turboneno
New member
Malo vam je tema zamrla, pa da je prodrmam
Davno sam bio aktivan, još na starom forumu i sad tu čitam malo pomalo i nailazim na neke istine, neke neistine i tako svašta...
Ugl, imam 2.5 GTi T2, onaj sa onih filmića sa utrka...i auto nažalost stoji već duže vrijeme. Razlog nije niti forsiranje niti utrke niti kemijanje sa diznama nego cjelonoćni rad u prijateljevoj garaži sa vađenjem mašine kako bi se promijenili sinkroni (treća, naravno) i jutarnji umor dok sam se vraćao kući...pali se lampica od razine vode...stajem...vidim fali vode...gledam di curi, mamicu joj njenu...nije bilo dobro postavljeno crijevo sa glave...dosipavam hladnu vodu ne razmišljajući...krc krc krc...ostalo je povijest.
Kao danas se sjećam tog jutra...
No dobra je vijest da već due vrijeme imam GTI T1, sa kojeg glava paše, mašina u njemu ima 140tkm, no limarija je dosta loša, kad ga raskupusim, bit će dijelova, žao mi ga je, sve na njemu radi, ali je stvarno trul...a ostalo će biti povijest. Ide kompletna reparatura apsolutno svega na autu što se može napraviti. I ostaje kod mene zauvijek.
Plavi TD sam kompletno sredio da se mogu voziti i auto je zvijer, limarija napravljena, unutrašnjost napravljena (da, da, znam da se nekima ne sviđa plava koža :whistling: ), a mašina je stavljena od TD2 jer je jednostavno jača, a na onoj (kad sam ga kupio) su kanali bili truli pa se stavila druga glava odmah (od Turba, nisam kemijao sa običnom, znam da je od drugačijeg materijala...)
S tom je mašinom bilo toliko nesreće nakon što sam ga sredio...
Priča u kratkim crtama: kompletna reparacija (honovanje, upresavanje, nove karike, stojeći, leteći, turbo reparacija, dizne...ma sve živo).
I lijepo ja odradio 2000km...kako je auto išao prekrasno...dizel na kojem se može držati čaša vode a da se ne prolije...i nevino se vozim autocestom za Osijek, ležernih 150km/h (na oko 3200 okretaja :grin: ) kad li: sve lampice. Para. Mrtva mašina. Stanem ja. Nema vode, ali je izletila iz ekspanzione. Niti u jednom trenu se nije dizala temperatura vode dok sam vozio AC-om. Èekam (poučen iskustvom) da se ohladi mašina, imao sa sobom 5litrenku vode, natočim, upalim, jedva sastavlja i odvlačim se do parkirališta...šlep službu zvao, sutra rastavio sve i gledam: klip se RASTALIO s gornje strane, risovi po cilindru...ma katastrofa. Ali ne znam od čega. I ne mogu skužiti. Karike, pretpostavio sam, ali kako se rastalio s gornje strane...
Nakon toga sam stavio drugu mašinu (TD Turbo 2), isto ulupao tisuću eura u nju, prilagodio lim sprijeda da se stavi i intercooler (nećete vjerovati, postoje rupe za šarafe za nosače intercoolera i na seriji 1) i trebam grijače još, znam da su na onoj mašini bili novi. Skidam ja grijače, a jednog uopće nema (nema dijela gdje je nit)...na tom cilindru koji se s*ebao. I onda skužim sve...novi bosch grijač (kao i sve njemačko što običava) uništio je francusku mašinu...pukao je, upao u pretkomoru i rastalio jer gorivo nije prolazilo kako treba. Pogledam na glavi pretkomoru, nisam na to ranije obraćao pozornost, nije se vidjelo od prve, ali vidi se lijepo da je komadić otopljen i da je ostatak unutra rastaljen....
Isprike na dugom postu, nisam godinama pisao na ovom forumu
Pozdrav svima i nadam se da se uskoro vidimo nekom prilikom!
A evo, samo za one koji misle da je TD Turbo2 u seriji 1 kemija, čista je kemija koja stvara ovisnost, a troši 6,5-7 litara u svim uvijetima
Primjetite elastičnost :angel:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jWqU_ZCceSk"]http://www.youtube.com/watch?v=jWqU_ZCceSk[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=RF4831pWMUc"]http://www.youtube.com/watch?v=RF4831pWMUc[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QP5P7TkVeOs"]http://www.youtube.com/watch?v=QP5P7TkVeOs[/ame]
A prodajem ga...kupuje se XM ili C5 V6 :twisted:
Davno sam bio aktivan, još na starom forumu i sad tu čitam malo pomalo i nailazim na neke istine, neke neistine i tako svašta...
Ugl, imam 2.5 GTi T2, onaj sa onih filmića sa utrka...i auto nažalost stoji već duže vrijeme. Razlog nije niti forsiranje niti utrke niti kemijanje sa diznama nego cjelonoćni rad u prijateljevoj garaži sa vađenjem mašine kako bi se promijenili sinkroni (treća, naravno) i jutarnji umor dok sam se vraćao kući...pali se lampica od razine vode...stajem...vidim fali vode...gledam di curi, mamicu joj njenu...nije bilo dobro postavljeno crijevo sa glave...dosipavam hladnu vodu ne razmišljajući...krc krc krc...ostalo je povijest.
Kao danas se sjećam tog jutra...
No dobra je vijest da već due vrijeme imam GTI T1, sa kojeg glava paše, mašina u njemu ima 140tkm, no limarija je dosta loša, kad ga raskupusim, bit će dijelova, žao mi ga je, sve na njemu radi, ali je stvarno trul...a ostalo će biti povijest. Ide kompletna reparatura apsolutno svega na autu što se može napraviti. I ostaje kod mene zauvijek.
Plavi TD sam kompletno sredio da se mogu voziti i auto je zvijer, limarija napravljena, unutrašnjost napravljena (da, da, znam da se nekima ne sviđa plava koža :whistling: ), a mašina je stavljena od TD2 jer je jednostavno jača, a na onoj (kad sam ga kupio) su kanali bili truli pa se stavila druga glava odmah (od Turba, nisam kemijao sa običnom, znam da je od drugačijeg materijala...)
S tom je mašinom bilo toliko nesreće nakon što sam ga sredio...
Priča u kratkim crtama: kompletna reparacija (honovanje, upresavanje, nove karike, stojeći, leteći, turbo reparacija, dizne...ma sve živo).
I lijepo ja odradio 2000km...kako je auto išao prekrasno...dizel na kojem se može držati čaša vode a da se ne prolije...i nevino se vozim autocestom za Osijek, ležernih 150km/h (na oko 3200 okretaja :grin: ) kad li: sve lampice. Para. Mrtva mašina. Stanem ja. Nema vode, ali je izletila iz ekspanzione. Niti u jednom trenu se nije dizala temperatura vode dok sam vozio AC-om. Èekam (poučen iskustvom) da se ohladi mašina, imao sa sobom 5litrenku vode, natočim, upalim, jedva sastavlja i odvlačim se do parkirališta...šlep službu zvao, sutra rastavio sve i gledam: klip se RASTALIO s gornje strane, risovi po cilindru...ma katastrofa. Ali ne znam od čega. I ne mogu skužiti. Karike, pretpostavio sam, ali kako se rastalio s gornje strane...
Nakon toga sam stavio drugu mašinu (TD Turbo 2), isto ulupao tisuću eura u nju, prilagodio lim sprijeda da se stavi i intercooler (nećete vjerovati, postoje rupe za šarafe za nosače intercoolera i na seriji 1) i trebam grijače još, znam da su na onoj mašini bili novi. Skidam ja grijače, a jednog uopće nema (nema dijela gdje je nit)...na tom cilindru koji se s*ebao. I onda skužim sve...novi bosch grijač (kao i sve njemačko što običava) uništio je francusku mašinu...pukao je, upao u pretkomoru i rastalio jer gorivo nije prolazilo kako treba. Pogledam na glavi pretkomoru, nisam na to ranije obraćao pozornost, nije se vidjelo od prve, ali vidi se lijepo da je komadić otopljen i da je ostatak unutra rastaljen....
Isprike na dugom postu, nisam godinama pisao na ovom forumu
Pozdrav svima i nadam se da se uskoro vidimo nekom prilikom!
A evo, samo za one koji misle da je TD Turbo2 u seriji 1 kemija, čista je kemija koja stvara ovisnost, a troši 6,5-7 litara u svim uvijetima
Primjetite elastičnost :angel:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jWqU_ZCceSk"]http://www.youtube.com/watch?v=jWqU_ZCceSk[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=RF4831pWMUc"]http://www.youtube.com/watch?v=RF4831pWMUc[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QP5P7TkVeOs"]http://www.youtube.com/watch?v=QP5P7TkVeOs[/ame]
A prodajem ga...kupuje se XM ili C5 V6 :twisted: