Škripuckanje kod mijenjanja brzina

Braco

New member
Evo danas me iznenadia zvuk kad sam minja brzinu. Mislia da je do cipela ali kad sam sta i minja brzine ćuje se zvuk koji podsjeća na škripanje mokrih cipela na glatku površinu. Brzine mogu minjati normalno bez ikakvih poteškoća. Ovo je prvi put da ćujem takav zvuk. Inaće prošle godine sam minja kumplug set pa mi je meho provjeria sve i reka je da je ulje u minjaću uredu.

Ima li ko kakvu ideju šta bi moglo bit ?
 

balki

Active member
Cvili kod pritiskanja kuplunga ili kod micanja poluge mjenjača? koji auto? Hidraulični kuplung il na sajlu? ...?
Pretpostavljam da je ovo prvo pa savjetujem podmazivanje sa malo masti osovine papučice kuplunga te završetaka sajli kuplunga.
 

Vedran

New member
Na sajlu je, bez hidraulike... Iz nekog glupog razloga saxo ima onu dugacku sajlu koja ide oko getribe- kad bude za mijenjat, obavezno uzmi od 106 1.3 kratku!
 

Braco

New member
Riješen problem na skoz glupi način skinia onu kožu oko šipke mjenjača i vidia da je skoro ispucala ona bila plastika ali isto tako da je suva ko barut. Stavia malo masti i sad se više ne ćuje :D...

E zanima me koliki je posal prominit manžetu saxu .
Citroen saxo 1.1 97 godina bez serva. Ima samo onu šipku iza filtera zraka ...
 

deda

New member
Ako škripi dok stišćeš kuplung,pod hitno mjenjaj sajlu,nema tu podmazivanja,nije to Spaček.Ako škripi kada mjenjaš brzine,onda je otišla gumena kugla na poluzi mjenjača,mjenjaj dok se nije skroz potrgala,jer ćeš onda gađat brzine ko da loviš žabe u bari.
 

Braco

New member
Ma nije do kumpluga, niko ne čita :weeabooface: ... Samo se čuja minjač. Tj. ugašeno auto šaltavanje brzina uzrokuje šripanje i nije sad škripanje da ono metal o metal nego je bilo ko kad je vani mokro pa cipele cile na glatku površinu . Ić ću vidit u mehe neka malo bolje pogleda... Ali kad sam podmaza tu plastiku gori ništa se ne ćuje . Znači skinia onu kožu od mjenjača i na bilu plastiku stavia malo masti. Više se ne ćuje....
 

igor

New member
Vjerojatno misliš na manžetu poluosovine, posel cca 2 h ako znaš i ak si to radio. Ako nisi onda nemoj sam jel malo je komplicirano i onima koji znaju e sad ovisi jel mjenjaš manžetu na vanjskom ili unutarnjem kinetičkom ali razlika nije velika mislim vremenski.
 

liberty

Well-known member
eto i meni na berlingu (2011.) se kad auto stoji i ugašen je
čuje škripanje sajli dok mičem polugu mjenjača
dakle ne škripi kuplung
nego kad mičem ručicu mjenjača izvan auta se čuje škripanje (da nisam otvorio vrata ne bi čuo)
do čega bi to moglo biti?
 

igor

New member
eto i meni na berlingu (2011.) se kad auto stoji i ugašen je
čuje škripanje sajli dok mičem polugu mjenjača

Sajle mjenjača su na izdahu ili bi ih trebalo podmazati no moguče je da i sama ručica mjenjača suha tj kugla ručice mjenjača potrebno podmazati.
 

liberty

Well-known member
da
znači dok je auto ugašen
i u kabini se ne čuje
nego tek vani kad su otvorena vrata a neko ubacuje mjenjač u brzine

i meni to govori da su sajle u pitanju
možda bi ih samo trebalo podmazati (86.000 km)
jel to može izdržati do proljetnog servisa?
ne da mi se ići do mehaničara samo zbog toga....a do servisa imam još bar 4-5 mj
 

igor

New member
možda bi ih samo trebalo podmazati (86.000 km)
Da trebalo bi ih podmazati samo da bi ih adekvatno i kvalitetno podmazao trebalo bi ih skinuti jer ovako dok su na autu teško se mogu podmazati kako bi trebalo (gotovo nikako) mogao bi ih podmazati samo na kraju i na početku a to nije dovoljno.
 

kaktus.dzek

New member
Ako misliš na manžetu na letvi volana, ona šta je iza kučišta filter za zrak, tak oko sat vremena, pametnome i sposobnome i manje, meni je trebalo tak oko sat vremena.

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=5HgtF3Omplc[/ame]

tu lik između ostalog skida tu manžetu

Sva sreća pa sam provjerio datum posta...moja isprika... vald je čovjek već promjenio kaj je trebalo :D
 
Na vrh