičnu jer je ova toliko ispucana da ne mogu niti jedan dio iskoristiti za nadoštukavanje
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
da ne otvaram novu temu... Meni je C3 1.4 8v nedavno počeo lupkati. Lupkanje se čuje cijelo vrijeme više manje... znači ne samo kad je u leru ili hladan. A motor radi normalno, vuče isto i troši ko i inače...
E sad, moje jedino pitanje može li on tako izdržat još neko vrijeme vožnje? Neznam ni sam koliko je ozbiljan problem....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da je ova tema odgovarajuća...
Zvuk nije pretjerano glasan i više manje ga samo ja ko vozač primjetim... i nekako ne zvuči 100% ko metal u metal. Možda i kakva plastika vribrira. Ali lupkanje prati okretaje pa neznam. U vožnji se ništa ne osjeti...zvuk ne postaje glasniji

auto je 2007., 140.000km.
Kad uhvatim vremena ću šrafciger na uho i krenut u potragu... A servis će morat pričekat par dana, nije pametno al :cenzura::cenzura::cenzura:iga. Javim ako se šta desi u međuvremenu :grin:
 

Mrèela

New member
da ne otvaram novu temu... Meni je C3 1.4 8v nedavno počeo lupkati. Lupkanje se čuje cijelo vrijeme više manje... znači ne samo kad je u leru ili hladan. A motor radi normalno, vuče isto i troši ko i inače...
E sad, moje jedino pitanje može li on tako izdržat još neko vrijeme vožnje? Neznam ni sam koliko je ozbiljan problem....
Ako normalno radi onda može lako biti neka od remenica,poslušaj odakle se čuje lupanje,a i remen može da je pocepan ili labav.Eto meni je to palo na pamet.Nemoj se voziti tako!:cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Odradio je sad 500injak km bez problema... većinu puta se nije ništa čulo, a sad se čuje puuuno tiše, jedva primjetno.
Al više nema mrdanja...sljedeći tjedan pravac servis. Kad se digne hauba, lupkanje se čuje s ljeve strane motora, al nemogu definirat dali je u glavi ili di. Proučit ću malo te remenice...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
update:

od ponedjeljka stoji na parkingu i ne mrda, čini mi se da je remen (bravo Marčela!) krivac... Danas sam stigao tek poslikat.


ravan rez je po širini, ko nokat vidi komad...

Uz to ću morat i brtvu glave mjenjat, čini mi se da je proslinio malo (nema na podu ništa, samo malo po glavi).
Di bi se te tvije stvari najbrže i kvalitetno u ZGu riješile??

E da... inače je remen mjenjan prije 2 god, zajedno sa pumpom vode, zatezačima, ****ima i palcima prije 2 god (40ak tkm)... jel treba to sve opet mjenjat ili je dovoljno samo remen?
 

Vedran

New member
To nije isti remen... Na slici je kanalni, a u kompletu sa pumpom se mijenja zupcasti. Kod izmjene kanalnog treba provjeriti isto spaner i remenicu koja moze tuci ak se guma u sredini raspala.
Isto tako, vjerojatno mislis na curenje dihtunga dekla, tam TU motori znaju sliniti, a dihtung glave je ozbiljniji ( citaj skuplji posao) jer zahtijeva obradu glave, novi dihutng, nove sarafe...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
:cenzura::cenzura::cenzura:emti niš ne
znam hahahahah
evo di slini... iznat gore slikanog remena, i kod dsnog šarafa gore na vrhu motora






Znači uglavnom mogu očekivat izmjenu kanalnog, i zamjenu dihtunga dekla... do nekih 500-600kn?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
slinjenje zanemarivo, i lupkanje vjerovatno nisu ventili nego remen :whistling: nije tak crno

i sad si ja mislim, lupkanje je počelo otprilike kad i zadnje vrućine i paljenje klime... Ako je njemu klima na tom remenu onda ga je to paljenje moglo oštetit možda :confused:

ispravite me ako pričam gluposti :)
 

Vedran

New member
Ma dihtung dekla kosta nist, kolko se sjecam do 50 kuna, a nije neki posel pa bi ja to sve u komadu promenil...zakaj da je masno, kad ne mora biti
 
Na vrh