Škripi stražnji ovjes i hladan slabo prima gas (2,0 HPI)

djtk1

New member
pozdrav svima, imam navedeni C5 2004.g. 120000 sa lpg ugradjenim. na njemu me pomalo pati sto mi skripi zadnji ovjes i sto kad je hladniji zna mi ne primiti gas a ponekad i crknuti ( iako je automatik) na plinu je sve super. inace kada se malo ugrije motor i dok jos ne prebaci na plin stanje je puno bolje ( puno bolje primi gas - mozda neprimjetno zastane). kako sam do 11/2010.g. vozi meganea (1998) kojeg nikada ne bih mjenjao da je imao klimu , za sljedeci automobil sam odlucio da mora biti francuz-zbog cjene ( od hrvi-a sam ga kupio ) a i zbog automatskog mjenjaca kao i cinjenice da mi je ljepsi od lagune uzeo sam C5. ako netko ima ideju kako rjesiti problem sa cukanjem na hladno neka mi javi.takodjer primam prijedloge sto napraviti sa zadnjim ovjesom koji cvili ( da li je to problem ili pustiti dok ide ide)
 

Dalibor

Dado Tornado
nemoj pustiti da ide dok ide. čitao/čuo sam negdje za sličan slučaj cviljenja zadnjeg kraja. bilo je nešto banalno, cijenom ranga 100kn.
pogledaj da ti nebi otišlo nešto skuplje.

ovo za crkavanje na hladno, prvo budi siguran da nije gorivo. imao sam slučaj da mi se dva jutra zaredom na ZX 1,4 desilo gašenje na hladno, posumnjao sam na INA-u, te otišao natankati tada bijesno gorivo OMV100 ili tako nešto... i više se nije gasio, iako je unutra bilo i ovog goriva koje gasi motor :D
vjerojatno je ina tada na prijelazu godine radila nešto sa tankovima, pa sam naletio i pokupio soc s dna.

ali kod tebe još može biti da ga prerano, dok se još nije dovoljno zagrijao, prebacuješ sa benz. na plin, ili se premalo voziš na bezin pa ti je neka od injektora/dizni zakržljala (pomaže čišćenje dizni)...
 
Posljednje uređivanje:

djtk1

New member
hvala na savjetu , ma mislim ga cim prije kod mog majstora na servis-rekao mi j enesta kao 2000 kuna minimum pa da mi sredi te neke lezajeve iza, inace sam uvijek bio picajza kad su auti u pitanju na bivseg megana sam love i love ubacio na stvari koje nitko ne bi dva puta pogledao vec bi npr pojacao radio da ne cuje i slicno.
 

deda

New member
Na plin se prebacuje sam automatski,nema više rućnih šaltera ko nekada.Inaće svi PSA motori novije generacije imaju problema s radom na plin,zato moraš otić kod nekog tko kuži problem vezan uz te aute.Navodno dolazi do neke brlje s kompovima plinskog uređaja sa kompom od auta. Tako da to treba znati uskladiti.
 

Olaf

New member
Poremetio ti se rad kompa zbog plina i zato cuka. Zadnji most ti skripi zbog lezajeva u rukama koji su istroseni
 

djtk1

New member
pozdrav, evo nakon dosta vremena da se vratim malo i na forum. problem mi je ostao i pojacao se. mislim na cukanje ujutro kad ga palim tj. dok se ne zagrije i dok ne prebaci na plin, na plinu radi ok. taj problem sa neprimanjem gasa i cak gasenjem je postojao i prije ugradnje plina tako da mislim da nije vezano za plin. da li bi se moglo rjesiti sa ciscenjem injektora??? molim mišljenja. pozdrav
 

zgodny

New member
vrlo moguce da bi se popravilo, ja sam na tri auta dal ocistit ultrazvucno + kemija i rezultati su predobri.. najbolje vidljivo je bas na tfucking zacukavanju kad pustis gas ili dodas..

ako se nista ne promjeni sljedece sto bi trebal pogledat su senzor rashladne tekucine i zraka na usisu..

btw: kad vozis na plin uvjek u benzinu imaj aditiv za ciscenje injektora..
 

djtk1

New member
pozz, koliko kosta ultrazvucno ciscenje injektora i koji aditiv za gorivo preporucujes? tko cisti u slavoniji injektore-mislim os,vu, vk ili zu. senzor rashladne tekucine sam promjenio ali ama bas nista se nije promjenilo
 

djtk1

New member
:Dpozdrav da se javim kako sam rješio trzanje i gašenje motora kad je hladan, poslao me majstor autoplina u radnju kod majstora koji ima dijagnostiku jer kao moze se komp. zhebat ako ima plin. majstor ga prikljucio i vidio da te greskice nemaju veze s tim, nakon čega je očistio usis i ljudi nakon toga auto radi bolje nego ikad-nesmijem dati gas ujutro skoci ko jurilica. kostalo me 200 kn a nisam morao nista cistiti od injektora i slicno sto je jako skupo. imam sada drugih problema ali o tom u drugom postu. pozdrav
 
Na vrh