Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Ostali modeli > Oldtimeri > Moj Oldtimer
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 14.3.2013. , 00:21   #1
Novi član
 
turboneno's Avatar
 
Član od: 15.12.2012.
Zadnja aktivnost: 5.9.2019. 01:23
Lokacija: Osijek
Postovi: 14
Zahvala: 0
Zahvaljeno 7 puta u 4 postova
Garaža
Thumbs up CX turboneno

Malo vam je tema zamrla, pa da je prodrmam
Davno sam bio aktivan, još na starom forumu i sad tu čitam malo pomalo i nailazim na neke istine, neke neistine i tako svašta...
Ugl, imam 2.5 GTi T2, onaj sa onih filmića sa utrka...i auto nažalost stoji već duže vrijeme. Razlog nije niti forsiranje niti utrke niti kemijanje sa diznama nego cjelonoćni rad u prijateljevoj garaži sa vađenjem mašine kako bi se promijenili sinkroni (treća, naravno) i jutarnji umor dok sam se vraćao kući...pali se lampica od razine vode...stajem...vidim fali vode...gledam di curi, mamicu joj njenu...nije bilo dobro postavljeno crijevo sa glave...dosipavam hladnu vodu ne razmišljajući...krc krc krc...ostalo je povijest.
Kao danas se sjećam tog jutra...
No dobra je vijest da već due vrijeme imam GTI T1, sa kojeg glava paše, mašina u njemu ima 140tkm, no limarija je dosta loša, kad ga raskupusim, bit će dijelova, žao mi ga je, sve na njemu radi, ali je stvarno trul...a ostalo će biti povijest. Ide kompletna reparatura apsolutno svega na autu što se može napraviti. I ostaje kod mene zauvijek.
Plavi TD sam kompletno sredio da se mogu voziti i auto je zvijer, limarija napravljena, unutrašnjost napravljena (da, da, znam da se nekima ne sviđa plava koža ), a mašina je stavljena od TD2 jer je jednostavno jača, a na onoj (kad sam ga kupio) su kanali bili truli pa se stavila druga glava odmah (od Turba, nisam kemijao sa običnom, znam da je od drugačijeg materijala...)
S tom je mašinom bilo toliko nesreće nakon što sam ga sredio...
Priča u kratkim crtama: kompletna reparacija (honovanje, upresavanje, nove karike, stojeći, leteći, turbo reparacija, dizne...ma sve živo).
I lijepo ja odradio 2000km...kako je auto išao prekrasno...dizel na kojem se može držati čaša vode a da se ne prolije...i nevino se vozim autocestom za Osijek, ležernih 150km/h (na oko 3200 okretaja ) kad li: sve lampice. Para. Mrtva mašina. Stanem ja. Nema vode, ali je izletila iz ekspanzione. Niti u jednom trenu se nije dizala temperatura vode dok sam vozio AC-om. Čekam (poučen iskustvom) da se ohladi mašina, imao sa sobom 5litrenku vode, natočim, upalim, jedva sastavlja i odvlačim se do parkirališta...šlep službu zvao, sutra rastavio sve i gledam: klip se RASTALIO s gornje strane, risovi po cilindru...ma katastrofa. Ali ne znam od čega. I ne mogu skužiti. Karike, pretpostavio sam, ali kako se rastalio s gornje strane...
Nakon toga sam stavio drugu mašinu (TD Turbo 2), isto ulupao tisuću eura u nju, prilagodio lim sprijeda da se stavi i intercooler (nećete vjerovati, postoje rupe za šarafe za nosače intercoolera i na seriji 1) i trebam grijače još, znam da su na onoj mašini bili novi. Skidam ja grijače, a jednog uopće nema (nema dijela gdje je nit)...na tom cilindru koji se s*ebao. I onda skužim sve...novi bosch grijač (kao i sve njemačko što običava) uništio je francusku mašinu...pukao je, upao u pretkomoru i rastalio jer gorivo nije prolazilo kako treba. Pogledam na glavi pretkomoru, nisam na to ranije obraćao pozornost, nije se vidjelo od prve, ali vidi se lijepo da je komadić otopljen i da je ostatak unutra rastaljen....

Isprike na dugom postu, nisam godinama pisao na ovom forumu

Pozdrav svima i nadam se da se uskoro vidimo nekom prilikom!

A evo, samo za one koji misle da je TD Turbo2 u seriji 1 kemija, čista je kemija koja stvara ovisnost, a troši 6,5-7 litara u svim uvijetima
Primjetite elastičnost







A prodajem ga...kupuje se XM ili C5 V6
turboneno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaši koji su se zahvalili članu 'turboneno' na postu:
Oglasni prostor
Staro 14.3.2013. , 06:33   #2
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 19:26
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.296
Zahvala: 884
Zahvaljeno 493 puta u 421 postova
Originalno Re: Citroen CX

Citat:
turboneno: Pregled postova
novi bosch grijač (kao i sve njemačko što običava) uništio je francusku mašinu...
znam kako je
ni mi je jasno što su išli raditi sa bmw-om one nove 1.6 turbo motore

hoćeš da ti premjestimo post u posebnu temu pod "moj oldtimer"?
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.3.2013. , 07:05   #3
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 11:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Citroen CX

Nije ti kriv grijač nego dizna na tom cilindru, loša dizna istopi pretkomoru i grijač a onda je na redu klip, ali to si morao čuti u radu na leru, ili čekića na tom cilindru ili preskače paljenje pa trese. Ako je nova dizna onda je možda neodgovarajuća, a može biti i da se zaprljala prilikom postavljanja.
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.3.2013. , 08:02   #4
Novi član
 
turboneno's Avatar
 
Član od: 15.12.2012.
Zadnja aktivnost: 5.9.2019. 01:23
Lokacija: Osijek
Postovi: 14
Zahvala: 0
Zahvaljeno 7 puta u 4 postova
Garaža
Originalno Re: Citroen CX

Citat:
fullcool: Pregled postova
Nije ti kriv grijač nego dizna na tom cilindru, loša dizna istopi pretkomoru i grijač a onda je na redu klip, ali to si morao čuti u radu na leru, ili čekića na tom cilindru ili preskače paljenje pa trese. Ako je nova dizna onda je možda neodgovarajuća, a može biti i da se zaprljala prilikom postavljanja.
Motor je radio apsolutno savršeno. Naći ću negdje taj grijač pa ga slikati, on jedini nije rastaljen, baš je pukao, možeš se na rub porezati.
turboneno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.3.2013. , 13:30   #5
Novi član
 
Arsen's Avatar
 
Član od: 26.04.2011.
Zadnja aktivnost: 17.11.2016. 21:02
Lokacija: Zagreb
Postovi: 145
Zahvala: 1
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Originalno Re: Citroen CX

hehe. meni se isto jednom u CX-u na autoputu razletio motor na +120km/h a pošto mi ni kugle nisu valjale ostao sam automatski i bez kočnica i volana. zadnje što se sjećam je bilo ateriranje u nekakav kukuruz.
Arsen je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.3.2013. , 14:46   #6
Mladi član
 
ccccxm's Avatar
 
Član od: 07.11.2011.
Zadnja aktivnost: 5.4.2015. 14:49
Lokacija: Zaton, Zadar
Postovi: 321
Zahvala: 46
Zahvaljeno 53 puta u 32 postova
Garaža
Originalno Re: Citroen CX

Ja sam lijepo uvijek ggovorio Francuski auti i njemački ili talijanski dijelovi nebu išlo...Sad idem, drito skinuti te bosch grijače sa motora od mog xm i neka idu u tri p.m.Sada će ići samo Francuski dijelovi pa makar trebalo godinu dana da ih pošalju...Već sam i ja nailazio na slične probleme sa tim" kvalitetnim zamjenskim dijelovima"
ccccxm je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'ccccxm' na postu:
Staro 14.3.2013. , 16:20   #7
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 06:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno Re: CX turboneno

Ma je,moj ima Simens razvod goriva i od prvog dana sve dela bez greške,niš nikad nisam menjal.Bosch je ciganska firma,dela se svugdje samo ne u Njemačkoj.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.3.2013. , 20:57   #8
Mladi član
 
ccccxm's Avatar
 
Član od: 07.11.2011.
Zadnja aktivnost: 5.4.2015. 14:49
Lokacija: Zaton, Zadar
Postovi: 321
Zahvala: 46
Zahvaljeno 53 puta u 32 postova
Garaža
Originalno Re: CX turboneno

Citat:
deda: Pregled postova
Ma je,moj ima Simens razvod goriva i od prvog dana sve dela bez greške,niš nikad nisam menjal.Bosch je ciganska firma,dela se svugdje samo ne u Njemačkoj.
Točno tako probubano na probubanom balkanu.
ccccxm je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
turboneno

Uređivanje



Sada je 22:17. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger