ë-C3/C3 4. gen. 2024.- (Sa anketom... Budi cool - glasaj!)

Koliko ti se sviđa dizajn novog C3?! (Dva moguća odabira)

  • Turbo intercooler (Jako mi se sviđa)

  • Turbo (Sviđa mi se ali očekujem osrednji interes tržišta)

  • DOHC (Srednje uspio dizajn, ali očekujem dobru prodaju)

  • OHC (Srednje uspio dizajn, očekujem slabiju prodaju)

  • OHV (Totalni promašaj u svakom pogledu)

  • Slijedi tradiciju Citroena

  • Slijedi tržište

  • Nemaju pojma što sa brandom Citroen


Results are only viewable after voting.

Dalibor

Dado Tornado
ima li tko kakvu info kad se očekuju benzinci?

električni košta cca. 23.000 bez poticaja...

iznutra malo dačijast?!?



 

Rovan

Member
Donator foruma
Meni zgleda i odozada malo dačijast...ali treba ga vidjet uživo, kad god sam vrijeđao neki dizajn unaprijed samo po slikama uživo mi je bio dobar :D
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Dječjast ili ne, ali dizajn je iznutra i izvana ujednačen. Djeluje povezano i ništa ne strši, niti odskače.

Jedino što meni smeta je potpuno uklanjanje “satova” iza volana.
S novim C4 i DS4 su to drastično smanjili, a sad su taj display potpuno uklonili!?
Ovo što svijetli iznad volana - to su minimalistički podatci koji inače idu na prozirni Head up display…
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Moje iskustvo, još u doba prije interneta i u eri tiskanih auto-moto magazina, je takvo da a ma niti jedan novitet mi nije sjeo samo prema slici. Ili je bio "predizajniran" ili je bio bljutav. I tako je bilo i za sve nove koje sam kupio. Na slici bezveze, onda susret uživo i vadim kaparu. ;)
Jedino što meni smeta je potpuno uklanjanje “satova” iza volana.
Khm! :D

servis.jpg
 

AlanK

New member
Moje iskustvo, još u doba prije interneta i u eri tiskanih auto-moto magazina, je takvo da a ma niti jedan novitet mi nije sjeo samo prema slici. Ili je bio "predizajniran" ili je bio bljutav. I tako je bilo i za sve nove koje sam kupio. Na slici bezveze, onda susret uživo i vadim kaparu. ;)


Khm! :D

Pogledajte privitak 8856
Ovo je najgori dizajn u povijesti dizajna. Fred Flintstoneov auto je imao bolji interijer
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Nešto će ih prodati... Neće ići ka ovaj

c3.jpg

Interijer je sad kod svih smeće. Eno šta je Mercedes uspija napravit. Svaki auto im izgleda ka narodnjački klub. Samo fali da se na jednom od pet tableta vrti teletekst sa koefcijnetima iz kladuše. ;)

Interesantno je da sad svaki segment mora biti cross-SUV-over ili tako neki vrag. Da vrate C2, napravili bi vjerojatno od miniSUV.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ukratko - jako mi se sviđa i iznutra i izvana.
Vjerojatno moj sljedeći auto (jasno - svidi li se i boljoj polovici, radi nje sad i jesmo u C4).

Sviđa mi se prvenstveno zato što mi djeluje da je na tragu razmišljanja koje su predstavili s oliem, a što i ja mislim da bi trebao biti smjer razvoja europskih automobila. Manji, lakši, slabiji, skromniji, jeftiniji (ukupna cijena korištenja automobila, ne samo nabavna cijena). A istovremeno, ovjes sa novim elementima i dodatno udobna sjedala su mi u C4 odlični, vjerujem da će biti dobra i u ovom C3.

Citroenovski avangardan mi je i vanjski izgled i unutrašnjost, da su još malo hrabriji i bliži oliu, bilo bi mi draže, ali razumijem da ipak netko vodi računa i o tome da automobile treba nekome i prodati pa prevelik odmak od uobičajenog izgleda znači i ogroman rizik, koji si Stellantis ne dozvoljava.
Digitalni brzinomjer i brojač okretaja sam pokušavao još 80-ih ubaciti na svog Tomosa (nije uspjelo) pa me digitalna tabla veseli, a otkad imam head up, na tablu unutar volana u vožnji skoro ni ne gledam. A i sin sa 208 je zadovoljan pozicijom instrumenata iznad volana. Zaista nema razloga spuštati pogled više nego što je potrebno.

Za auto ove klase električni pogon je dobar za gradske i prigradske svakodnevne vožnje, ali ja bih/budem odabrao benzinski motor.
 

Dalibor

Dado Tornado
Ukratko - jako mi se sviđa i iznutra i izvana.
i meni (y)
prvi C3 mi uz prvi bmw 1 ponajljepši auto zadnjih 20 tak godina, a ovaj djeluje kao dostojan nasljednik u koraku s vremenom i zahtjevima tržišta,
a uživo mogao bi biti još bolji nego na slikama...

dizajn novog C3 i najavljeni renault twingo 2025. najuspjeliji su zadnjih godina bez obzira na klasu

+ kockasto = bezvremenski :p


 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Po meni su potpuno fulane proporcije zadnjeg kraja. Cijeli je zbijen, zadnji kraj kao da pati od mikrocefalije... a ostatak je 'moderan', dakle suv + očajna unutrašnjost u ekranima.
O cijeni i prodaji neću niti nagađati jer je sve otiško na kvasinu.



Prethodni model mi je puno elegantniji, i u običnoj i u AC verziji
 
Na vrh