Citroen C5 2010 tourer 2.0 120kw automatik

srdjan0407

New member
Postovanje ljudi.
Prije dva dana smo ja i otac postali vlasnici Citroena.Nakon 19 godina odlucili smo prinoviti se i passata koji je u nasem vlasnistvu od 2001 (1998 gp) olaksati sa citroenom.
Ja sam poceo raditi a i ocu takodje treba pa smo dugo trazili fino auto koje ce biti tu narednih nekoliko godina.
Nakon dosta procitanih stranica po forumima o pouzdanosti automobila i svim mogucim kvarovima odlucili smo se da trazimo citroena.Djeluje nam kao pristojno auto a i ja i otac vozimo veoma meko i pretezno na duge relacije, pa mislimo da ce ovakva kombinacija raditi za nas.
Citao sam dosta ovaj forum i dosta stvari mi je razjasnjeno.
Imam par pitanja za sve vas dobre volje koji ce imati zivaca da odgovore mozda su neka glupa jer sam nov u svemu ovome.
Auto na sebi ima 18 ke felge 245/40/18 i to su m/s gume Savine.
Zanima me koliko imaju uticaja na udobnost vozila, u slucaju da se odlucim da uzmem zimske gume 17 ke ili cak 16 ke?Ne patim bas nesto pretjerano od niskoprofilne gume i ljepote , preca mi je udobnost.
Takodje vezano za navigaciju, citam da dosta ljudi ima problema sa gasenjem navigacije svakih pola sata, na zdravlje mome tih problema nema, ali ima problem sa mapama, zapravo nema mapa nikako niti sd kartice, prethodni vlasnik je nije koristio i valjda je vremenom (auto je kod njega od 2012) izgubio.
Citam da se te mape mogu naci na internetu, ali uz svu moju dobru volju i raspolozive resurse ja to nisam mogao da pronadjem.Par uputa oko toga odakle bih to mogao preuzeti bi mi znacilo.
Motor,mjenjac i vjesanje je ono sto smo gledali pri kupovini i to je u perfektnom stanju, grama ulja ne trosi, niti dimi pod turom ili pri niskim obrtajima, kad se pali nista ne izbacuje iz sebe,mjenjac i hladan i topal salta bez ikakvog trzaja, na svim obrtajima.
Kako da provjerim zapusenost fap filtera, da li da gledam aditiv? Auto na onome "check" sa ljjeve strane volana kada se klikne dugme ne pokazuje niti jednu gresku.
Zamjenio sam mu ulje juce usuo total,zamjenio filtere goriva, ulja,klime,vazduha,nije bilo potrebe za dodavanjem LDS a(spustio auto na minimum i otvorio cep,bilo na mrezici ulja) eto cisto da se bude srecno.
Veliki servis je radjen na 180k trenutno na satu ima 230k.
Zahvalan sam svima koji budu htjeli i mogli da pomognu sa nekim svojim iskustvom i znanjem.

https://imgur.com/a/xEl7jph
Mislim da je rijec o MyWay navigaciji
 

Brruno

Well-known member
Razlika je poprilicna izmedju 18 i 17. Mozda na pocetku ne osjetis ali nakon par tisuca km kad stavis 17 itekako osjetis. Postoji mogucnost da ne mozes staviti 16 radi velicine diskova ali nije na svakom isto.
Sto se navi tice, nazalost samo na PM ili preko neta jer nije dopustemo shareanje linkova.
Aditiv se u posudu stavlja u pravilu 3 litre svakih 100000 km. Ne mozes znati koliko tocno imas osim ako je prethodni vlasnik vodio racuna o tome pa kad je dolijevao neku kolicinu, tu kolicinu i upisao preko dijagnostike u auto. Ako zafali, javlja na ekranu. Ispusi ga svakih par tisuca na autocesti i ne bi trebalo biti problema.
Cestitke na kupovini,super auto.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
18ka što ti je sad na autu nije orginalnih dim
Trebala bi bit 245/45/18! Èestitke na autu, nek vas dobro služi 😉
 

srdjan0407

New member
Danas sam isao na manji put sa njim 74km u totalu, u sta je ukljuceno i par kilometara grada.
Kada sam se vratio kuci i pogledao prosjecnu potrosnju pise 5.2 l/100km.
Koliko je vjerovati racunaru za ovakve podatke?
Hvala vam za savjete sa gumama, ove cetiri su nove i grijeh bi ih bio baciti,pa ce do kraja sezone ostati na njemu i te 18 ke sa normalnim gumama ce vjerovatno biti ljetnje a zimsku cu gledati negdje 17 ke felge da nabavim.
Buduci da nemam 10 objava na forumu i ne mogu licno kontaktirati sa clanovima foruma evo moj br pa ako je neko dobre volje da me uputi oko mapa da se to nabavi jer mi bas glupo gledati onaj ekran prazan sa strelicom.
00382 69 981 959 je broj na Viber-u
 

pokra89

Well-known member
Moj je u pravilu pokazivao više za 0.6 do 0.8 l na 100 km, a realna potrošnja je bila 5.4, do 6. Uglavnom sam ga sipao nakon prijeđenih 1100-1150 km
 

srdjan0407

New member
Taman sto kazes krme od auta, sto se tice voznje i udobnosti, navikavam se idalje da se sve lulja kao da voli da se gipće lijevo desno.
Primjetio sam da u sport rezimu vjesanja to gibanje nestaje, ali nisam i to da mi se nesto pretjerano stvrdne vjesanje, idalje guta sve male rupice bez problema.
Valjda ce udobnost i porasti sa normalnim gumama, i da nece bice mi mirna glava, jer mi na svakom okretu gume krade 17 cm(bilo mi dosadno pa racunah).
Imao je ostecenu baglamu vozacevih vrata, narucio sam mu drugu pa cu mu to s ponedjeljka mijenjati.
Ne znam odakle da narucim diagnostiku, lexia da, ali da li sa aliexpress a, ili da nadjem neki nacin da dodjem do originalne.
Na aliju su oko 40 eura, mislim da su sto se tice komponenti korektne i da ne bi trebale praviti problema za neko osnovno koristenje(sto ce meni i trebati, da se ne cimam mnogo sa servisima).
Zanima me i vase misljenje oko lexie tri, i toga sto se na aliju moze naci(nazalost ovdje iste takve prodavaju za 100/110 e).

I ocekujem ga da bude oko 6/6.5 to mislim da je sasvim ok potrosnja za ovu masu i 160 konja.
Oko toga sam sa ocem vodio debatu da li 140 ili 160, i sabrali smo da je on brz koliko ti pritiskas gas, a da visak te snage moze samo od koristi biti ako nekad zatreba.
Mislim da su to isti motori i trebala bi oba da su korektni sto se tice kvarova, i onda je prosao ovaj, neka logika da ce i rastereceniji biti tokom normalne upotrebe.
 

Brruno

Well-known member
120kw je bolji, ima ako se ne varam malo drukciju turbinu i generalno manje gremlina :)

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Brruno

Well-known member
Mislim da od 120kw HDI nagore ne ide 16". Nisam 100% siguran ali negdje sam na vanjskom forumu bio procitao da su na 120,125,133, 150,i 200kw veci diskovi.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

srdjan0407

New member
Narucio sam upravo diagnostiku,tu ce biti za nekih 20 ak dana pa da se igramo malo sa tim.
Sto pomenuste turbinu, na koji nacin da vidim stanje turbine?
I za automatika, je li ok to da je on lijen, kao da mu je muka mijenjati brzinu, nekada mu treba skoro sekund da prebaci iz druge u trecu u gradskoj voznji na nekih 30-ak km/h.
Kada je u manuelnom, mijenja brzine bez ista razmisljanja, osjeti se mala promjena brzine kao na manuelnom kada neko hoce bas njezam da bude sa kvacilom pri promjeni.
Nismo nit otac nit ja iskusni, ja sam imao par prilika voziti dsg i cini mi se da je ovdje njeznija promjena brzine.
Da li je ok ta njegova ljenost?
 

Brruno

Well-known member
Lijeniji je jer je pravi automatik. Nema kvacila,nema zamasnjak,samo konverter momenta koji se spaja s motorom. Nije kao na DSG-u. Kad ga vozis jako lagano ponekad se necka hoce li ili ne promijeniti brzinu. U sport modu je malo bolje jer ne dozoljava da okretaji padnu ispod cca 2000 okretaja. Probaj dati malo gasa i ako mijenja normalno onda je sve ok.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Wuki

Novi èlan
@Brruno prednji diskovi na X7 su svi od 80kw do 120kw isti 304mm.Veće prednje diskove imaju motori od 125kw i jači u rasponu od 330mm do 340mm.
 

gambler072

C5 enthusiast
Ja sam mislio da 16ke mogu samo na 1.6, a oni ne postoje kao hidraulicari. Ali hajde, svaki dan se nauci nesto novo, kao i danas kad saznah da mi diskovi nisu standardni 😂
 

srdjan0407

New member
Da ne otvaram novu temu.
Gdje da nadjem prirucnik za popravak "service manual" za citroen C5 ili jos bolje "workshop manual".
Hocu da skinem prednju karambolku i dodjem do ptice koja je stradala na hladnjaku.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Cestitam na kupovini, i sto je cist automatik :).

Sto se mapa tice, postoji forum na kome mozes naci sve, za manje vise sve uredjaje u automobilu.
ukoliko nije protiv pravila foruma, rado cu staviti adresu foruma. Potrebno je da se uclanis, nakon toga mozes tragati i skidati sto treba.

nemoj se brinuti sta treba, ili ne treba na autu. ako sve radi, ne diras nista. Prijavice on ukoliko postoji nekakav problem. Cisti automatici su drugaciji od ovoga sto ja vozim, odnosno EGS, a vozio sam i DSG. kod EGS menjaca, on menja u zavisnosti od tvog stila voznje. ako das jaci gas, pustice te na tipa 3000rpm. Ako vozis polako i mekano, menjace i na 1500rpm(zimi recimo).
Ako lepo ubrzava, i menja na gore, a nakon toga ne prebacuje naglo u nizi stepen, nema razloga za brigu.
 

srdjan0407

New member
Sigurno nije protiv pravila da mi se javite na viber 0038269981959.
Ako je to izvodljivo, presao sam nedavno 220 km otvorenoga puta sa prosjecnom potrosnjom od 4.6 l/100km,i prosjecnom brzinom od 60 km/h.
Mijenjao je na 1800/1900 u vecu, na nizbrdici voli da je u petoj(ja volim jer ga zakljucam na manuelnom, da se ne zalijece bespotrebno).
 
Na vrh