ZlatkoC4
Well-known member
A da ramisliš o dizelu. Nisi ništa naučio od Barbarinog izlaganja. Žena vozila tri dizela i onda experiment iFakat me zanima jer sam potencijalni kupac
A da ramisliš o dizelu. Nisi ništa naučio od Barbarinog izlaganja. Žena vozila tri dizela i onda experiment iFakat me zanima jer sam potencijalni kupac
Evo što vele francuzi na njihovom forumu o potrošnji tog motora...jedino što je riječ o pežou 208:Ima li jos netko trocilindrase , neka napisu svoja iskustva sa potrosnjom i gdje voze.Fakat me zanima jer sam potencijalni kupac
Što reči na ovo sve osim da je ovo prodavanje mu..a pod bubrege.Evo što vele francuzi na njihovom forumu o potrošnji tog motora
Sve to stoji samo što je previše, previše je za ovo tkz. naprednu teh. dizel 2.0 manje troši od njega a dva i pol put teži.Ne guta taj motor ništa više, benzin ima iskoristivost cca 15%, a ako treba raditi ubrzanja i slično, najviša potrošnja može biti velika. Kod malih opterećenja mali motor troši manje, ali i tih 82ks ne može napraviti od zraka niti baš bitno drugačije od TU motora.
Jučer sam se od 18:00 vozio po ZG, dva tri starta, 50km i lagana noga = 7l/100km i to jedan od najžednijih 1.4 75KS, isti koji 60-70 po ravnom troši 4.4, a
s "teškim" lijevim stopalom i 12l/100km.
Ova manje potrošnja se dobija ako se vozi 2000-3000, i stalna brzina 2000 okr/min.
Morati cu pocet razmisljat , ma oduvik sam na benzinu.A da ramisliš o dizelu
Da pojednostavim, iskoristivost dizela je cca 2x tj 30%, nema tu magije.Sve to stoji samo što je previše, previše je za ovo tkz. naprednu teh. dizel 2.0 manje troši od njega a dva i pol put teži.
Žalosno je to što takve modele promoviraju kao gradske idilične automobile. A oni isplativiji van grada.![]()
pa nema on grijačeMorati cu pocet razmisljat , ma oduvik sam na benzinu.
Nekidan nisam znao Mirdin upalit , pita sam di je lampica grijaca
Sad znam da nema grijace , zadni moj susret sa dizelom je bio kad je Fiat Ritmo bija super auto ( godine se nemogu ni sjetit)pa nema on grijače
molim te, ne kupuj model s trocilindraškim motorom, za svoje dobro, nećeš se usrećiti... da mogu godinu dana vratiti unazad ne bih istu grešku ponovila, a sad gledam u prometnoj Fininu opasku o zabrani otuđenja auta dok kredu ne riješim-... :gaah:Ima li jos netko trocilindrase , neka napisu svoja iskustva sa potrosnjom i gdje voze.Fakat me zanima jer sam potencijalni kupac
Da, nikako... Kao što napisah, sad dok ne smislim način kako reprogramirati kredu, ne mogu ništa konkretnije napraviti, jer imam "zabranu otuđivanja" :hm:A da ramisliš o dizelu. Nisi ništa naučio od Barbarinog izlaganja. Žena vozila tri dizela i onda experiment icisterna....
Ja ne radim previše km, ali prosjek od 20.000 km godišnje i nije malo (za jedno žensko :grin: ) kako god, isplativo ili ne - po prijeđenim km, mjesečno me ipak previše opterećuje svaki 5-6 dana točiti po 200 kn, ili po 450 svakih 10 dana...Da pojednostavim, iskoristivost dizela je cca 2x tj 30%, nema tu magije.
Potrošnja na otvorenoj cesti k tome definira se stalnom brzinom od 77km/h na zatvorenoj tj. kružnoj stazi, i tu nema magije, tada troše točno koliko piše.
I kad bi onda C3 1.2 ili 1.4 benzin vozio po magistralnoj cesti, trošio bi ko 2.0HDI, a košta pola, e tu je kvaka. A da 1.4HDI troši još manje to je isto jasno.
Samo kad sam ja kupovao C3, dizel iste zapremine je koštao 20.000 kuna više. a napravio sam 55.000 u 8 godina pa sad.
Hvala , odustao sam od trocilindrasa.Zanima me C3, jer kcer za dvije godine dobiva dozvolu a Picasso je presirok za pocetnika.A imao sam vec C3 i bio sam izuzetno zadovoljan .a sad gledam u prometnoj Fininu opasku o zabrani otuđenja auta dok kredu ne riješim
daj na idućem točenju pričekaj da gorivo bude skoro na rezervi pa natoči do vrha na croduxu eurosuper 100 ili petrolu 98.ne kupuj model s trocilindraškim motorom, za svoje dobro, nećeš se usrećiti...
c3 1,4 mi troši kolika je ovdje najčešća vrijednost:pa 95 je više nego dovoljno