Čudan zvuk nakon stavljanja novih felgi i guma

Franzg

New member
Dakle, danas sam stavio nove felge. Prošle su bile klasične čelične felge 15cola, mislim da je 5,5j , a zamjenjene su sa Mak zenith alu koje su šire (6,5j), isto 15cola. Stavljene su zimske gume kleber koje sam vec vozio 2 sezone dakle nisu nove, a dimenzija guma je 185 60 15, dakle granična vrijednost s obzirom na širinu felge ali u zadanim okvirima. I čim sam izasao od vulkanizera sam primjetio nekakav čudan zvuk, ko da avion vozim , ali zanimljivo ne pojačava se sa povećanjem brzine, a najviše dolazi do izražaja kada se npr vozim 40kmh i pustim gas i stavim u ler, onda kako se auto usporava zvuk je sve jači...a izvana (poslao sam brata da stane vani dok tako prolazim) i on kaze da se izvana ne čuje nista čudno
Ima li netko ideje sto bi to moglo bit?:wtf: Dali bi mozda morao radit špur nakon zamjene felgi? Ima tko kakav prijedlog?
E i da napomenem, ET na starima je bio 27, a na ovima je 25 dakle nebi trebalo ništa roštati, a i dakle izvana se ne primjećuje zvuk
 

ZlatkoC4

Well-known member
Dakle, danas sam stavio nove felge. Prošle su bile klasične čelične felge 15cola, mislim da je 5,5j , a zamjenjene su sa Mak zenith alu koje su šire (6,5j), isto 15cola. Stavljene su zimske gume kleber koje sam vec vozio 2 sezone dakle nisu nove, a dimenzija guma je 185 60 15, dakle granična vrijednost s obzirom na širinu felge ali u zadanim okvirima. I čim sam izasao od vulkanizera sam primjetio nekakav čudan zvuk, ko da avion vozim , ali zanimljivo ne pojačava se sa povećanjem brzine, a najviše dolazi do izražaja kada se npr vozim 40kmh i pustim gas i stavim u ler, onda kako se auto usporava zvuk je sve jači...a izvana (poslao sam brata da stane vani dok tako prolazim) i on kaze da se izvana ne čuje nista čudno
Ima li netko ideje sto bi to moglo bit?:wtf: Dali bi mozda morao radit špur nakon zamjene felgi? Ima tko kakav prijedlog?
E i da napomenem, ET na starima je bio 27, a na ovima je 25 dakle nebi trebalo ništa roštati, a i dakle izvana se ne primjećuje zvuk
Zimske su inače bučnije, a na alu felnama se uvjek nešto jače čuju.
Špur ne trebaš raditi ako ti je auto bio prije mjenjanja felni uredu.
Eventualno da su gume loše skldištene pa su dobile po repu. ali bi ti vulakanizer več rekao.
Tako da je to najvjerovatnije buka gume-ripne-zimske.
I vidi na gumama dali je rotacija na pravu stranu.
 

Franzg

New member
izgleda da su onda najvjerovatnije gume bučne
rotaciju sam prvo provjerio i ok je,
E i zaboravio sam napomenut, u petak je auto bio na tehničkom i pao zbog desne kugle kotača i premalog profila guma (ljetne su još bile sa ispod 1,6mm), i u pon je zamjenjena kugla, a nakon toga sam iso do vulkanizera i bilo je oke nista nije bučalo, nego je počelo nakon novih felgi i guma...tako da su onda najvjerovatnije gume...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Kleber je inače bučan, mislim da mu je deklarirano 72db..
meni su ljetne bile bučnije nego sad ove zimske, ljetne 195/50/16 su bile 71db a ove zimske 175/65/14 su 68db
do sad nisam vozio tiše gume od ovih zimura, čak i kad je u pitanju bila ljetna guma..
 

Franzg

New member
Dada 72db je, a prije sam bio na michelinu koji je 68db, i jos sam presao sa celicana na alu tako da je sad bucnije, budem se priviknuo :)
Evo kad se ne obazirem na to i stavim muziku je vec puno bolje ne primjeti se tolko :D
 

Automatic

New member
Zimska guma ima u šarama lamelice koje se šire prilikom vožnje i tako pomažu za stajanje po ledi ili snijegu.I kod mene kad sam stavio zimske gume je auto bučniji ko da sam u avionu ili da puše ventilator.Ali to i je sabijanje zraka između proreza lamelica.Zimska guma je i nešto teža od lijetnje i jedno sa drugim ,,,,,,,,samo teraj buš videl kad staviš ljetne gume kak bu tih ko da je nov
 

deda

New member
To ti je zato kaj su gume pomješane,prednje sa zadnjima,a ako je još i smjer okrenut kak su se prije okretale,normalno da sad rondaju.Upravo se zato gume kod skidanja sa auta označavaju gdje su bile,jer položaj guma se nikada ne smije mjenjat,kak se stave nove.Zašto, da sad ne razglabamo,jer to prosjećnog vozača ne treba zanimati,nego se samo držati pravila.Svaki vulkić bi to trebao znati inaće nek ide mesit burek.
 

Franzg

New member
To ti je zato kaj su gume pomješane,prednje sa zadnjima,a ako je još i smjer okrenut kak su se prije okretale,normalno da sad rondaju.Upravo se zato gume kod skidanja sa auta označavaju gdje su bile,jer položaj guma se nikada ne smije mjenjat,kak se stave nove.Zašto, da sad ne razglabamo,jer to prosjećnog vozača ne treba zanimati,nego se samo držati pravila.Svaki vulkić bi to trebao znati inaće nek ide mesit burek.
Hvala na inf, nisam to znao
Mislim da je cak izmjenjeno, iako je pisalo di je koja bila, ali buduci su prednje bile vise istrosene rekli smo im da stave prednje straga a ove od iza naprijed, eto izvora zujanja
 

deda

New member
Nikad se na auto sa prednjim pogonom ne smiju stavljat lošije gume odozada,letićeš u zavoju ko iz pračke.Zadnji kraj mora bolje držat ili jednako kao prednji, a to sa zadnjim koje su više istrošene ne dolazi u obzir.Isto tako ne smiju se stavljat napred zimske a otraga stavljat ljetne,gubiš kontrolu na skliskom,auto se ponaša kao vrtuljak i to nepredvidivo.
 
Na vrh