Citroen c4 picasso 1.6 hdi robotizirani mijenjac

Clpa

New member
Pozdrav ekipa molim pomoc. Imam citroen c4picasso sa robotiziraniđ mijenjacem. Vec godini dana mucimo muku nikako da se popravi. Javlja se ista greska koja se nakon određenih popravaka ne pojavljuje međutim nakon izvjesnog vremena se pojavi opet. Gearbox fault. Prvo su bile dizne, pa senzori, pa stop prekidac pa opet senzori. Nakon pregleda u citroenu i tvrdnje da su promijenili stop prekidac , opet smo ga miuenjali nakon 2 mjeseca kod drugoga( sto znaci da uopce nije bio promijenjen) . Dijagnoza cijelog problema je bila da semzori đedjusobno ne komuniciraju kako treba te se javlja greska i problem kod promjene brzine . Senzori su bili u vise navrata na popravku, dizne promijenjene i opet senzori. Akumulator je otisao i nakon promjene opet isto. Gearbox fault, engine fault. Ponovo smo isli u citroen jer se jedino tamo moze softver reinstalirat , i onda dobijemo od njih da ke mozda zamasnjak problem a kad se promijeni zamasnjak i ako se opet pojavi greska onda je mijenjac. Sve skupa nekih 5000 eura za auto iz 2011. Ja auto jako volim , odlican je za djecu i za putovanja i u super je stanju. Ali mi nikako nije jasno kako ga nitko ne moze pregledat cijeloga i reci u cemu ke zapravo problem. U ovlastenom servisu mislim da im se ne da uopce u kostac stavljati s tim. Mnogi drugi majstori nemaju pojma niti iskustva s takvim mijenjacima. Cijelo vrijeme ke ista greska i nece promijeniti brzinu iz 3u 4 kad se javi greska nego moramo na N pa onda na A da se promijeni brzina. Eto molim pomoc gdje pdvesti auto da mi ga poprave i konkretno recu problem a da ne platim cijenu samog auta. Hvala
 

Clpa

New member
Nemam trenutno bilo je prije esp. Sad se tu i tamo pojavi gearbox i engine fault . Evo pomoc gdje da odem jer ne vjerujem da je nepopravljivo a pogotovo da moram davat 4000 eura .
 

thenoise

Member
Ja sam imao raznih problema i problemčića, ne znam od kud da ti krenem.

Prvi put nije htio šaltat u A, nego samo u Manual modu prve 3 brzine, stanem i neće zaverglat nikako. Tada je masa pukla, iako je kabel mase od akumulatora izgledao nov.

Drugi put kad je htio upaliti ali nije htio nikako u brzinu, tada je otišao akumulator (bombica) na ESG sklopu za šaltanje. To je bila krajnja faza problema koji me mučio godinu dana, kad je nekada pri prebacivanju brzina palio na sekundu gearbox faulty, ali je normalno radio, šaltao sve brzine i ostalo. Mada, tada mi je u jednom servisu samo za Francuze rečeno da je set pri kraju, pa da opada pritisak, promijenio sam set, ali nije bilo do toga. Bačene pare.
Da napomenem da je me cijelo vrijeme od kupnje me zezalo, najčešće prvo, pokretanje ručice selektora brzina, jer sam morao par puta R-N-M-D preklikati da skonta da je u N i da mogu upaliti. Nakon zamjene bombice, to je nestalo.
Stanje akumulatora se jednostavno provjeri sa stapićem od ražnjića :)

Zadnji put me je ostavio u vožnji kad se upalila greška mjenjača i nije htio u veću brzinu, nego samo u manju. Kad sam stao sa strane, mogao je upaliti, ali nije reagirao na ubacivanje ni u A ni u M, nego je non stop na displeju stajalo N.
Nakon provjere instalacije regulatora napona, pronađena je greška u motornom ECU, gdje su "pukli" CANovi i motorno računalo nije primalo signal sa računala mjenjača da je u brzini.

Stoga, moj jedini savjeti bi ti bio, ako imaš nekog dobrog prijatelja da ti prvo sa otpada skine kompletan EGS sklop za tvoj model auta i stavi ga na probu. Naravno da je ovo teško dogovoriti, ali jebga, vrijedi pitati, ništa ne košta.
U ovlašteni servis ne vrijedi ići, jer se njima ne da s tim zajebavat, oni mijenjaju redom, pa kad riješe problem, riješe. Za to vrijeme ti potrošiš gutu para.
 

superhrvoje

Member
Mnogi drugi majstori nemaju pojma niti iskustva s takvim mijenjacima. Cijelo vrijeme ke ista greska i nece promijeniti brzinu iz 3u 4 kad se javi greska nego moramo na N pa onda na A da se promijeni brzina. Eto molim pomoc gdje pdvesti auto da mi ga poprave i konkretno recu problem a da ne platim cijenu samog auta. Hvala
Imam ti odlično rješenje za tvoj problem. Kupiš isti taj auto od mene, samo sa ručnim mjenjačem i barem deset puta boljim i jačim 2.0 motorom.
To sve platiš koliko te traže popravak tvog auta. Plus, kad ti dopeljam auto u Zadar, mogu spojit svoju dijagnostiku na tvoj auto pa očitat greške.

Alternativno, dođi do recimo Dušikrave, ja dođem skuterom do tamo pa napravim isto to sa dijagnostikom. Pa ćemo bit baar malo pametniji.
Ciljajmo kraj sedmog, kad mi se malo ispušu obaveze.

Šta kažeš?
 
Na vrh