Škoda Kamiq 1.0 TSI

Pavel

Lepi™
Stigla je i najavljivana Škoda.
1.0 TSI, 115 ks, 6 brzina ručni mjenjač sa 17.000 kilometara.

Kratko je kod mene za nekakve dojmove, pluseve i minuse. Zasada prezadovoljan onime što sam dobio. Interijer je znatno kvalitetniji u odnosu na T-Cross i T-Roc, iza mjesta ima poprilično. LED svjetla su odlična, od rasvjete do prebacivanja duljine snopa kratko/dugo. Virtual Cockpit me ugodno iznenadio visokom rezolucijom i prikazom podataka. U 150 km, prosječna potrošnja je 5.2 l/100km. A na relaciji Sisak - M. Ves, 4.6 l/100km. Zvuk je kristalan i vrijedi doplatiti bolji sustav. Radar funkcionira jako dobro iako je zadržavanje u voznoj traci dosta agresivno. Čim se približiš traci okrene vibrira i okreće volan. Tamo gdje prepoznaje traku radi, gdje ne prepoznaje ne radi. To se sve vidi na VC, ako vidi traku ucrtat će je kraj vozila. Može se isključiti ali kod svakog paljenja vozila ona se opet pali. Na autoputu je fora, na velikim prometnicama isto. Na uskim prometnicama doslovno onemogućava da previše mlatiš volanom, on čvrsto drži vozilo u ravnini.

Blind Spot je super stvar, ima i proširenu verziju kod izvlačenja iz parkinga u rikverc gdje signalizira nalet vozila. Po prvi puta imam i vozilo s kamerom za vožnju unatrag. Dosta simpatično iako i dalje više koristim vanjska zrcala. Valjda samo stvar navike. KESSY je super stvar, svi kažu da ako išta moraju nadoplatit na Škodi, to bi uvijek nadoplatili. I stvarno je odličan i odlično radi.

Kod klime mi se sviđa što su kontrole vani, ne volim digitalizirane kontrole klime. Iako brzina ventilacije kao i otvori, se moraju podešavati kroz Infotainment. Ja sam postavio sve na automatski način rada, tako da samo reguliram temperaturu i meni je super. Ali netko tko manualno želi nešto podesiti, imat će problem. Klikni na ventilaciju koju želiš da otvori, koju ne želiš da otvori, pa slide koliko brzo želiš da vrti..Mislim da je bilo mjesta da se i to nagura no dobro.

Oduševio me zvučnom izolacijom, motor je isto dosta tih. Unutar kabine se gotovo ne čuje. Idući tjedan dolaze moje felge, jer su na njemu trenutno njihove zimske. Onda ću ga oprat pa nabacit koju fotku. Zasada zadovoljan. :)
 

gule

Active member
Ovo je fantastičan auto. Moj braco ima isti, samo sa 1.5 tsi motorom. Zvijer. Prije je imao novi C4, cca. 5 godina isto kupio novog. Citroen trenutačno nema ni ovakav model, ni opremu, jbg. utuši ih Peugeot. Zato je on izvršio prebjeg u Škodu. I potpuno ga razumijem, svatko želi najviše za svoje pare. Sretno sa škodilakom.
 

Pavel

Lepi™
Nisam ništa pisao od otvaranja, pretežito jer radim od doma pa je auto uglavnom u garaži. Odvalio sam nešto većih puteva sad tokom ljeta. Sisak - Vir točno 300km, potrošnja 4.9l/100km. Vozio normalno starom cestom do Gornje Ploče zatim autoput do Zadra. Nešto manja gužva na autoputu no preživjelo se, klima radila uvijek na automatici. Nisam osjetio nekakvo opterećenje na vozilu ili slabost, uredno se vozio i lijevom trakom gdje sam mogao. Puno preglednije od Citroena, vjerojatno zbog dosta ostakljenja i kockastog dizajna. Udobnost je ok, no ni blizu hidroovjesu iako me šokiralo da je zvučna izolacija puno, puno bolja. Prostor za stražnje putnike velik (zahvaljujući međuosovinskom razmaku), prtljažnik tragedija no dobro. Za curu i mene dosta a i uvijek imam opciju krovne kutije.

Dosta zgodno ide po makadamu, poljskim putevima čak i do Bandire na vrhu Vira. Veliko odstojanje od tla je super stvar, šteta što nema 4x4 pa nije za zahtjevnije terene. Jako mi se sviđa integracija Android Auto/Google + glasovne komande. Jako dobro ih čita, dostavlja informacije o svemu, prometne, gužve, cijene goriva, vremenska prognoza itd. Glasovno navigiranje nešto teže jer "julika jousipa kozartsa" pa tu ipak moraš šamarat po tipkovnici. Otkrio sam da imam ladice ispod prednjih sjedala, jebena stvar. :D

U 10. mjesecu me čeka prvi servis, 30.000km ili 2 godine (meni nastupa ovo drugo). Nakon toga svakih 15.000km i lagano.

Citroen je i dalje kod brata, vjerno ga služi bez problema, pa neka vrti do 400.000km.

P.S. Nevezano za samo vozilo, kako se vi ondosite spram Start/Stop sustava, gašenje na semaforu itd.? Ima smisla, nema smisla?
 

Mirage

Active member
Start/stop glupost žešća koja samo zajebava akumulator i anlaser ja ga na žalost ne mogu ni isključiti trajno jednino iz ne znam kojeg razloga ne radi već 2 godine pa se ne žalim.
 

NightSTALKER93

Active member
Ako imaš slabiji/poluispravni akumulator onda ti neće raditi S/S funkcija. Kako znam? Na maminoj Corsi D, 1.3 90KS, dizlo, je tako bilo. Eco gumbić nije radio, i mislio sam da nema nikakvu funkciju haha. I sve dok joj serviser nije očitao grešku na servisu i zamijenio ga sa novim akumulatorom, onda je S/S proradio 😂
 

markan1000

Well-known member
Gasim ga gotovo uvijek odmah na početku vožnje. S kojim god serviserom sam pričao o tome, nitko nema pozitivno mišljenje. Nažalost navodno se ne može (barem u Citroenu) trajno isključiti.
Inače sam sustav radi i bolje od očekivanja, prilično neprimjetno i brzo.
 

Milosh

Test
SS gasim na Volvu, sve dok ga ne uspijem trajno ugasiti dijagnostikom. Vozio sam testne periode po gradu sa SS i bez njega, i nisam vidio nikakvu razliku u ukupnoj potrošnji. S druge strane, ne želim da mi često pali i gasi motor. Većina kvarova se dešava pri paljenju i gašenju (kod svega što je čovjek napravio).

Mirage Mirage Kod dijela PSA HDI motora (možda i kod svih, ne znam dovoljno detaljno) se za SS paljenje tj. verglanje koristi alternator, a ne anlaser.
 

Hrvoje Marin

Active member
SS gasim na Volvu, sve dok ga ne uspijem trajno ugasiti dijagnostikom. Vozio sam testne periode po gradu sa SS i bez njega, i nisam vidio nikakvu razliku u ukupnoj potrošnji. S druge strane, ne želim da mi često pali i gasi motor. Većina kvarova se dešava pri paljenju i gašenju (kod svega što je čovjek napravio).

Mirage Mirage Kod dijela PSA HDI motora (možda i kod svih, ne znam dovoljno detaljno) se za SS paljenje tj. verglanje koristi alternator, a ne anlaser.
na BMW možeš i ugasiti, i/ili reći da pamti zadnje, pa ako ugasiš ostane ugašeno, a tako je kod mene.
 

sir.Oliver

Well-known member
SS gasim na Volvu, sve dok ga ne uspijem trajno ugasiti dijagnostikom. Vozio sam testne periode po gradu sa SS i bez njega, i nisam vidio nikakvu razliku u ukupnoj potrošnji. S druge strane, ne želim da mi često pali i gasi motor. Većina kvarova se dešava pri paljenju i gašenju (kod svega što je čovjek napravio).

Mirage Mirage Kod dijela PSA HDI motora (možda i kod svih, ne znam dovoljno detaljno) se za SS paljenje tj. verglanje koristi alternator, a ne anlaser.
aj molim te , pojasni kako misliš alternatorom zaverglati motor ?
 

Milosh

Test
pogledao sam video tri puta , ali ja tamo ne vidim princip kojim alternator vergla motor ....
Ja ne znam tačno kakva je konstrukcija modernih alrernatora, ali je očigledno takva da on može raditi i kao generator i kao elektromotor. I da, vjerovao ili ne, on zavergla i upali motor preko mikro remena.
 

Hrvoje Marin

Active member
Ja ne znam tačno kakva je konstrukcija modernih alrernatora, ali je očigledno takva da on može raditi i kao generator i kao elektromotor. I da, vjerovao ili ne, on zavergla i upali motor preko mikro remena.
upravo zato što radi samo kad je motor ugrijan. onda se može i remenom zavrtiti.

a zato voli kihnuti remenica na alternatoru, što prije SS nije postojao kao problem.
 

Mirage

Active member
SS gasim na Volvu, sve dok ga ne uspijem trajno ugasiti dijagnostikom. Vozio sam testne periode po gradu sa SS i bez njega, i nisam vidio nikakvu razliku u ukupnoj potrošnji. S druge strane, ne želim da mi često pali i gasi motor. Većina kvarova se dešava pri paljenju i gašenju (kod svega što je čovjek napravio).

Mirage Mirage Kod dijela PSA HDI motora (možda i kod svih, ne znam dovoljno detaljno) se za SS paljenje tj. verglanje koristi alternator, a ne anlaser.

Milosh Milosh

Da znam da ga pali alternator zato ga i upali kao da je poletio. Akumulator je loš zato i ne radi S/S.


I da u citroenu se ne može trajno isključiti tako da mi je ok što je akumulator loš.
 
Na vrh