Hvala ti. Baš sam se malo zagledao pod haubu i pronašao sam sličnu cijev ali je sa kontra strane alternatora i ne vidim kako bi moglo pomalo kapati po alternatoru kako su napisao za 1.6.
Hvala ti. Baš sam se malo zagledao pod haubu i pronašao sam sličnu cijev ali je sa kontra strane alternatora i ne vidim kako bi moglo pomalo kapati po alternatoru kako su napisao za 1.6.
Jesi siguran da nije /65?215-60/16
Nisu 65, baš su 60 (znam da su 215-60/17, a 16" bi trebao biti 65) baš sam mislio prošlu godinu kad sam išao na registraciju da će me zezat, pogledao i nije ništa komentirao. Tako sam dobio sa autom čelične.Jesi siguran da nije /65?
Prodaj pa kupi Renola.Kako to da uradim na C4P?
Pogledaj po internetu di se nalazi taj senzor za tvoj motor.Kako to da uradim na C4P?
Ja ne kužim što si točno “bušio” tom sajlom…Imao sam problem gdje je bacilo poruku PROVJERITE UBRIZGAVANJE. Ta poruka se pojavila jednom i trajala cca 20sekundi i nestala. Spajanjem na dijagnostiku greška bila sa pritiskom ispušnih plinova. Skinuo sam senzor pritiska, upalim auto i naravno nema ispušnih plinova kroz crevo. Uzeo sam sajlu od bicikla, stavio na bušilicu i udri. Nakon 10min "bušenja" sajla prošla do kraja. Našprico sam u crijevo čistač za kočnice i još malo provrtio sajlu dok nije išlo ko u "kuminu". Upalim auto vidi vraga prodimilo koz crijevo, ostavio sam nek radi minutu da izbaci višak čistača, čađe van. Vratio nazad senzor i na vožnju, jos nisam došao na glavnu cestu uključila se regeneracija. Preporučio bi svima da provjere pa makar i prođete sajlom u svaki slučaj jer možda i zbog toga odlaze DPF filteri.
Očistio je priključak gdje se spajaju cjevčice senzora, sam filter sigurno ovako nije očistio. Pitenje je koliko je filter zapravo začepljen kad su se začepili sami priključci?Ja ne kužim što si točno “bušio” tom sajlom…
Katalizator (on je valjda prvi u nizu), DPF ili SCR?
Ili ova zadnja dva skupa (obično su u istom “loncu”)?
Teško da bi sajla od bicikle prošla kroz zaštopani DPF… A očito si napravio neki kanal (ne znam u čemu) pa sad nešto ipak izlazi van (i radi regeneracija) - dok se i taj kanal opet ne zaštopa…
PS: mislim da su DPF (FAP) i SCR na PSA motorima ispod vozila, na sredini ispušne cijevi. Tamo je i brizgaljka za ureju i oba senzora pritiska (ispred i iza FAPa) pa nije baš lako dostupno za pročačkati…
Očistio sam metalnu cijevčicu koja ide iz ispušne grane do samog senzora koji je iznad grane pričvrščen radi lakšeg prilaženja samom senzoru. Ta cijevčica se s vremenom zaštopa od čađi. Dpf je u dobrom stanju. Regenerira se svakih 300-500km ovisno o vožnji i tako stoji u knjizi.Ja ne kužim što si točno “bušio” tom sajlom…
Katalizator (on je valjda prvi u nizu), DPF ili SCR?
Ili ova zadnja dva skupa (obično su u istom “loncu”)?
Teško da bi sajla od bicikle prošla kroz zaštopani DPF… A očito si napravio neki kanal (ne znam u čemu) pa sad nešto ipak izlazi van (i radi regeneracija) - dok se i taj kanal opet ne zaštopa…
PS: mislim da su DPF (FAP) i SCR na PSA motorima ispod vozila, na sredini ispušne cijevi. Tamo je i brizgaljka za ureju i oba senzora pritiska (ispred i iza FAPa) pa nije baš lako dostupno za pročačkati…
Nisu uvijek,bar bili.Na berlingu mi je bio iza hladnjaka,tj.ispred motora(2012g)!Ja ne kužim što si točno “bušio” tom sajlom…
Katalizator (on je valjda prvi u nizu), DPF ili SCR?
Ili ova zadnja dva skupa (obično su u istom “loncu”)?
Teško da bi sajla od bicikle prošla kroz zaštopani DPF… A očito si napravio neki kanal (ne znam u čemu) pa sad nešto ipak izlazi van (i radi regeneracija) - dok se i taj kanal opet ne zaštopa…
PS: mislim da su DPF (FAP) i SCR na PSA motorima ispod vozila, na sredini ispušne cijevi. Tamo je i brizgaljka za ureju i oba senzora pritiska (ispred i iza FAPa) pa nije baš lako dostupno za pročačkati…
1.6dci 96kwTo je 1.6 HDi motor?