Renault Kadjar 1.6dci BOSE

konaroast

Citroenist
Donator foruma
konaroast konaroast 1.5dci nema takvu cijev. Nisam čuo nikog da imaju problem sa tim, a znam puno prijatelja što imaju 1.5dci.
Hvala ti. Baš sam se malo zagledao pod haubu i pronašao sam sličnu cijev ali je sa kontra strane alternatora i ne vidim kako bi moglo pomalo kapati po alternatoru kako su napisao za 1.6.
 

tomica0308

Well-known member
Riješena registracija, ali me bode u oči zadnja kočnica razlika 22%, prošle godina bila razlika 2%.. 🤧
IZMJERENE VRIJEDNOSTI:

Točka isparavanja kočne tekućine = 249 C

Sile na obodu kotača:
Lijevo Desno Razlika
1. osovina - radna kočnica 3706 N 3869 N 4 %
2. osovina - radna kočnica 2706 N 2122 N 22 %
2. osovina - pomoćna kočnica 2837 N 2458 N 13 %
Koeficijent kočenja radne kočnice: 80 %
Koeficijent kočenja pomoćne kočnice: 34 %

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ISPITIVANJE ISPUŠNIH PLINOVA MOTORNIH VOZILA (EKO TEST):

Prazni hod (min-1): min: - maks: - 750
Regul. isključuje (min-1): min: - maks: - 2500

Zacrnjenje uzorak: 1 (m-1): 0,00
2 (m-1): 0,00
3 (m-1): 0,00
4 (m-1): -
5 (m-1): -
6 (m-1): -
7 (m-1): -
8 (m-1): -
9 (m-1): -
10 (m-1): -

Rasipanje rezultata (m-1): min: - maks: 0,50 0,00
Srednje zacrnjenje (m-1): min: - maks: 0,70 0,00*

* Rezultat utječe na prolaznost na eko testu
 

tomica0308

Well-known member
Imao sam problem gdje je bacilo poruku PROVJERITE UBRIZGAVANJE. Ta poruka se pojavila jednom i trajala cca 20sekundi i nestala. Spajanjem na dijagnostiku greška bila sa pritiskom ispušnih plinova. Skinuo sam senzor pritiska, upalim auto i naravno nema ispušnih plinova kroz crevo. Uzeo sam sajlu od bicikla, stavio na bušilicu i udri. Nakon 10min "bušenja" sajla prošla do kraja. Našprico sam u crijevo čistač za kočnice i još malo provrtio sajlu dok nije išlo ko u "kuminu". Upalim auto vidi vraga prodimilo koz crijevo, ostavio sam nek radi minutu da izbaci višak čistača, čađe van. Vratio nazad senzor i na vožnju, jos nisam došao na glavnu cestu uključila se regeneracija. Preporučio bi svima da provjere pa makar i prođete sajlom u svaki slučaj jer možda i zbog toga odlaze DPF filteri.
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Imao sam problem gdje je bacilo poruku PROVJERITE UBRIZGAVANJE. Ta poruka se pojavila jednom i trajala cca 20sekundi i nestala. Spajanjem na dijagnostiku greška bila sa pritiskom ispušnih plinova. Skinuo sam senzor pritiska, upalim auto i naravno nema ispušnih plinova kroz crevo. Uzeo sam sajlu od bicikla, stavio na bušilicu i udri. Nakon 10min "bušenja" sajla prošla do kraja. Našprico sam u crijevo čistač za kočnice i još malo provrtio sajlu dok nije išlo ko u "kuminu". Upalim auto vidi vraga prodimilo koz crijevo, ostavio sam nek radi minutu da izbaci višak čistača, čađe van. Vratio nazad senzor i na vožnju, jos nisam došao na glavnu cestu uključila se regeneracija. Preporučio bi svima da provjere pa makar i prođete sajlom u svaki slučaj jer možda i zbog toga odlaze DPF filteri.
Ja ne kužim što si točno “bušio” tom sajlom…
Katalizator (on je valjda prvi u nizu), DPF ili SCR?
Ili ova zadnja dva skupa (obično su u istom “loncu”)?
Teško da bi sajla od bicikle prošla kroz zaštopani DPF… A očito si napravio neki kanal (ne znam u čemu) pa sad nešto ipak izlazi van (i radi regeneracija) - dok se i taj kanal opet ne zaštopa…

PS: mislim da su DPF (FAP) i SCR na PSA motorima ispod vozila, na sredini ispušne cijevi. Tamo je i brizgaljka za ureju i oba senzora pritiska (ispred i iza FAPa) pa nije baš lako dostupno za pročačkati…
 

Prilozi

szahtila

Well-known member
Ja ne kužim što si točno “bušio” tom sajlom…
Katalizator (on je valjda prvi u nizu), DPF ili SCR?
Ili ova zadnja dva skupa (obično su u istom “loncu”)?
Teško da bi sajla od bicikle prošla kroz zaštopani DPF… A očito si napravio neki kanal (ne znam u čemu) pa sad nešto ipak izlazi van (i radi regeneracija) - dok se i taj kanal opet ne zaštopa…

PS: mislim da su DPF (FAP) i SCR na PSA motorima ispod vozila, na sredini ispušne cijevi. Tamo je i brizgaljka za ureju i oba senzora pritiska (ispred i iza FAPa) pa nije baš lako dostupno za pročačkati…
Očistio je priključak gdje se spajaju cjevčice senzora, sam filter sigurno ovako nije očistio. Pitenje je koliko je filter zapravo začepljen kad su se začepili sami priključci?
 

tomica0308

Well-known member
Ja ne kužim što si točno “bušio” tom sajlom…
Katalizator (on je valjda prvi u nizu), DPF ili SCR?
Ili ova zadnja dva skupa (obično su u istom “loncu”)?
Teško da bi sajla od bicikle prošla kroz zaštopani DPF… A očito si napravio neki kanal (ne znam u čemu) pa sad nešto ipak izlazi van (i radi regeneracija) - dok se i taj kanal opet ne zaštopa…

PS: mislim da su DPF (FAP) i SCR na PSA motorima ispod vozila, na sredini ispušne cijevi. Tamo je i brizgaljka za ureju i oba senzora pritiska (ispred i iza FAPa) pa nije baš lako dostupno za pročačkati…
Očistio sam metalnu cijevčicu koja ide iz ispušne grane do samog senzora koji je iznad grane pričvrščen radi lakšeg prilaženja samom senzoru. Ta cijevčica se s vremenom zaštopa od čađi. Dpf je u dobrom stanju. Regenerira se svakih 300-500km ovisno o vožnji i tako stoji u knjizi.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ja ne kužim što si točno “bušio” tom sajlom…
Katalizator (on je valjda prvi u nizu), DPF ili SCR?
Ili ova zadnja dva skupa (obično su u istom “loncu”)?
Teško da bi sajla od bicikle prošla kroz zaštopani DPF… A očito si napravio neki kanal (ne znam u čemu) pa sad nešto ipak izlazi van (i radi regeneracija) - dok se i taj kanal opet ne zaštopa…

PS: mislim da su DPF (FAP) i SCR na PSA motorima ispod vozila, na sredini ispušne cijevi. Tamo je i brizgaljka za ureju i oba senzora pritiska (ispred i iza FAPa) pa nije baš lako dostupno za pročačkati…
Nisu uvijek,bar bili.Na berlingu mi je bio iza hladnjaka,tj.ispred motora(2012g)!
 
Na vrh